שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הביקור למעמקי הוטה 6

בזמן שכולם מדברים על רכבת קלה, מנהרות, פיצוץ גשרים וחסימת כבישים החלטנו לברוח מהפקקים, הבירוקרטיה והחום הכבד ולצלול למימד התת קרקעי של מערת הוטה 6 כשאנו מצוידים בכמה גאדג'טים לשימוש בשטח.

הוטה 6 שברכס פקיעין

עלינו להר מירון, לרכס פקיעין ולאחר התפתלות בסימתאותיה הקסומות של בית ג'אן נכנסנו לשביל הגישה אל עבר מערת הוטה 6.

התהליך הקרסטי יצר עם השנים עשרות מערות אנכיות החבויות בסבך לאורך הרכס - הוטה 6 היא היחידה  המותרת לכניסה באיזור. פתח המערה נחשף רק כשעומדים ממש מעליו ומרגיש כמו לועה של לויתן ומכאן השם הוטה (לויתן בשפה הערבית). הכניסה מחייבת גלישת צוקים והיציאה מחייבת טיפוס טכני בעזרת ג'ומערים (אמצעי טיפוס על חבל).

למערה שני אולמות כשהתחתון נמצא בעומק של כ-50 מטרים בלב האדמה ובמרכזו שלל של זקיפים, נטיפים ומראות מרהיבים של יצירת הטבע.

גאדג'טים לשימוש בשטח

דודי מחברת טי אנד אי צייד אותנו במיטב פנסי הראש של לד לנסר  LED LENSER   וצירף עוד כמה הפתעות חדשות מבית לדרמן   LEATHERMAN-  על כל צרה שלא תהיה...

מספריים, כלי עבודה רב תכליתיים וצמיד טרנדי EATHERMAN TREAD    -  התשובה של יצרן המולטיטול האמריקאי לטרנד המוצרים הלבישים.  הצמיד החדש לא מודד דופק, צעדים  או סטורציה (חמצן בדם) אבל ידאג שתמיד יהיה עליך מפתח אלן 8, מברגים, פותחן ועוד כלים שימושיים וכמובן יוסיף המון ''שופון'' לחובבי ג'נר ההנדי-מן.

הוראות הגעה להוטה 6:

מאד קל להתברבר בסימטאות של בית ג׳אן. אנחנו נכנסנו לישוב דרך השטח ואפשר גם להכנס לישוב דרך צומת ראמה קיים סימון שבילים בצבע ירוק היוצא מהשלוחה הצפון מערבית של בית ג׳אן. השביל עובר דרך המטעים והופך להיות עביר לרכב גבוהה בלבד, השביל מוביל לנקודת ההתחלה של מסלול הליכה המסומן בסימון שבילים לבן - שקוף - לבן. הליכה נוחה של כ- 15 דקות בשביל המסומן מובילה היישר לפתח המערה. נ.צ. של הוטה 6 ברשת ישראל הישנה: מזרחיות: 183,430 צפוניות: 1,264,729 

תגובות

0 תגובות