שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדש בישראל - סובארו לבורג SUBARU LEVORG

סובארו מרחיבה את היצע רכבי הפנאי-שטח שהיא משווקת בישראל ומציגה רכב 4X4 מאובזר וספורטיבי. סובארו לבורג - LEVORG מציע מנוע 1.6 ליטר בתצורת בוקסר ומוגדש טורבו, תא מטען גדול עם רצפה שטוחה ומערכת הנעה כפולה SymmetricalAWD בשילוב של אבזור רב ועיצוב ייחודי.

הלבורג החדשה של סובארו חולקת מרכב ומכלולים עם הסובארו אימפרזה ומציע מנוע בוקסר, 4 צילנדרים, 1.6 ליטר עם טורבו המספק 170 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה מסוג  LINEARTRONIC CVT. ע''פ נתוני יצרן צריכת הדלק הממוצעת של הלבורג היא 13.5 ק''מ לליטר בנסיעה משולבת (עירונית ובין עירונית), מהירות מירבית של 210 קמ''ש ותאוצה מאפס למאה קמ''ש תוך 8.9 שניות.

הלבורג משווקת בישראל במחיר של 174,990 ש''ח ומציע 7 כריות אוויר ושליטה מההגה על שני מצבי נסיעה במערכת SI-DRIVE .  ללבורג מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך  7 אינץ' ודיבורית בלוטוס, שליטה על הרדיו וה-BT מגלגל ההגה, מצלמת רוורס צבעונית מקורית, KEYLESS – פתיחה והנעה ללא מפתח, פנסי LED ראשיים, חיישני גשם ותאורה, בלם חניה חשמלי ותא מטען בנפח של 486 ליטרים. 

תמונות מההשקה של הלבורג בישראל:

תמונות מההשקה של הלבורג בישראל:תמונות מההשקה של הלבורג בישראל:

צילם: רונן טופלברג

צילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברגצילם: רונן טופלברג

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

15 באפריל 2016 ב 18:21

נוספו תמונות של טופלברג מההשקה בארץ