שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פולקסוואגן מרחיבה את היצע ה-SUV שלה

SUV חדש שמיועד בעיקר לשוק האמריקאי וטיגואן דור שני מתוכננים להגיע לשוק בשנתיים הקרובות

בעוד התוכניות ליצור SUV חדש המיועד בעיקר לשוק האמריקאי מתקדמות, הציגה השבוע חברת פולקסוואגן בקווים כלליים את הדור השני של הטיגואן, שאמור להיחשף בתערוכת הרכב בפרנקפורט בעוד כשנה. הדגם החדש יוצע בשתי תצורות מרכב, אחת באורך דומה לדגם הנוכחי עם חמישה מקומות ישיבה ודגם מאורך לשבעה נוסעים.

גם הדגם האמריקאי וגם הטיגואן ייבנו על פלטפורמת ה- MQB, שמשמשת דגמים רבים של הקונצרן (למבחן דרכים לטיגואן הנוכחי). היצע המנועים של הטיגואן יכלול מגוון של מנועי בנזין עם ארבע בוכנות בנפחים שונים, החל מ-1.4 ליטר ועד 2.0 ליטר. בשוק האירופאי יוצעו כמובן גם גרסאות דיזל, ויש להניח שגם הקונים בארה''ב יוכלו לקבל מנועים כאלה, היום ''דיזל'' היא כבר לא מילה גסה שם...

דגמי הכניסה יצוידו בהנעה 2X4  בלבד, בעוד מערכת ה-4Motion של פולקסוואגן שמספקת הנעה לכל הגלגלים, תוצע כאופציה בדגמי הביניים וכסטנדרט בדגמי הפרמיום.  

על פניו, נראה שיש דמיון רב מאוד בין הדגם המתוכנן לשוק האמריקאי לבין הטיגואן המאורך. שניהם אמורים להיבנות על אותה פלטפורמה, עם היצע מנועים דומה. האם מדובר בעצם באותו רכב? נצטרך להמתין עד להצגת הדגם האמריקאי כדי לדעת.

תגובות

0 תגובות