שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי ברסלאו 2015 - הישג לישראלים

לאחר מירוץ ארוך וקשה בן 8 ימים, עם מתחרים מכל העולם, מסיימים אביב קדשאי ויזהר ערמוני את ראלי ברסלאו 2015 במקום השני וצוות פוינטר 3M - רז הימן והלל סגל, מסיימים על הפודיום במקום השלישי.

תקלה רודפת תקלה

הקשיים לאורך המירוץ הארוך הגיעו לשיאם ביום האחרון כאשר לרכב של אביב קדשאי ויזהר ערמוני התקלקל הקלאץ' כ-20 ק''מ מקו הסיום. ואילו לרכב של רז הימן והלל סגל, אשר הובילו את המירוץ ביומיו הראשונים ואף זכו במקביל בתחרות גרמניה הפתוחה, התקלקל שוב הטורבו, המנוע רתח והם בקושי הצליח לסיים את הסטייז' המהיר והאחרון של 140 ק''מ.

סוף טוב עם הישג מרשים לשני הצוותים הישראלים

בסיום של הראלי ובטקס שנערך אתמול בלילה הוכרז כי הצוות המנצח של ראלי ברסלאו 2015 הוא צוות 307 הגרמני. במקום השני, בהפרש כולל של 36 דקות ו-27 שניות, צוות 311 - אביב קדשאי ויזהר ערמוני. ובמקום השלישי, בהפרש כולל מהמקום הראשון של שעה, 43 דקות ו-13 שניות, צוות 308 - רז הימן והלל סגל.

הטבלה המסכמת את ראלי ברסלאו 2015

הטבלה המסכמת את ראלי ברסלאו 2015הטבלה המסכמת את ראלי ברסלאו 2015

הטבלה המסכמת את ראלי ברסלאו 2015 - חלק שני

הטבלה המסכמת את ראלי ברסלאו 2015 - חלק שניהטבלה המסכמת את ראלי ברסלאו 2015 - חלק שני

ראלי ברסלאו פולין 2015

ראלי ברסלאו פולין הינו מרוץ קרוס קאנטרי המתבסס על 4 בסיסים לוגיסטיים בגרמניה ובפולין, נמשך 8 ימים (27.6-4.7) על פני 2,125 ק''מ אשר מתוכם 1500 ק''מ של ספיישלים, אחד מהם ספיישל לילי של 70 ק''מ. המרוץ התחיל ליד לייפציג גרמניה ויסתיים בפולין ב- Drawsko Pomorskie.


קישור לדף הרשמי של ראלי ברסלאו פולין 2015

קישור לידיעה ממסיבת העיתונאים של צוות פוינטר 3M לפני היציאה לראלי

קישור לדיווח אמצע מהראלי לאחר זכייה באליפות גרמניה הפתוחה

שני הצוותים הישראלים

שני הצוותים הישראליםשני הצוותים הישראלים

התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:

התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:התמונות מתוך אתר הראלי והפייסבוקים של המתחרים:

יש פודיום! - מסכמת איריס סגל:

יש פודיום! אחרי שרז והלל מצוות פוינטר 3M עברו כל-כך הרבה תלאות ומכשולים, עשו בשטח תיקונים שאפילו במוסך משוכלל קשה לעשותם, אחרי שרז הדגים נהיגה מקצועית שלא מהעולם הזה והלל הדגים כישרון טכני שאין דומה לו. אחרי כל אלו הם עלו לפודיום כגיבורים אמיתיים.

המארגנים לא הפסיקו לדבר בשבחם של רז והלל על הנחישות, על הרוח הספורטיבית, על היכולת לבצע ''ניתוחי חירום'' בשטח ולא הפסיקו דקות ארוכות לשבח אותם על הדוגמה, המופת והיכולות שהם הביאו איתם לראלי הזה, כשהם לא ויתרו, למרות כל הקשיים, לא קיצרו ולא ''עיגלו פינות''.

איריס סגל (אשתו של הלל).

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

05 ביולי 2015 ב 10:24

בחורינו המצוינים שלא נס ליחם

לפני 30 שנה הם היו בפרונט כצעירים מבטיחים ועכשיו בפרונט ככאלה שיכולים להרשות לעצמם את ההוצאה הכבדה של תחרות בחו"ל. חייבים לשלב גם צעירים כדי שעוד 30 שנה לא נשאר יתומים.

מברוכ ענק על ההישג!

2

אורח/ת

05 ביולי 2015 ב 12:04

צות מנצח

החברים שלנו המצוינים שלא נס אגדות של התנועה התישבותית מהלל סגל אביב הפנטר וכל חבורה הזאת יחי יחי יחי

3

Ogash Ofer

05 ביולי 2015 ב 15:50

נוסף הסיכום של איריס סגל - יש פודיום!