שטח 4X4 > כתבות > חדשות

שבוע עמוס פעילות באתר השטח הישראלי

קורס GPS מתחיל מחר בערב

קורס חובה לכל בעל GPS - הקורס מסביר מהי המערכת, יתרונותיה ומגבלותיה. הקורס מלמד בצורה מקיפה אתחול, הפעלה וניווט עם המכשיר ובנוסף רשתות הקואורדינטות והתאמתן מהמפה למכשיר. הקורס כולל שני מפגשים בכיתה ותרגול מעשי מחוץ לכיתה עם מכשיר הGPS. הקורס הקרוב מתחיל מחר יום שני 26/01/04 בערב. לפרטים ורישום עופר 052-436973 או הקישו על הקישור:


פרטים והרשמה לקורס GPS

מסע 3 ימים לירדן יוצא ביום חמישי ממעבר ערבה

נותרו מספר מקומות למסע שטח לירדן. יש להירשם עד יום ג' בבוקר. לפרטים: עופר אוגש 052-436973 או הקישו על הקישור:


פרטים מלאים על המסע לירדן
כל התמונות והמידע על המסעות לירדן

הדרכת נהיגה בהר חורשן - יום שישי הקרוב

ביום שישי הקרוב 30/1/2004 תתקיים הדרכת נהיגה של אתר השטח הישראלי בהר חורשן ונחל דליה. ההדרכה היא למתחילים ולאלו הרוצים לשפר מיומנות. ההדרכה כוללת חומר תאורטי ותרגול מעשי. בהדרכה מתרגלים סוגי מכשולים ואירועים שונים בהם נתקלים בנהיגת שטח. פרטים באתר 1-700-700-494 ובקישור המצורף:


פרטים והרשמה על הדרכת הנהיגה

מסע קצר ברמות מנשה ביום שישי הקרוב 30/1/2004

מסע של 4 שעות לרמות מנשה. נפגשים בשעה 12:00 בכניסה למושבה יוקנעם נוסעים לאורך נחל השופט וגבעותיו עד לשרידי תחנת קמח שם עוצרים בתוך קני הסוף. ממשיכים לעליה אתגרית לרמת השופט ומשם לנחל משמר העמק. יוצאים מהשטח בטרם החשיכה.


פרטים ורישום למסע יום שישי

טיול שבת מנחל צין לנקרות 31/1/2004

מסע המתחיל ממעלה צין ונחל צין, מטפס לשלוחת צלמון, יורד את המרזבה, נכנס לנחל נקרות, מתחבר לדרך הבשמים ומטפס למכתש רמון דרך הנקרות ומעלה דקלים. עבירות בינונית עד קשה.


פרטים ורישום למסע מצין לנקרות

דיון באלון הגליל - ג'יפאים ושמירת טבע 29/1/2004

ביום חמישי 29.1.2004, בשעה 20:00, בנק' אלון הגליל. סימפוזיון תרבותי ופאנל בהשתתפות: אבירם ברקאי - חלוץ תרבות השטח המוטורית בישראל. מר עמרי בונה - מנהל קק''ל צפון. גב' רעיה שורקי ומר משה הר-ציון - רשות הטבע והגנים. נציג החברה להגנת הטבע. נציג ארגון ''אדם, טבע ודין''. את הפאנל ינחה ערן CJ (בטאטא).

זוג מכשירי קשר קוברה במחיר מיוחד

שני מכשירי קשר קומפקטיים ואמינים לשימוש בשטח בין ג'יפים ו/או לצורך הכוונה של רכב במכשול. טווח שידור וקליטה של עד 3 ק''מ. במחיר של 499 ש''ח לחבר + דמי משלוח (535 ש''ח מחיר רגיל).


קישור לפרטים נוספים על מכשירי הקשר

זוג מכשירי קשר קוברה במחיר מיוחד

תיק לגג ו/או לגלגל מאחור במחיר מיוחד ושווה במיוחד

תרמיל עשוי בד המותאם להתקנה על הגלגל האחורי או על הגגון של הרכב - מאפשר לשאת ציוד רב (עד 25 ק''ג) מחוץ לרכב. פתרון יחודי שאינו עולה אלפי שקלים ומגדיל את נפח הרכב. מוצר דו שימושי – מתחבר לגלגל האחורי ברכבי שטח ולכל גגון. כאשר התרמיל מותקן על הגג הנפח הינו 400 ליטר וכאשר הוא מותקן על הגלגל הנפח הינו 250 ליטר. מגן מאבק ומגשם - נוח להתקנה ולהסרה.


לפרטים נוספים הקישו כאן

תיק לגג ו/או לגלגל מאחור במחיר מיוחד ושווה במיוחד

תיקי חילוץ ואביזרים

אתר השטח מציע לכם תיקי חילוץ איכותיים ומבחר ציוד חילוץ, גרירה והרמה במחירים מיוחדים. לפרטים הקישו על הקישורים:


כל ערכות החילוץ של אתר השטח
רצועות גרירה
מגבהים ועזרים להרמה
קומפרסורים וערכות לתיקון פנצ'ר

תגובות

0 תגובות