שנת השקה: 2017
ציון Euro NCAP: חמישה כוכבים (2017)
סקודה קארוק אשר הוצג בשנת 2017 הוא יורשו של ה"יטי" המתוק כנציג של סקודה בסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים. קארוק מתבסס על הפלטפורמה המודולארית MQB, מה שאפשר להגדיל את מידותיו ולשפר את מרחב הפנים שלו ביחס ל"יטי" ולהעניק לו איכויות נסיעה גבוהות יותר. אך עם זאת, העיצוב הפך להיות שגרתי יותר ובמידה רבה הוא נראה כמו שכפול מוקטן של הקודיאק.
לקראת 2022 עבר קארוק מתיחת פנים ראשונה בה קיבל עיצוב חדש המיישר קו עם דגמי סקודה העדכניים, שינויים אווירודינאמיים לטובת שיפור צריכת הדלק ועדכון מפרטי האבזור והבטיחות. נכון לעתה מגיע קארוק לישראל רק בגרסת 1.5 ליטר טורבו בנזין עם הנעה קדמית, למרות שבעבר הגיע ארצה גם עם מנוע 1.0 ליטר, מנוע דיזל ואופציה להנעה כפולה - גרסאות שממשיכות להיות מוצעות באירופה.
סקודה קארוק 1.5 טורבו - מפרט טכני
תעודת זהות
קטגוריה: קרוסאוברים קומפקטיים
מרכב: 5 דלתות
מקומות ישיבה: 5 מושבים
מנוע וביצועים
תצורה: טורבו בנזין, 4 צילינדרים
נפח: 1498 סמ"ק
הספק: 150 כ"ס ב-5000-6000 סל"ד
מומנט: 25.5 קג"מ ב-1500-3500 סל"ד
0-100: 8.9 שניות
מהירות מרבית: 210 קמ"ש
צריכת דלק ממוצעת: 15.4 ק"מ לליטר
הנעה ומכלולים
תיבת הילוכים: רובוטית כפולת מצמדים, 7 הילוכים
הנעה: קדמית
מתלים קדמיים: עצמאיים
מתלים אחוריים: קורת מתח
ממדים
בסיס גלגלים: 262.5 ס"מ
אורך/רוחב/גובה: 161.5/184/439 ס"מ
משקל: 1320 ק"ג
מיכל דלק: 50 ליטר
תא מטען: 426-1535 ליטר
תגובות