שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת SUV לאנשי השירות של מרצדס

אנשי השירות של כלמוביל - מרצדס, המכירים לפני ולפנים את כלי הרכב של מרצדס, יצאו ליום הדרכת נהיגה בכביש ובשטח עם כל הדגמים ממשפחת ה-SUV של מרצדס והופתעו לגלות עוד כמה יכולות ומעלות של מרצדס.

GL מטפס עלייה חדה בשטח מוגבל אחיזה

GL מטפס עלייה חדה בשטח מוגבל אחיזהGL מטפס עלייה חדה בשטח מוגבל אחיזה

מסלול ההדרכה

הרי ירושלים ושפלת יהודה מספקים שלל הרפתקאות של כבישים מפותלים ושבילים ברמות עבירות שונות - החל משבילי כורכר מהירים ועד לטיפוס וירידות חדות, כאלו שלא ניתן ללכת או לעמוד ברגל אבל עם הטכנלוגייה של מרצדס אפשר לטפס בקלות ולרדת לאט-לאט.

GLA בירידה תלולה בשטח

GLA בירידה תלולה בשטחGLA בירידה תלולה בשטח

המערכות האלקטרוניות במרצדס

מעבר ליכולות הספורטיביות בכביש, נוחות, הדר, אייכות מציע מרצדס יכולת שטח ייחודית וזאת באמצעות מערכת הנעה 4MATIC ושפע מערכות אלקטרוניות משוכללות התורמות לבטיחות בכביש ובשטח: מערכת הבלימה וה- ABS, מערכת בקרת יציבות / ESP, Attention Assist, Pre-Safe, Distronic, CPA, blind spot assist, BAS, active lane keeping assist ועוד...

ML מתמודד עם חריץ עמוק בירידה ללא אחיזה

ML מתמודד עם חריץ עמוק בירידה ללא אחיזהML מתמודד עם חריץ עמוק בירידה ללא אחיזה

משפחת ה-SUV של מרצדס

יצאנו לדרך עם ארבעת דגמי ה-SUV של מרצדס הנמכרים באופן שוטף בישראל: GLA 200 - רכב הכביש-שטח הקטן והחדש של מרצדס (קישור להשקה). 350 GLK - רכב הכביש-שטח הקטן של מרצדס עם מנוע בנזין 306 כוחות סוס ועם מנוע דיזל 204 כוחות סוס. ML 250 - רכב הכביש-שטח הנמכר ביותר של מרצדס עם מנוע דיזל 204 כ''ס. ML 350 - עם מנוע בנזין 306 כוחות סוס וגיר אוטומטי 7 הילוכים - הגיר זהה לכל הדגמים. (מבחן דרכים ל- ML350). GL 350 - רכב הכביש - שטח 7 מקומות של מרצדס עם מנוע V6 דיזל 258 כוחות סוס ומתלי אוויר (מבחן דרכים לדגם 2012). כל רכבי ההדגמה הגיעו הפעם בתצורה הבסיסית עם הנעה כפולה קבועה 4MATIC כפי שהם נמכרים בארץ וללא חבילת ספורט ו/או חבילת שטח (יכולת הגבהה, הילוך כוח, נעילות דיפרנציאל נשלטות נהג) האהובות עלינו (ועל הנהגים...). לצערנו היה חסר בהדרכה רכבי השטח האולטימטיבי של מרצדס ה- G (קישור למבחן דרכים ייחודי ל-G).

ארוחת בוקר בשטח

ארוחת בוקר בשטחארוחת בוקר בשטח

בלימת חירום על משטח מוגבל אחיזה

בלימת חירום על משטח מוגבל אחיזהבלימת חירום על משטח מוגבל אחיזה

תודה למשתתפים ולהתראות במרצדס

תודה למשתתפים ולהתראות במרצדסתודה למשתתפים ולהתראות במרצדס

תגובות

0 תגובות