שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכה שכזאת... סוזוקי בהדרכת שטח - 7/4/17

לקוחות סוזוקי התקבצו להדרכת נהיגת שטח. סטנדרטית, רק לכאורה, משום שהרכב משתתפים מגוון ומעניין שכזה באמת שאף מלהק בשום סדרת ריאליטי לא היה יכול למצוא

יום שישי, השביעי באפריל 2017 למניינם, רגע לפני ליל הסדר, פסח התשע''ז, נקבע כיום בו עשרה לקוחות סוזוקי יגיעו ליער בן שמן, לקיום מצוות הדרכת נהיגת שטח. אמרנו עשרה? נקיונות הפסח מנעו ככל הנראה את הגעת כל המשתתים הרשומים, מה שהשאיר אותנו בשעה הנקובה עם חמישה בלבד, ועוד שניים שהודיעו על איחור. אז התחלנו, כמקובל, עם הסברים על מערכות הרכב הרלוונטיות וכו', והכל היה על מי מנוחות, עד הגעת המאחרים. הראל ומוישה הירושלמים והבני ברקים בהתאמה, הגיעו ומיד הפכו את הדיון הענייני שהיה עד אז למלא בבדיחות אינסופיות ושאלות בלתי פוסקות, שאולי ימצאו להם תשובות במסכת ג'ימינאים, אבל לא בבית המדרש הפשוט שלנו. משהבנתי שתשובות ישירות לא יספקו את החבר'ה, בחרתי באופן שבדרך כלל עונה על הסוגיות - תיקול מעברים אתגריים הלכה למעשה. אך ככל שרמת הקושי הלכה ועלתה, ביחס ישיר והפוך יש לציין, התקשו השאלות, התעבו והסתבכו. פה כבר ויתרתי והבנתי, כמאמר המשפט הידוע בארמית, אם אתה לא יכול נצח אותם, תצטרף אליהם, וכך עשיתי. מרגע זה ואילך לא הפסקתי לצחוק ולהנות מקבוצת האנשים הלא קשורים לכאורה, שיצרו את התלכיד הישראלי הכי יפה שיש. עם יד על הלב, אני לא זוכר הדרכה בה כל כך הרבה צחקתי ונהנתי, ולמדתי חברותא מה היא. אז כחלק מרוח הקבוצה שהדביקה את כולנו שם, קבלו תובנה פוזיטיבית קטנה. אם חבורה כל כך מגוונת של אנשים יכולה להתחבר בצורה כה יפה תוך זמן קצר כל כך, אכן יש עתיד לעם ישראל... וכל מה שצריך זה שטח, סוזוקי, איזה אתגר עבירות, ומויישה אחד גדול !
תודה לכולם על התמונות, להראל (ומיכאל, אפילו שאתה רק נספח), מויישה, אהרון, סלבה, פיני,דני ומוטי. וברור לי שנפגש מתישהו בעתיד, אם זה באיזה טיול שנארגן או ככה סתם על הדרך איפשהו בפיז די לוך.
תודה ענקית על אחלא יום, חיים

אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP
מערכות הבטיחות ברכב:
טיפים לנהיגה בשטח :

קישורים להדרכות הנהיגה ולטיולים הבאים של מועדון סוזוקי:

לפרטים והרשמה לטיול הבא של מועדון סוזוקי
לפרטים על הדרכת נהיגה ללקוחות סוזוקי

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

01 במאי 2017 ב 12:55

הדרכת שטח ויטארה החדשה

היי
מתי תהיה הדרכת שטח 4×4 ויטארה החדשה בהר חורשן ואיך נרשמים?
תודה

2

Ogash Ofer

02 במאי 2017 ב 19:43

כתבה חדשה - הדרכה שכזאת... סוזוקי בהדרכת שטח


יש כמה תאריכים בחודשים הקרובים

תתקשר למשרד של אתר השטח ותבקש לדבר עם יעל 

1-700-700-494