כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

יונדאי איוניק בהשקה Hyundai IONIQ

יונדאי השיקה בישראל את הרכב המשפחתי "שובר השיוויון" שלה - גם מעוצב היטב, גם היברדי, אבזור מפנק ובעיקר עמוס בכל טוב של מערכות ואמצעי בטיחות כמו: בקרת שיוט אדפטיבית, בלינד ספוט, התראת סטייה מנתיב עם תיקוני הגה, בלימת חירום אוטומטית ועוד...
יצאנו בשני סבבים, בהפקה של יעל זוהר ואתר השטח על ההגה, להדריך את אנשי המכירות של היבואן ממרכז הארץ דרך כבישים צדדים והמכתש הגדול עד ״קצה העולם״ - ירוחם המדברית והמקסימה.

חדש מקוריאה

ה-IONIQ הינו רכב חדש המגיע מהיצרן הקוריאני הבנוי על פלטפורמה חדשה ומשלב מערכות בטיחות מתקדמות יחד עם מערכת הנעה היברדית ובמחיר של רכב משפחתי.

המערכת ההיברידית של ה-IONIQ משלבת בין מנוע בנזין 1.6 GDI יחד עם מנוע חשמלי המוזן מסוללת ליתיום-יון פולימר ומציעה הספק משולב של 141 כוחות סוס ו-27 קג’‘מ וזוכה בפליטת Co2 נמוכה העומדת על 922 ג'/ק’‘מ. האיוניק עושה שימוש בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד (DCT).

לאיוניק 5 שנות אחריות ו-7 שנים על המערכת ההיברידית והיא מוצעת במחיר המתחיל ב- 135,900.

בטיחות

ה- IONIQ מגיעה עם מערכות בטיחות המציבות סטנדרט חדש בסגמנט המשפחתיות:

מערכת בלימת חירום אוטונומיתAEB - מערכת בטיחות אקטיבית המתריעה בפני הנהג על מכשול מלפנים - כלי רכב או הולך רגל, וגם מאטה את הרכב עד כדי עצירה מלאה היה והנהג לא בולם בזמן.

מערכת סיוע אקטיבית חכמה לשמירה על נתיב נסיעהLKAS - מערכת בטיחות אשר מתריעה בחיווי קולי (צפצוף) והתרעה ויזואלית בעת סטייה מנתיב הנסיעה ללא איתות ואף מתקנת ההגה חזרה לנתיב הנסיעה (המערכת שומרת על נתיב הנסיעה).

מערכת להתראה על רכב בשטח מת BSD - מערכת בטיחות המתריעה על רכב הנוסע המקביל והנמצא ב’‘שטח מת’‘ של המראות.

מערכת בקרת שיוט חכמה SCC Smart Cruise Control - מערכת המאפשרת נוחות ובטיחות בנסיעה על כביש מהיר ובאמצעות שימוש במכ’‘ם קובעת מרחק קבוע מהרכב הנמצא מלפנים מבלי התערבות של הנהג.

ה-IONIQ מצויידת גם במערכות הבטיחות הסטנדרטיות כיום: 7 כריות אוויר, מערכת בלמים עם ABS, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת אלקטרונית לחלוקת כח בלימה EBD ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים TPMS.

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

05 ביולי 2018 ב 07:07

איוניק - הרכב הנמכר בישראל בחציון הראשון של 2018!
יונדאי איוניק מובילה את טבלת המסירות הן כדגם הנמכר בישראל, המשפחתית הנמכרת ביותר וההיברידית הנמכרת בישראל עם כ- 6900 מסירות לחציון הראשון של 2018.