שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדשות מאתר השטח הישראלי 25 מרץ 2003

המסע לכרמל בשבת הקרובה

חציית הכרמל ממערב למזרח. טיפוס לכרמל בתוך ערוצי הנחלים היורדים מההר, ביקור בישובים עתיקים על ההר, תצפיות למערב ולמזרח ולבסוף ירידה אתגרית מהמוחרקה. המסלול, על ההר הירוק כל ימות השנה, עובר בתוך צמחיה עבותה ומשלב תצפיות מרהיבות לים תיכון ולעמק יזרעאל. עבירות בינונית למעט שני קטעים בעבירות קשה (אשר יתבצעו לאט ועם הנחייה צמודה). המדריך : יוסי שדה מחיר לרכב: 255 ש''ח מחיר לרכב של חבר מועדון 225 ש''ח. להרשמה דרך קניון השטח של האתר או בטלפון 1-700-700-494 להרשמה של הרגע האחרון 053-861211

המסע לכרמל בשבת הקרובה

קורס ניווט למכשיר ניווט לוייני GPS

קורס חובה לבעלי GPS. הקורס מלמד בצורה מקיפה אתחול, הפעלה וניווט עם המכשיר. וכולל לאחרכל שיעור תרגול מעשי תחת כיפת השמים של הפעלת מכשיר הGPS. הקורס יערך בכפר הירוק וכולל שני מפגשים: יום שני 31 מרץ 2003 18:00 יום רביעי 2 אפריל 2003 18:00 אורך כל מפגש כשעתיים וחצי. את תכני הקורס ניתן לראות בקניון האיבזרים של אתר השטח תחת ''טיולים והדרכות''. הקורס מתאים לכל סוגי המכשרים. המדריך : עופר אוגש. המחיר לקורס : 350 ש''ח מחיר לחבר באתר 299 ש''ח.


https://www.4x4.co.il/shop/addprod.asp?productid=550

קורס ניווט למכשיר ניווט לוייני GPS

נפתחה ההרשמה לקורס אבזרי גרירה וחילוץ

מפגש בין שעה וחצי שמטרתו הכרת אמצעי חילוץ וגרירה בסיסיים: רצועות ושאקלים, מגבהה, הייליפט, כרית מתנפחת, קומפרסורים וערכות תיקון פנצ'ר. ובסופו הדגמת חילוץ באמצעות כננת גלגל wheel -pull מבית טל והדס. הקורס ייתקיים ביום שישי 4/4/2003 באזור המרכז. לפרטים בקניון האביזרים תחת ''טיולים והדרכות''.

נפתחה ההרשמה לקורס אבזרי גרירה וחילוץ

חדש באתר : תוכנות ניווט למחשבי כף יד

בדף הבית של אתר השטח כתבה גדולה ומקיפה על תוכנת הניווט העירוני. תחת הקטגוריה של מחשבי רכב ניתן למצוא כיום תוכנות לניווט עירוני וניווט בשטח למחשבים ניידים ולמחשבי כף יד. בנוסף באתר אביזרים נילווים ותושבות לרכב לחשבים ניידים ולמחשבי כף היד.


http://www.4x4.co.il

חדש באתר  : תוכנות ניווט למחשבי כף יד

הטבות מיוחדות לחברי מועדון אתר השטח

שווה להיות חבר במועדון של אתר השטח הישראלי. כל הרוכש GPS באתר זכאי להדרכה אישית בת 45 דקות בהפעלת המכשיר (בנוסף כמובן למחיר אטרקטיבי). כל הרוכש whell-pull באתר זכאי להדרכה בהפעלת כננת הגלגל והדגמה אישית בשטח. בנוסף הנחות קבועות על מוצרים, מסעות והדרכות. (שימו לב הדרכת נהיגה תתקיים ביום שישי 4/4 - הרשמה באתר) וכל זה במחיר 120 ש''ח בלבד - לשנת חברות. הרישום מתבצע דרך האתר.

תגובות

0 תגובות