שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי ברסלאו 2013 - היום השישי

יום מוצלח מאוד עבור הישראלים המתחרים בראלי. רז והלל - צוות פוינטר, מסיימים ראשונים את היום! גל וקיד - צוות קוקה קולה זירו מסיימים במקום הרביעי. ודורון וינטר האופנוען במקום השני!

צוות פוינטר מסיים את היום השישי ראשון בקטגורית קרוס קאנטרי

צוות פוינטר מסיים את היום השישי ראשון בקטגורית קרוס קאנטריצוות פוינטר מסיים את היום השישי ראשון בקטגורית קרוס קאנטרי

היום השישי 19/09/13 לתחרות בבולגריה

היום השישי לתחרות תוכנן לכ- 252 ק''מ אשר חולקו ל- 4 סטייג'ים של מדידת זמנים. בסטייג' הראשון הייתה טעות בספר-דרך וכל הצוות סבלו מהרבה ברבורים. המארגנים החליטו לבטל את המדידה ולזנק לספיישל השני לפי סדר הזינוק של תחילת היום (סדר הסיום ביום האתמול). רז הימן והלל סגל - צוות פוינטר 321, מסיימים את שני הסטייג'ים הראשונים של היום ראשונים בהפרש של דקות מצוות 300. ואת הסטייג' השלישי הם מסיימים 11 שניות לפני צוות 300, כאשר הדרמה על קו הסיום אדירה שכן שני הצוותים מסיימים כמעט יחד (אבל הוזנקו לסטייג' בהפרש של שניות).

דורון וינטר - מסיים את היום השישי במקום השני מבין האופנועים!

דורון וינטר - מסיים את היום השישי במקום השני מבין האופנועים!דורון וינטר - מסיים את היום השישי במקום השני מבין האופנועים!

דורון וינטר, האופנוען הישראלי, מסיים את היום במקום השני בקטגוריית האופנועים. וגל וקיד - צוות קוקה זירו, מסיימים את היום במקום הרביעי בקטגורית הרכבים קרוס קאנטרי.

צוות קוקה קולה זירו מסיים את היום השישי רביעי בקטגורית קרוס קאנטרי

צוות קוקה קולה זירו מסיים את היום השישי רביעי בקטגורית קרוס קאנטריצוות קוקה קולה זירו מסיים את היום השישי רביעי בקטגורית קרוס קאנטרי

מחר - היום השביעי לתחרות

כל הצוותים הגיעו למחנה הרביעי והאחרון בתחרות אשר נמצא בוורנה, על חוף הים השחור. מכאן הם יזנקו מחר ומחרתיים לימים האחרונים של הראלי (היום השביעי והיום השמיני). מחר צפוי להם יום ארוך של 260 ק''מ של תחרות.

מפת ראלי ברסלאו 2013

מפת ראלי ברסלאו 2013מפת ראלי ברסלאו 2013

ראלי ברסלאו 2013

ראלי ברסלאו 2013 - סיכום היום החמישי למרוץ ראלי ברסלאו 2013 - סיכום היום הרביעי למרוץ הישראלים בכותרות - סיכום היום השלישי לתחרות ברסלאו 2013 מזנקים בלילה - סיכום הלילה הראשון והיום השני לתחרות ברסלאו 2013 הישראלים בדרך לברסלאו 2013 - סיקור מסיבת היוצאים לראלי

הספונסרים של הצוותים הם: פוינטר, קוקה קולה זירו, ICL ישראל, גילת סאטקום, טלפארמה ואטולוקס - יבואן צמיגי TOYO.

ותודה לנטי, הצלמת של אתר השטח בראלי

ותודה לנטי, הצלמת של אתר השטח בראליותודה לנטי, הצלמת של אתר השטח בראלי

אתר השטח מאחל לצוותים בהצלחה ביומיים האחרונים של הראלי...

מיקום כללי של הצוותים הישראלים - נכון לבוקר 20/8/13

דורון וינטר - במקום ה-2 בקטגוריה של האופנועים (אנדורו). רז והלל - צוות פוינטר - במקום 5 בקטגוריה קרוס קאנטרי. גל וקיד צוות קוקה קולה זירו - במקום ה-18 בקטגוריה קרוס קאנטרי.

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

20 בספטמבר 2013 ב 09:14

הוספתי מיקומים כלליים בבוקר היום השביעי