כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

מרצדס ספרינטר וחברים בהרי ירושלים

שני סבבי הדרכה בהרי ירושלים ללקוחות נבחרים של כלמוביל מסחריות עם מרצדס ספרינטר, מרצדס V קלאס ובשילוב רכבי היוקרה של מרצדס פרטיות מכל הדגמים - S, E ו-C.

ספרינטר בפיתולים של הרי ירושלים

יצאנו לנהוג בכבישים המפותלים של הרי ירושלים - ירידות, עליות, פיתולים, סיבוב פרסה הדוק, כבישים עירוניים, שמירת נתיב ועוד... הספרינטר החדש (בתקן EURO 6) עמד במרכז ההדרכה ולשם הופנתה מירב תשומת הלב של המודרכים. כל הנהגים המשתתפים סיימו את קטע הנהיגה שלהם בספרינטר מוופתעים מחווית הנהיגה. הספירנטר החדש היא רכב עבודה פורץ גבולות וקובע אמות מידה בתחום, מכל הבחינות ובו מערכות מתקדמות מבית מרצדס, כאלו שנהוג לפגוש ברכבי היוקרה, אך מסתבר כי חטיבת המסחריות של מרצדס היא המקדימה בפיתוח מערכות אלו.

חלק מהמערכות הבטיחות הנמצאות בספרינטר החדשה:

Collision prevention assist
מערכת למניעת תאונה חזית-אחור, המתריעה (חזותית וקולית) על התקרבות יתר לכלי הרכב שמלפנים.

Blind spot assist
מערכת המתריעה על המצאות כלי רכב בשטח המת (השטח שאינו נראה במראות הצד, כ -45 מעלות מכל צד של כלי הרכב) ועל תכנון פנייה לצד בו נמצא אותו כלי רכב

Lane keepimg assist
מערכת המתריעה (חזותית וקולית) על סטייה לא מכוונת מנתיב הנסיעה.

Highbeam assist
מערכת ממוחשבת המנהלת אוטומטית (מדליקה ומכבה) את הפעלת כל פנסי החזית - אורות הדרך , אורות גבוהים, אורות צד (בעת סיבוב הגה לצד כלשהו ,נדלק פנס ותאורה אלכסונית לכיוון סיבוב ההגה)

Crosswind assit Cornering light function
מערכת למניעת סטיית כלי הרכב כתוצאה מרוח צד (קיימת רק בתצורות הסגורות - מסחרי והסעים)

בנוסף למערכות הבטיחות המתקדמות , מצויידת הספינטר החדשה במערכות חדשניות לחסכון בדלק - מערכת לכיבוי המנוע בעמידה (START-STOP), מניעת פעולה מיותרת של מכלולים שונים המעמיסים על המנוע - מערכת הטעינה, משאבת הגה, משאבת דלק ועוד).

תמונות מההדרכה

תמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכהתמונות מההדרכה

תגובות

4 תגובות

1

אורח/ת

26 ביולי 2015 ב 16:23

למה אין סקירה של מרצדס v class

2

Ogash Ofer

26 ביולי 2015 ב 16:57

למה אין סקירה של מרצדס v class

אורח/ת כתב/ה:
""
ממבט ראשון וקצת נהיגה עליו ביום של הספרינטר אני יכול לכתוב כי הוא כמו S רק בתצורה מסחרית. אבל טרם נסענו עליו, או רק הדרכנו והתמקדנו ב-V קלאס, כדי שנוכל לכתוב עליו בפירוט.

3

אורח/ת

26 ביולי 2015 ב 22:03

ראיתו אותו

ראיתי אותו אני מתכוון לרכוש אותו בתחילת 2016 רק עם האורך הבינוני במקום המרצדס ויטו הבסיסי שמאושר לי על ידי בטוח לאומי (אני מודע להפרש המחיר אך זה שני עולמות אחרים בנסיעה)

4

Ogash Ofer

27 ביולי 2015 ב 12:55

ראיתו אותו

אורח/ת כתב/ה:
"ראיתי אותו אני מתכוון לרכוש אותו בתחילת 2016 רק עם האורך הבינוני במקום המרצדס ויטו הבסיסי שמאושר לי על ידי בטוח לאומי (אני מודע להפרש המחיר אך זה שני עולמות אחרים בנסיעה)"
מי שיכול להרשות לעצמו את המרצדס V - ירוויח רכב נוח ומפנק!