שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דגם חדש לסאנגיונג

החברה הקוריאנית התחילה לייצר קרוס-אובר קטן שייקרא טיבולי

אחרי שנים רבות של חוסר יציבות פיננסית, העברת הבעלות בין גורמים שונים והכרזות על תהליכי פשיטת רגל, נרכשה סאנגיונג לפני כשלוש שנים על ידי חברת מהינדרה, יצרנית הרכב הגדולה ביותר בהודו. מאז הרכישה הושקעו בחברה הקוריאנית יותר מחצי מיליארד דולר, והשבוע הוצגו התוצאות הראשונות של ההשקעה הזו: קרוס-אובר חדש, טיבולי שמו (Tivoli), שיתחרה בשוק הרותח של הקרוס-אוברים הקטנים.

הפרטים הטכניים שפורסמו עד כה מעטים, למעט היצע המנועים שיכלול שניים בנפח 1.6 ליטר, האחד בנזין והשני דיזל, ותיבה ידנית או אוטומטית, שתיהן עם שישה הילוכים. על פי המקובל בסיגמנט הזה, גרסאות הבסיס בוודאי יצוידו בהנעה קדמית בלבד, כשהנעה בכל הגלגלים תהיה אופציה.

למרות שזה יהיה הדגם הזול ביותר בליין של סאנגיונג, מקורות בחברה מציינים שאבזור הפנים יהיה עשיר, ויכלול קישוריות שונות גם עבור הנוסעים מאחור. העיצוב דומה לזה של ה-XIV, דגם קונספט שהוצג בתערוכת הרכב האחרונה בפריז, ונראה שזה הדגם היפה ביותר שיצא עד כה מפס הייצור של החברה הזו, שנודעה בעיצובים מוזרים למדי...

על פי הודעת מנכ''ל סאנגיונג, הדגם החדש ישווק בקוריאה כבר בחודש הבא, ובהמשך יגיע לכ-100 מדינות ברחבי העולם, כולל לכאלה בהן נדרש תקן אירופאי, כמו ישראל.

תגובות

0 תגובות