שנת השקה: 2016
ציון Euro NCAP: כוכבים (2016)
הדור השני של פיג'ו 3008 פתח בפני פיג'ו עידן חדש של מוצרים מעוצבים, דינאמיים עם איכות סמי-פרימיום על בסיס פלטפורמה מודולארית חדשה. 3008 החדש נטש את המראה המיניוואני המוזר של קודמו לטובת מראה ספורטיבי בעל קווי גוף מפוסלים ואלגנטיים, כאשר בתא הנוסעים יושמה פילוסופיית i Cockpit שבה הנדסת אנוש ייחודית כשלוח המכשירים בנוי סביב הנהג ומשלבת הגה קטן עם לוח מחוונים מוגבה.
ל-3008 מגוון מנועי בנזין ודיזל, כאשר בנוסף אליהם מוצעות שתי גרסאות בעלות יחידת הנעה היברידית נטענת. לבכירה שבהן הספק כולל של 300 כ"ס כתוצאה משילוב של שני מנועים חשמליים, שאחד מהם ממוקם מאחור, מניע את הגלגלים האחוריים ויוצר הנעה כפולה.
לקראת 2021 עבר פיג'ו 3008 מתיחת פנים קלה שבה קיבל עדכון עיצובי בחזית, מערכת מולטימדיה ומסך משופר בתא הנוסעים ועדכון למערכות הבטיחות האקטיביות.
תעודת זהות
קטגוריה: קרוסאובר משפחתי
מרכב: 5 דלתות
מקומות ישיבה: 5 מקומות
מנוע וביצועים
תצורה: טורבו בנזין, 3 צילינדרים
נפח: 1199 סמ"ק
הספק: 130 כ"ס ב-5500 סל"ד
מומנט: 23.5 קג"מ ב-1750 סל"ד
0-100: 9.7 שניות
מהירות מרבית: 188 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת: 15.4 ק"מ לליטר
הנעה ומכלולים
תיבת הילוכים: אוטומטית 8 הילוכים
הנעה: קדמית
מתלה קדמי: עצמאים
מתלה אחורי: קורת מתח
ממדים
בסיס גלגלים: 267.5 ס"מ
אורךXרוחבXגובה: 162/184/445 ס"מ
משקל: 1320 ק"ג
מיכל דלק: 53 ליטר
תא מטען: 591-1670 ליטר
מנועים נוספים
1.5 ליטר, טורבו דיזל. 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ
1.6 ליטר, טורבו בנזין. 180 כ"ס ו-25.5 קג"מ
1.6 ליטר טורבו, היברידי-נטען. 225 כ"ס
1.6 ליטר טורבו, היברידי נטען. 300 כ"ס
תגובות