שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הדור הבא של הסובארו XV נחשף

המראה החיצוני של ה-XV החדש דומה מאוד לדגם הנוכחי, אבל מתחת לפחים שוכן משהו אחר

 במבט ראשון, נראה שאנשי העיצוב של סובארו לא עשו הרבה במעבר מהדור הנוכחי של ה-XV  לדור החדש, שהוצג השבוע בתערוכת הרכב בג'נבה. יש אמנם שינויים קלים בפגושים, ביחידות התאורה, בגריל ובעוד חלקים חיצוניים, אבל התחושה היא שזה משהו שכבר ראינו, לא של משהו חדש. אבל על תטעו: מתחת לפחים שוכנת שלדה חדשה שנלקחה מהדור החדש של האימפרזה, שאמורה להיות ב-80  עד 100 אחוז קשיחה יותר מהשלדה של הדגם היוצא (למבחן דרכים ל-XV הנוכחי). וכן, יש גם חישוקי 18 אינץ' במקום ה-17 ותוכלו לבחור גם כמה צבעים חדשים...

יחידת ההנעה נשארת אותו מנוע בוקסר בנפח 2.0 ליטר, אבל בסובארו טוענים שכמעט כל חלקיו תוכננו מחדש והוא מספק תוספת צנועה של כ-5 כ''ס יחסית למנוע הנוכחי. הכוח יועבר לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה עם שבע מהירויות עם אפשרות לתפעול ידני ותוצע גם מערכת ה-X-Mode  המשפרת את ביצועי הרכב בשטח, המוכרת לנו מהפורסטר. נעשה מקצה שיפורים גם למערכת המתלים ולמערכת ההיגוי.

ה-XV  החדש יצויד בשלל מערכות בטיחות, הכוללות התראה מפני קרבה מלפנים ובלימה עצמית בשעת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכות עזר לשמירת נתיב, לנסיעה לאחור ולניטור שטחים מתים. מתיחה קלה של המידות לעומת הדגם היוצא אפשרה שיפור בשטח המחיה של הנוסעים והגדלת תא המטען. מסך בגודל 8.0 אינץ' יתפוס את מרכז הקונסולה עם הקישוריות ההכרחיות לניווט ולתקשורת. חומרי הפנים עברו ריענון, אבל אל תצפו לעיצוב מוחצן או יוצא דופן.

הדגם החדש צפוי להגיע לארץ לקראת סוף השנה הנוכחית.

קישורים למבחני דרכים קודמים של סובארוXV

מבחן דרכים סובארו 1600 Subaru XV

סובארו XV 1600 בהשקה לעיתונאי רכב

סובארו SUBARU XV בהשקה ראשונה בישראל

סובארו XV Subaru– מבחן דרכים

סובארו XV Subaru– מבחן דרכים

 

תגובות

0 תגובות