שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סוף שבוע עמוס פעילות באתר השטח www.4x4.co.il

סוף שבוע של פעילות שטח

מחר יום חמישי 11 בספטמבר - טיול שטח וסיור בין יקבים בשפלה כולל ארוחת בוקר בשטח. יום שישי 12 בספטמבר - הדרכת נהיגה בהר חורשן - לשיפור מיומנות, לימוד תיאורטי, הדגמות ובעיקר תרגול מעשי בשטח. יום שישי בערב - טיול ליל ירח בבקעת ארבל בצפון כולל ארוחה כיד המלך. יום שבת 13 בספטמבר - מסע המטפס בין הגבים בנחל צין ומסתיים בתצפית על המכתש הקטן. לפרטים והרשמה דרך הקישורים או באתר 1-700-700-494 או אצל יוסי 053-861211.


קישור והרשמה לטיול יקבים
קישור והרשמה להדרכת נהיגה
קישור והרשמה לטיול ליל ירח
קישור והרשמה למסע לנחל צין
קישור להסבר על פעילות השטח

סוף שבוע של פעילות שטח

מפגש הכנה לקראת המסעות בירדן

ביום ראשון 14 בספטמבר בשעה 20:00 בנמל תל-אביב ייתקיים ערב הדרכה לקראת המסעות הקרובים לירדן. ערב ההדרכה כולל הסברים מפורטים על המסע, על ציר הניווט וסרטי וידיאו. חשוב לציין כי כל המסעות של אתר השטח בירדן מתבצעים בהתאם לחוק הירדני, מתואמים, מלווים בשוטר ירדני, מדריך ירדני בנוסף על 2 מדריכים ישראלים ומבוטחים בביטוח ישראלי. התאריכים למסעות הקרובים בסופי שבוע חמישי עד שבת: 18-20 בספטמבר, 2-4 באוקטובר, 9-11 באוקטובר, 23-25 באוקטובר.


קישור לפרטים מלאים על המסעות לירדן
קישור לכתבה על ירדן

מפגש הכנה לקראת המסעות בירדן

היכונו לטיולי סיני והמדבר המערבי

אתר השטח הישראלי מגבש בימים אלו 3 קבוצות ל-3 מסעות בסיני ובמדבר המערבי. כל המסעות הם בשטח וייתבצעו בנהיגה עצמית של המטיילים בחבורה. המסע הראשון ייצא בערב סוכות ל-3 ימי שטח בסיני סביב ההר הגבוה - עלות למשתתף 420$ (4 ברכב). המסע השני ייצא ל-7 ימים מקהיר לנאות המדבר פאראפרה ומשם ל-3 ימים של שטח במדבר השחור ובמדבר הלבן וחזרה לפאראפרה ולקהיר - עלות למשתתף 900$ ללא טיסות (4 ברכב). המסע הגדול לעומק המדבר המערבי, 14 יום של שטח עד לגבול לוב וסודן - כ-3,000 $ למשתתף (ללא טיסות). כל המסעות ייתבצעו עם הדרכה ישראלית ומדריך מצרי, רכבי לווי וסיוע מצריים ומתואמים בהתאם לחוק המצרי.


פרטים נוספים על המסע לסיני
פרטים נוספים על המסעות למדבר המערבי

היכונו לטיולי סיני והמדבר המערבי

הדרכות חילוץ וניווט באתר השטח

אתר השטח מציע לכם מספר הדרכות בשטח של חילוץ וניווט. קורס חילוץ עם כננת בהדרכתו של אבירם ברקאי - יום חמישי 18/9. קורס ניווט טופוגרפי, קריאת מפה והתאמתה לשטח - בתחילת אוקטובר. קורס הפעלת GPS כולל תרגול מעשי - בתחילת אוקטובר. מפגש חשיפה למערכת הGPS - יום חמישי 25 בספטמבר. קורס ניווט טפוגרפי משולב GPS של 6 מפגשים בסוף אוקטובר.


קישור לפרטים על קורס החילוץ עם אבירם
קישור לקורס ניווט טופוגרפי
קישור לקורס GPS
קישור לחשיפה לGPS ולטורבו CD
קורס ניווט טופוגרפי משולב GPS

הדרכות חילוץ וניווט באתר השטח

מבצע חודש ספטמבר לרוכשים GPS באתר

כל הרוכש GPS באתר השטח נהנה ממחירים ללא תחרות וזכאי להנחה של 50% בהשתתפות בקורס GPS, של 2 מפגשים, בהדרכתו של עופר אוגש. בנוסף ייקבל כל הרוכש מכשיר GPS במהלך ספטמבר נרתיק קורדורה למכשיר.


קישור לדף המכשירים והמחירים

מבצע חודש ספטמבר לרוכשים GPS באתר

תגובות

0 תגובות