שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

צפון בקעת הירדן - ואדי אל חשנ'ה - 20/10/12

שבת מעט אתגרית ציפתה לאלו שהגיעו למסלול בצפון בקעת הירדן. בצפון הבקעה מגוון מסלולים שחלקם אתגריים וטכניים והפעם ביקרנו בציר מעלה גיבורים בואך חרב'ת ג'יבריס וציר אל חשנ'ה. מדריך: וייזל עדי

משה בגראנד שירוקי המצוחצח - עושה פוזה למצלמה

משה בגראנד שירוקי המצוחצח - עושה פוזה למצלמהמשה בגראנד שירוקי המצוחצח - עושה פוזה למצלמה

המפגש

המפגש על כביש 90 בחלקו הצפוני של צפון בקעת הירדן. תדרוך בטיחותי, חלוקת מכשירי קשר, מעבר על המסלול הקצר במפה ולא מבזבזים זמן יוצאים לדרך. בדרך עצרנו למספר תצפיות בנקודות אסטרטגיות בהם הקים הצבא בזמנו בונקרים ונקודות שליטה על הגבול עם שכנתנו ממזרח. מהר מאוד הופך השטח לפחות ידידותי . קטעים טכנים, ההגה מסתובב שעות נוספות בבחירת נתיבים נכונים אבל מסתבר שהחבר'ה עומדים במשימה יפה מאוד. בקטעים הקשים ביותר בואדי היו רכבים שהיו זקוקים למשיכה והדבר היה לא קל (רכב אמריקאי ששוקל לא מעט ) אחר כך אחד הרכבים ''ויתר '' על הצירייה הקדמית ימנית והרכב שעבד 4X3 לא כ''כ שיתף פעולה עם המעלה הקשה וגם הוא נדרש לרצועה - בקיצור היה לנו מעניין ובטח לא משעמם העיקר שחזרנו מרוצים.   תודה לכולם שתרמו להצלחת המסלול והיו חלק בעבודת הצוות ובעידוד - אז ניתן לתמונות לספר את שהיה.

המפגש

תגובות

1 תגובות

1

myosevsh

07 בנובמבר 2012 ב 12:06

רק מילה אחת - תודה

זה היה הטיול הכי יפה שהייתי בו. עדי אתה בחור מדהים, מאוד מקצועי ואדיב, איתך אנחנו מרגישים בטוחים ושאפשר לעשות הכל. נתראה בטיולים הבאים (היתה באמת חבורה של אנשים טובים).