שטח 4X4 > כתבות > שטח

טכנו-פאן טהור: אופנועי ים SEADOO בהשקה

עופר אבניר, יבואן אופנועי הים של סי-דו לישראל הזמינו אותנו לאירוע השקה רטוב ומיוחד - דגמי קיץ 2012 של המותג הצפון אמריקאי SEADOO.

פסגת הטכנולוגיה לשימוש של ספורט ימי

ים ומים סוחפים אותנו לחוויה מיוחדת שבליבה חופש ומרחבים. סי-דו, מותג אופנועי הים של הענק הקנדי בומברדייה, מספקים לקהל אופנועי ים שמירב התכלית שלהם היא לספק ריגושים ואדרנלין. עופר אבניר, היבואן לישראל של SEADOO, הזמינה אותנו, כאמור, להשקה השנתית לקראת קיץ 2012 עם הבטחה לכלים חדשים וחזקים במיוחד, אוכל, ודוגמניות יפות - לא נלך ???

RXP-X 260RS

RXP-X 260RSRXP-X 260RS

נותנים בגז

מצד אחד זה פשוט - מחברים kill switch - מניעים - מעבירים למצב ספורטיבי - וסוחטים את ידית הגז ...
אבל רגע! יש גם ידית בצד שמאל - זה ה''ברקס'' - כן כן! לסי-דו יש גם בלם. לא בלמי דיסק ורפידות, כמו של רכב, אבל מערכת שמאיטה את הכלי ופעילותה מורגשת בעיקר במהירות גבוהות.
ולא פחות חשוב - בשביל להוציא מהכלי את מכסימום הביצועים, ולא רק לתת גז בקו ישר, צריך לדעת לרכוב על הכלי.
מיקום הגוף ותנוחת הידיים, מיקום הרגלים - לסידו יש מדרסים מיוחדים למיקום הרגליים מקדימה לשיפור זווית הגוף, כניסה לפנייה, סבסוב והחלקה - כן או לא? יציאה מפנייה, הפניית הכידון לצורך פנייה (אופנוע ים לא פונה אם לא נותנים גז - דומה מאוד לטרקטורון).
ובקיצור לכאורה פשוט, אבל בפועל שליטה ומיצוי של 260 כוחות סוס דורשים מיומנות וניסיון.

יוסי גוזלן - אלוף האלופים - התאמן כל השנה ובא לתת לכולנו בראש

יוסי גוזלן - אלוף האלופים - התאמן כל השנה ובא לתת לכולנו בראשיוסי גוזלן - אלוף האלופים - התאמן כל השנה ובא לתת לכולנו בראש

בראש הגלים RXP-X 260RS

מנוע ליטר וחצי, ארבע פעימות תוצרת רוטקס, בתוספת של מגדש על (טורבו) ומצנן ביניים (אינטרקולר) מספק 260 כוחות סוס! על גוף שהשוקע שלו (המבנה התחתון שבמגע עם המים) עוצב מחדש ובתוספת כנפונים מתכווננים (באמצעות ברגים) מאפשר לקבוע את האופי הספורטיבי למול היציבות של האופנוע.
שיא הטכנולוגיה: מערכת ICONTROL המשלבת מערכת בלימה, עם הילוך אחורי ועם מצערת אלקטרונית אלחוטית. מערכת בקרת שיוט לצורך גרירת גולשים. מצב ECOאשר מגביל את הספק המנוע לטובת צריכת דלק עדיפה. וגם מערכת מתלים מתכוונת, כאופציה בדגמים היקרים.

קצת מזומנים

מחירו של הכלי הספורטיבי RXP-X 260RS הוא 92,000 ש''ח ואם תוסיפו את מערכת המתלים המתכווננים ASתעלו את מחירו של הסי-דו ל-112,000 ש''ח.
האח המשפחתי יותר הוא GTR 215. כפי ששמו מרמז יש לו ''רק'' 215 כוחות סוס, בכיול שונה של אותו מנוע שמשמש את אחיו הספורטיבי. בתמורה הוא מציע רישוי לשלושה רוכבים. ומחירו 79,000 ש''ח.

הגענו לעבודה...

הגענו לעבודה...הגענו לעבודה...

עוד יום שיגרתי באתר השטח...

עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...עוד יום שיגרתי באתר השטח...

ולסיום - הכלי הכי ספורטיבי עם המורכבת הכי יפה שיש

ולסיום - הכלי הכי ספורטיבי עם המורכבת הכי יפה שיש ולסיום - הכלי הכי ספורטיבי עם המורכבת הכי יפה שיש

תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות

תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות תודה לדוגמנית טל מחין על התמונות היפות

צילמו: רונן טופלברג ותומר פדר

תגובות

0 תגובות