שטח 4X4 > כתבות > חדשות

רנו עובדת על קרוס-אובר חדש, קטן יותר מהקפצ'ור

הדגם החדש יהיה קל משקל במיוחד, וייבנה בחלקו מבמבוק

לפני כחצי שנה דיווחנו כאן כי בחברת רנו עובדים על דגם חדש של קרוס-אובר, שיהיה גדול יותר מהקפצ'ור. השבוע נודע כי החברה מכוונת גם נמוך יותר, עם דגם שאורכו יהיה קטן מארבעה מטר, כנראה על בסיס הטווינגו.

על פי הדיווח שהתפרסם לראשונה בשבועון הגרמני  auto bild, רנו תבנה את הקרוס-אובר החדש על פלטפורמת ה- Value Up, שהיא קלת משקל במיוחד, פשוטה וזולה יחסית לבנייה. הפלטפורמה הזו הוצגה כדגם קונספט בסוף השנה שעברה, עם משקל של 830 ק''ג בלבד. במסגרת ה''דיאטה'', נעשה שימוש בחומרים יוצאי דופן, ביניהם גם במבוק.

הקרוס-אובר הקטן, שעדיין לא קיבל שם, יונע ככל הנראה עם המנוע הבסיסי של הטווינגו, שלוש בוכנות בנפח 1.0 ליטר, המספק כ-70 כ''ס. בהתאם לדרישה באירופה, יוצע בוודאי מנוע דיזל ותיתכן גם גרסה היברידית. נשקלת אופציה לגרסת RS עם 200 כ''ס.

הצפי להגעת הדגם החדש לשוק הוא סוף 2017, עם מחיר בסיסי – באירופה - של 16 אלף אירו.         

מקור:  autobild.de

תגובות

3 תגובות

1

pinister

12 ביולי 2015 ב 12:11

ייתכן דגם קטן עוד יותר...

בעל שני גלגלים ויירתם לתאילנדי...

2

דורית נשר

12 ביולי 2015 ב 14:05

ייתכן דגם קטן עוד יותר...

פיני חביבי, שמשה ''ריינוס'' הרשקוביץ לא ימשיך לספר לך סיפורים- רכבי שטח לא נבחנים על פי כוח מנוע, גודל או משקל, אלא על פי אחיזת הצמיגים בקרקע. (צמיגים, מתלים, סרנים, דיפרנציאלים, תיבת הילוכים והילוך כוח). רכבים עירוניים, לא יזיק להם להיות יותר קטנים וקלים. כאלה, יגרמו נזק הרבה יותר קטן בעת התנגשות.

3

Ogash Ofer

13 ביולי 2015 ב 05:16

ייתכן דגם קטן עוד יותר...

דורית נשר כתב/ה:
" פיני חביבי, שמשה ''ריינוס'' הרשקוביץ לא ימשיך לספר לך סיפורים- רכבי שטח לא נבחנים על פי כוח מנוע, גודל או משקל, אלא על פי אחיזת הצמיגים בקרקע. (צמיגים, מתלים, סרנים, דיפרנציאלים, תיבת הילוכים והילוך כוח). רכבים עירוניים, לא יזיק להם להיות יותר קטנים וקלים. כאלה, יגרמו נזק הרבה יותר קטן בעת התנגשות. "
דורית ''המצליפה'' נשר - נראה לי שפיני היה קצת ציני...  ואת מיד עברת להתקפה...