מועדון פאג'רו בשפך הירדן ובראש הסרטבה

לבקשת חברי המועדון, נקבע הטיול לאזור הבקעה, כולל טיפוס לראש הסרטבה.
ניצלנו את ההזדמנות (אם כי כבר קבענו שנחזור לבקעה באביב) לביקור נדיר, באתרים הנמצאים ממזרח לגדר המערכת ולא ניתן להגיע אליהם, באופן חופשי.
מזג אויר מעניין ואוירה נהדרת, ליוו את הטיול מתחילתו ועד סופו.

תמונות: המשתתפים וע.א.

תאריך: 17/12/2016

לאורך הגבול עם ירדן

נפגשנו בבוקר מעונן, בגבול מדבר יהודה ובקעת הירדן. שעת המפגש עם הצבא נקבעה מראש ואנחנו מתזמנים את תחילת הטיול, כדי להיות בנקודת המפגש, בזמן. בקעת הירדן, היא אזור גאוגרפי קטן יחסית ומטעמים ברורים, אפשרויות הטיול מוגבלות. למרות זאת, פה ושם, נמצאות פינות חמד שקטות, שהביקור בהן אינו מובן מאליו. נפגשנו עם נציגי הצבא, קיבלנו תדריך ויצאנו לסיור באתרים היפים, לאורך הגבול עם ירדן.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

מבצר אלכסנדריון

חזרנו לשטח ישראל, חצינו את כביש הבקעה ואחרי הפסקת צהרים נעימה, הורדנו אוויר בצמיגים והתחלנו את הטיפוס הארוך (כ- 600 מ') והמאתגר לראש הסרטבה. כשהגענו למבצר אלכסנדריון, הסתבר לנו, שהטיפוס הרגלי למבצר, קשה לא פחות מהטיפוס הרכוב. שעת אחר הצהרים והשמש נוטה לשקוע. החלטנו לרדת מהמבצר, בדרך הארוכה (שהייתה פעם הרבה יותר קשה) וסיימנו את הטיול בחיבור החוזר לכביש הבקעה.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimageimageimage

טיול נוסף של מועדון פאג'רו, הגיע לסיומו. מסתבר, שלטעם המשתתפים, רמת העבירות בטיולים האחרונים, הייתה קלה מידי. לכן, הטיולים של שנת 2017, יהיו ברמת קושי גבוהה יותר. תודה לכולכם, על שנת טיולים פוריה ומהנה. לפנינו שנת טיולים חדשה עם תוכניות רבות ואני מקווה שתהנו בה, לא פחות. מקווה שנהניתם. להתראות בטיולים הבאים.