שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת נהיגת שטח ללקוחות סוזוקי - הר חורשן

לקוחות סוזוקי אשר הגיעו להדרכת נהיגה בתאריך ה-29.05.2015, ראו הר חורשן מלא בהדרכות נהיגה מבית אתר השטח הישראלי - היה מספיק מקום לכולם... ובעיקר לשתי קבוצות של סוזוקי - גרנד ויטארה וג'ימני.

מתפזרים בשטח

יום שישי בבוקר הוא זמן עמוס לחניה הלא ממש גדולה של בת שלמה המושבה, בכל יום שישי שמשי זאת אומרת. בוקרו של ה-29.05.2015 היה מעט שונה, משום שחניה זו הכילה משתתפים של ארבע קבוצות הדרכה שונות, כולן מטעם אתר השטח הישראלי ובניצוחו של צלם הבית (לצד עוד כמה תארים נוספים) - עופר אוגש. כל קבוצה התמקמה בפינה אחרת של הר חורשן בכדי להתחיל את החלק העיוני, כאשר שתי קבוצות סוזוקי החלה חלק זה מתחת לברוש הגדול, כשהמדריך הנוסף אשר בילה עימנו, טען כי הוא הגדול בארץ - אנקדותה אשר אומתה על ידי חיפוש קטן במרשתת, או ליתר דיוק בעל הקוטר הגדול בארץ אליבא ד'ויקיפדיה. 

התרגול המעשי

לאחר שנחלקנו לשתי קבוצות קטנות יותר, לצורך התחלת התרגול המעשי, גיליתי משהו מעניין בקרב משתתפי הקבוצה שלי. בין חמשת הג'ימינים, הופיע רק גראנד ויטארה אחד, בעיה שמצריכה שימת לב חשבתי לעצמי, אך מהר מאוד הבנתי את טעותי משום שנהג הגראנד ויטארה החליט להראות לאחרים כי גם לו יש מה למכור, ואיך שהוא הצליח במשימה זו, סחתיין גדול. אחרי הפסקה קצרה ותצפית מגבעה 186, חלפנו על פני הברוש הבודד מהבוקר, לשחק קצת על שביל האש המפורסם. אלא שהחברים ראו את יהודית, צעירה פרועה בת 73 כולה, נמצאת בזווית לא פשוטה של שיפוע צד, החליטו כי גם להם מגיע ושם למעשה היה האתגר האחרון להיום. תודה רבה לכל המשתתפים שפעם נוספת הוכיחו כי לא משנה בן כמה אתה, או מה יכולת השטח של כלי הרכב עליו אתה נוהג, אין כמו נהיגת שטח מאתגרת. אם זה מגיע עם חבר'ה נעימים זה בכלל כיף גדול. שניפגש בשטח.

אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה,  שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP
 
 
מערכות הבטיחות ברכב:
 
טיפים לנהיגה בשטח :

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

15 באוגוסט 2015 ב 19:52

תודה על החוויה ועל הידע הרב

רצינו להודות מהר מהר לפני כניסת השבת על הדרכה מקצועית ביותר ע"י אוהד המדריך שלכם שנטע בנו הבטחון להצליח בנהיגה ובסיעתא דשמיא גם נהננו.
תודה על החוויה ועל הידע הרב.
בברכת שבת שלום