שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ישראלים בראלי קרואטיה טרופי

בתחילת מאי השנה ישתתפו 4 רכבים ישראלים - 2 מצוות ניר ו-2 מקבוצת אספיר בראלי עבירות קרואטיה.
400 ק''מ של נסיעה, ניווט ומעבר מכשולים בראלי עבירות הנחשב לקשה בעולם.

הראלי בקרואטיה

ראלי קרואטיה 2003 ייתקיים בין ה-1 ועד ה-9 למאי. מארגני הראלי הם ''מועדון רכב 92'' מהעיר זגרב אשר ארגנו בעבר תחרויות ואירועי שטח רבים וכן את ראלי קרואטיה בשנים 2000 ו-2002. הצוותים של ''מועדון רכב 92'' השתתפו וזכו בתחרויות רבות והם נחשבים לאלופי נהיגת השטח של קרואטיה. ראלי קרואטיה הוא שילוב של ראלי ניווט עם קטעי עבירות וספישלים של עבירות קשה במיוחד. בכל צוות של רכב שטח יש נהג ונווט המתחרים ברכבים האחרים. בראלי רשאי להשתתף כל רכב בתנאי שהוא בעל רשיון רכב תקף מארץ מוצאו ומבוטח בביטוח המתאים לתחרות. על הרכבים להיות מצויידים לנסיעה וחילוץ בשטח וחובה כי תותקן עליו כננת קבועה. כמו כן סוחב איתו כל רכב ציוד מחנאות לשהייה בשטח. אמצעי קשר לרבות טלפונים סלולרים אסורים לשימוש, למעט קשר פנימי בין הנווט לנהג של אותו רכב. השימוש במכשיר GPS אסור.

הראלי בקרואטיה

צוות ניר

את ישראל כאמור מייצגים שני צוותים - הראשון: צוות ניר יוצא ב-2 רכבים (דיסקברי ודיפנדר) אשר הוכנו ודוגמו במיוחד לקרואטיה. בנוסף ל-2 נהגים ו-2 נווטים כוללת החבורה צוות סיוע מורחב סה''כ 12 איש. הצוות שהוקם, ממומן ומופעל על-ידי אלי שחר, אבא של ניר שחר זכרו לברכה, השתתף השנה בתחרויות עבירות בארץ (יונדאי אקסטרים של מיקי יוחאי) ובינהן התאמן לקראת הדבר האמיתי - ראלי קרואטיה. כתבה מלאה על הצוות ואימונו ניתן לראות באתר השטח (בחודש מרץ 2003).


https://www.4x4.co.il/details.asp?editId=2112&np=&cat=2

צוות ניר

קבוצת אספיר

שמדברים על קבוצת אספיר צריך לדעת כי המדובר על מקצוענים - זו הקבוצה שזכתה במקום הראשון בליגת יונדאי אקסטרים 2002-2003 זו השנה השנייה ברציפות. הנהגים מעוז וילדר ודורון ראם והנווטים יונתן לוינסון ועמית צידקיאלי ייתחרו בתחרות זו ג'יפ כנגד ג'יפ - בשונה מהרגלם להתחרות כקבוצה יחד בתחרויות בארץ. הקבוצה נוסעת על שתי סופות מדוגמות ומשופרות ומלווה בצוות לוגיסטיקה רחב ומיומן ומנהלה הוא דני גל.

קבוצת אספיר

נותני חסות

בצוות ניר עדיין מחפשים את הסופנסר העיקרי אשר ייזכה לחשיפה ולמרבית התהילה. אפשר גם לפנות בעניין לאתר השטח ואנו נפנה את הפונה לקבוצה. בקבוצת אספיר מעצם היותה קבוצת החברה מסודרים טוב יותר ןהספונסרים שלהם : מכשירי תנועה יבואני סוזוקי וצמיגי ברידג'סטון, חברת קל גב המספקת לקבוצה ביגוד לגשם ולקור ויבואן משאיות איזוסו אשר מעניק משאית למנהלה וחלקי החילוף של הקבוצה.

נותני חסות

בהצלחה

אנו באתר השטח מאחלים בהצלחה לארבעת הצוותים משתי הקבוצות. נלווה את הצוותים לאורך ה-400 ק''מ של הראלי עבירות הקשה בעולם ונשתדל לדווח במהלך התחרות וכמובן נביא את התוצאות בסוף.

בהצלחה

תגובות

0 תגובות