שטח 4X4 > כתבות > חדשות

יונדאי חושפת את הטוסון החדש בתערוכת הרכב של ניו-יורק

יונדאי חושפת תמונות ומידע ראשוני על הטוסון החדש כפי שיוצג בתערכות הרכב של ניו-יורק.
שינויים מקיפים בעיצוב החיצוני והפנימי של הטוסון, שדרוג תא הנוסעים ושילוב טכנולוגיות בטיחות חדשות וכמה גרסאות הנעה: בנזין, היברידי, היברידית בגרסת ספורט - N Line, פלאג-אין היברידי ו-XRT

1711612444024

יונדאי מציגה בתערוכת ניו-יורק את הטוסון העדכני עם כמה גרסאות הנעה - מנוע בנזין, היברידי, היברידית בגרסה ספורטיבית של N Line, פלאג-אין היברידי ו-XRT
למצבי הנהיגה מצטרף "מצב תינוק" העוזר להפחית את חדות ההאצה הראשונית, מחליק את כניסות הנהג לתחושת האצה עדינה יותר לנוסעים. חוויה שלווה יותר זו עוזרת להפחית הפרעות פוטנציאליות שעלולות להפריע לתינוקות או לשאר הנוסעים ברכב.
וגם מצב נהיגה חדש Green Zone אשר מייעל מצב EV טהור לשימוש באזורים עירוניים עם דרישות ספציפיות ממוקדות לסביבה.
בבטיחות הטוסון מוסיף אזהרת תשומת לב (FAW), המשתמשת במצלמת אינפרא אדום המותקנת על עמוד ההגה כדי לעזור לעקוב אחר מבטו של הנהג ולנטר את רמות הקשב כדי להבטיח נהיגה בטוחה.
כמו כן גם מערכת בקרת השיוט החכמה בודקת את ערנות הנהג ואם הנהג לא מגיב, המערכת אפילו יכולה לסייע בבטחה לעצור את הרכב, תוך הפעלת מנורות האהזרה ובלם החניה האלקטרוני לאחר עצירת הרכב.


1711612443561

בפנים הרכב 2 מסכים בגודל 12.3 אינץ' עם צבעים משופרים וגרפיקה חדה יותר יחד עם פריסות אינטואיטיביות יותר לשיפור קלות השימוש.
גרסאות עם shift-by-wire, חלונות צד קדמיים עם למינציה אקוסטית להפחתת רעשי פנים.
ההגה והמושבים האחוריים מחוממים יאפשרו כעת הגדרות טמפרטורה נוספות לשליטה ונוחות מדויקות יותר.
תצוגת Head-Up צבעונית חדשה בגודל 12 אינץ' (HUD) עם גרפיקה טובה יותר. ה-HUD אפילו מציג הנחיות מפורטות דרך CarPlay® ו-Android Auto™ כאשר הוא מצויד במערכת הניווט המשולבת.
חיישן אימות טביעת אצבע בלוח המכשירים מספק רמה חדשה של אבטחה ונוחות. האימות הביומטרי שלו יכול לאפשר לנהג להתניע ולנהוג בצורה מאובטחת בטוסון גם ללא מפתח חכם.

1711612445890
1711612447737


1711612444886