שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדשות לשנה החדשה מאתר השטח הישראלי

שנה אזרחית חדשה היא הזדמנות לאחל שנה טובה ובטוחה לכל הגולשים באתר השטח. שנה שבה יתגשמו כל משאלותיכם, שנה שבה תטיילו היכן שלא הספקתם לטייל בשנה שעברה, שנה שבה תנהגו טוב יותר, שנה שבה תהינו יותר. שנה שבה השקיעות שתחוו הן רק לקראת סיום יום טיול מוצלח.

מסע סוף השבוע לכרמל

ביום שבת הקרוב נצא למסע חוצה כרמל ממערב למזרח. המסע יטפס דרך נחל מערות להר סומק, יעבור מעל מצוקי נחל רקפת וירד את המוחרקה לכיוון מזרח. כדאי למהר ולהירשם - מספר המקומות מוגבל. אפשר להירשם באתר השטח (הרשמה מאובטחת בכרטיס אשראי או בשעות העבודה 1-700-700-494. תמונות וסרטים מהמסע המוצלח משדה בוקר לאילת - יפורסמו בקרוב.


קישור לפרטים והרשמה למסע לכרמל
קישור לכל רשימת המסעות והטיולים

מסע סוף השבוע לכרמל

מארז חסכון של GPS ספורטרק

GPS מסוג SporTrak כוללת תושבת קבועה לרכב וכבל מתח משולב עם מחשב למצית של הרכב במחיר מבצע. מכשיר קומפקטי וקל לנשיאה (רק 170 גרם), אטום למים (IEC-520 IPX7) ושמיש בכל מזג-אוויר. מתאים לניווט בים, באוויר וביבשה, בתוך העיר ובשטח. ל-SporTrak אנטנה רגישה הקולטת בנוסף מערכות לוויניות משלימות ל-GPS לשיפור הדיוק והאמינות (WAAS, EGNOS).


קישור לערכת ספורטרק
קישור לרשימת כל אמצעי הניווט והGPS

מארז חסכון של GPS ספורטרק

תיקי חילוץ של אתר השטח הישראלי

אתר השטח מציע לכם את תיק החילוץ המסיבי של האתר ב-3 גרסאות: הערכה המושלמת - כוללת את מירב האבזרים לחילוץ ותיקונים בשטח. הערכה הבסיסית - כוללת רצועות, שאקלים ואת חפירה. תיק חילוץ ריק - בו תוכלו לאחסן בנוחות את כל ציוד השטח שלכם. והכל במחירים משתלמים ללא תחרות.


קישור לערכת חילוץ המלאה
קישור לערכת חילוץ הבסיסית
קישור לתיק חילוץ ריק
קישור לכל אמצעי החילוץ והגרירה

תיקי חילוץ של אתר השטח הישראלי

חדש באתר מכשירי קשר של קוברה במחיר מיוחד

שני מכשירי קשר קומפקטיים ואמינים לשימוש בשטח בין ג'יפים ו/או לצורך הכוונה של רכב במכשול. טווח שידור וקליטה של עד 3 ק''מ. במחיר של 499 ש''ח לחבר (עבור זוג מכשירים) או 535 ש''ח מחיר רגיל + 35 ש''ח דמי טיפול ומשלוח.


קישור לפרטים ורכישה של מכשירי קשר

חדש באתר מכשירי קשר של קוברה במחיר מיוחד

מסע לירדן יוצא בסוף ינואר

אתר השטח מציע לחבריו מסע מדהים לירדן. המסע יתקיים בסוף שבוע ימים חמישי 29/01/2004 ועד ליום שבת 31/01/2004. המסע מתחיל בבוקר במעבר גבול ערבה נוסע צפונה עד לפטרה וחוזר למעבר הגבול בערבה. לפרטים באתר 1-700-700-494 או באינטרנט בקישור המצורף (יש ללחוץ על הכיתוב הכחול).


קישור לפרטים והרשמה למסע לירדן

מסע לירדן יוצא בסוף ינואר

פורום הניווט של אתר השטח

פורום מקצועי לשימושכם העונה על שאלה בנושא ניווט: ניוט טופוגרפי, מפות, עזרי ניווט, GPS ועוד. היכנסו רשמו שאלתכם ותזכו לתגובה מהירה.


קישור לפורום הניווט באתר

פורום הניווט של אתר השטח

יש ללחוץ על הקישור (הכיתוב בכחול) על-מנת לראות את פרטי המוצר ו/או לבצע הזמנה דרך השרת המאובטח. הפעילות באתר מאובטחת ובטוחה להשארת כרטיס אשראי - ראו אישור בינלאומי של חברת THAWTE בתחתית האתר.

תגובות

0 תגובות