שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סושי (מיצובישי) ברוטב בולונז (פיאט)

פיאט מציגה טנדר חדש בתערוכת הרכב בדובאי- אבל האם הוא באמת חדש? והאם הוא באמת פיאט?

התבוננו היטב בתמונה של הטנדר המצורפת לידיעה הזו: לא נראה לכם מוכר מאיזשהו מקום? ובכן, זה הטנדר החדש של חברת פיאט, פולבק שמו (Fullback), שמוצג בתערוכת הרכב בדובאי. ואם הוא נראה לכם מוכר זה משום שמדובר בעצם בדור החדש של ה-L200  מתוצרת מיצובישי, שקיבל אצלנו – ובעוד כמה מקומות – את השם טרייטון (לסיקור השקת הטרייטון בארץ).

בפיאט לא שינו דבר כשאימצו את הטנדר לחיקם, מלבד את הסמליל הקבוע בגריל ואת שאר הכיתובים ההכרחיים. נותר אותו מנוע דיזל עשוי אלומיניום בנפח 2.4 ליטר המספק 150 או 180 כ''ס, בהתאם לדגם, ותיבת הילוכים ידנית עם שש מהירויות או אוטומטית עם חמישה הילוכים. בגרסת פיאט, יוצע רק הדגם עם תא הנהג הכפול והנעה 4X4  עם נעילה חשמלית לדיפרנציאל האחורי.

אבל לפיאט יש יתרון גדול מאוד על מיצובישי, והוא נובע מהבעלות על קרייזלר: MOPAR, חטיבת השיפורים של המפעל האמריקאי החלה לפתח חבילה שלמה של תוספות לטנדר, ואנחנו מקווים שלא מדובר רק בשיפורים קוסמטיים אלא גם בכאלה שישדרגו את הביצועים בשטח (למבחן דרכים לטרייטון).

השיווק באירופה יחל בשנה הבאה, עדיין לא ברור האם הטנדר יגיע גם אלינו.

תגובות

2 תגובות

1

דורית נשר

11 בנובמבר 2015 ב 09:58

והוא שאמרו- כל המוסיף גורע!

הכותרת הקודמת הייתה יותר משעשעת. אפילו אני הבנתי שהסושי זה המיצובישי והפיאט זה הרוטב. (מודה מתוודה, הכל מהכתבות של עופר אדר).

2

Ogash Ofer

11 בנובמבר 2015 ב 11:24

כתבה חדשה - סושי (מיצובישי) ברוטב בולונז (פיאט)


העורך (זה אני) הוא טיפוס בעייתי!