שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

סיכום הדרכת נהיגה בהר חורשן - סוזוקי 4X4

יום שישי 25/11/16, בעיצומו של שבוע השרפות המטורף בצפון, לקחנו פסק זמן להדרכת נהיגה בסיסית לבעלי ג'ימני חדשים (טוב נו, לא כולם ממש חדשים....). הרוח החזקה לא פסחה גם על איזור הר חורשן אבל לא מספיק כדי להפריע לנו. היה מעולה.

גם ג'ימני יודע לסבול שיפועי צד

גם ג'ימני יודע לסבול שיפועי צדגם ג'ימני יודע לסבול שיפועי צד

תשעה בעלי סוזוקי התיצבו להדרכה, 8 ג'ימני חדשים ואקסמפלר אחד מעניין - סמוראי 88! גם הוא רוצה. ירדנו מבת שלמה לשמורת הר חורשן והתמקמנו בחורשה מוסתרת מהרוח להדרכה התיאורטית.
התחלנו בלימוד תיאורטי דשנו לא מעט בכמה קיצורים בעלי 3 אותיות כמו ABSESPTCS שמתברר שחשוב להבין למה הם שם ומה הם עושים, למדנו גם למה יש דיפרנציאל, ואיך מתגברים על חסרונותיו ועוד כהנה וכהנה.....

אינציקלושטח:
אחרי כשעה וחצי די מתישות - יצאנו לתרגל....

איתגרנו את מערכת בקרת האחיזה בעליות עם הצלבות ובמעברי סוללה וראינו (בזכות הסמוראי, אבל לא רק...) שבעזרת נהיגה נכונה ומיקום נכון של הגלגלים ניתן להתגבר עם רוב המכשולים גם בלי האלקטרוניקה. לקראת צהרי היון עצרנו לארוחה קלה בפיסגת הר חורשן רק כדי לצבור כח להמשך.

מערכות הבטיחות ברכב:

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח

כבוד לסמוראי ...

כבוד לסמוראי ...כבוד לסמוראי ...

אתם מוזמנים לפעילות מועדון סוזוקי מטעם היבואן:

לפרטים והרשמה לטיול הבא של מועדון סוזוקי לפרטים על הדרכת נהיגה ללקוחות סוזוקי

05 בדצמבר 2016 ב 05:15

הדרכה טובה מאוד!

הייתה הדרכה טובה מאוד!

תודה רבה,

12 בדצמבר 2016 ב 15:58

זה היה יום עמוס וגדוש שהביא לי רק סיפוק.

ההדרכה תרמה בהכרה יפה ודי מעמיקה (גם אם המדריך יגיד שהיא רק בסיסית) של יכולות הג'ימני ושל העקרונות והדרכים הנכונות לנוע בשטח בתנאים שונים.

אני כעת סומך הרבה יותר על הג'ימני מאשר לפני ההדרכה. אני יודע לאן אני יכול להוביל את הג'יפ הקטן בלי להגיע למעטפת האפשרויות שלו ובלי להרגיש שאני "על ה'קצה".

המדריך, שלמה הלב"ץ, היה טוב מאד, איתגר אותנו ללא הפסקה, הביא אותנו לתרגל מצבים אחד אחרי השני והסביר הכל בסבלנות ובשפה ברורה ומובנת לכל.