שנת השקה: 2019
ציון Euro NCAP: חמישה כוכבים
פיג'ו נכנסה בצורה מהוססת לקטגוריית הקורסאוברים הקטנים עם הדור הראשון של 2008 שלא משך יותר מידי תשומת לב מול המתחרים האופנתיים, כיוון שנראה כגרסת סטיישן מוגבהת ל-208.
בדור השני הפיקו בפיג'ו את הלקחים והעניקו ל-2008 עיצוב מוחצן ומרשים בהרבה, עם ממד גובה הראוי לקרוסאובר וחזית אגרסיבית. המידות גדלו משמעותית, כשתוספת של 15 ס"מ לאורך ו-7 ס"מ לבסיס הגלגלים הממקמים את 2008 בצד הגדול על סקאלת הקטגוריה, קרוב לרכבי קרסואובר משפחתיים קומפקטיים.
תא הנוסעים עוצב בהתאם לתפישת ה-i Cockpit של היצרן ונראה כמו שכפול של זה הנמצא ב-3008, כולל לוח המחוונים המוגבה, גלגל ההגה הקטן ושימוש בחומרים איכותיים ביחס למקובל בקטגוריה.
פלטפורמת EMP1 מאפשרת לפיג'ו לכלול ב-2008 מגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ולהציע אותו עם שלל מנועי בנזין ודיזל. בנוסף קיימת גם גרסה חשמלית מלאה עם טווח נסיעה של יותר מ-300 ק"מ.
תעודת זהות
קטגוריה: קרוסאובר קומפקטי
מרכב: 5 דלתות
מקומות ישיבה: 5 מקומות
מנוע וביצועים
תצורה: טורבו בנזין, 3 צילינדרים
נפח: 1199 סמ"ק
הספק: 130 כ"ס ב-5500 סל"ד
מומנט: 23.4 קג"מ ב-1750 סל"ד
0-100: 8.8 שניות
מהירות מרבית: 198 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת: 16.7
הנעה ומכלולים
תיבת הילוכים: אוטומטית 8 הילוכים
הנעה: קדמית
מתלה קדמי: עצמאים
מתלה אחורי: קורת מתח
ממדים
בסיס גלגלים: 260.5 ס"מ
אורךXרוחבXגובה: 155/177/430 ס"מ
משקל: 1205 ק"ג
מיכל דלק: 44 ליטר
תא מטען: 405-1467 ליטר
מנועים נוספים
1.2 ליטר, טורבו בנזין. 155 כ"ס ו-24.4 קג"מ
1.5 ליטר, טורבו דיזל. 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ
מנוע חשמלי, 136 כ"ס
תגובות