שטח 4X4 > כתבות > חדשות

המסע הגדול לירדן יוצא לדרך ב-15 לאוגוסט

נותרו 4 מקומות למסע הגדול לירדן

המסע של רכבי השטח מישראל החוצה את ירדן מדרום לצפון יתקיים מיום 15/8 ועד ליום 18/8/2004. המסע הארוך הוא הזדמנות לבקר במקומות מיוחדים: ואדי ראם, הקשתות, פטרה, ואדי חסה, כרך, ואדי איבן חמד ועוד... במסע נלמד לנהוג בשטחים מגונים: חולות, דיונות, שטח טרשי ובתוך ערוצים זורמים. מדריך: עופר אוגש 052-436973 את המסע מלווה מדריך ירדני, דובר אנגלית בן המקום. להרשמה: אתר השטח 1-700-700-494


לכתבה על המסעות לירדן הקליקו כאן
לפרטים מלאים על המסע וההכנות הקליקו כאן
ליומני מסע וכתבות נוספות הקליקו כאן

נותרו 4 מקומות למסע הגדול לירדן

מבצע למצטרפים חדשים למועדון - עד סוף אוגוסט 2004

הצטרפו למועדון החברים של אתר השטח הישרלי וקבלו ''שאקל'' - סגיר 3.25 טון במתנה (שווי 49 ש''ח). בעלות של 120 ש''ח לשנה ואתם חברים במועדון של אתר השטח המקנה לכם הנחות בקניית מוצרים באתר וגם הנחות בהשתתפות במסעות, הדרכות וטיולים של האתר וגם כרטיס תדלוק פזומט לתדלוק סולר בהנחה.


למבצעים הקליקו כאן

מבצע למצטרפים חדשים למועדון - עד סוף אוגוסט 2004

עכשיו באתר - כתבת ניווט מספר 7 - מבוא ל-GPS

האדם שתמיד שאף להקל על עצמו בכלל ועל ביצוע הניווט בפרט, המציא עזרים לשימושו. העזר המתקדם ביותר והידידותי ביותר לנווט הוא מערכת ה- GPS.


לכניסה לכתבה הקליקו כאן

עכשיו באתר - כתבת ניווט מספר 7 - מבוא ל-GPS

יומן מסע מצולם - מסע השטח בסיני - יולי 2004

15 ישראלים, הצעיר בן 11 והמבוגר בן 67, וצוות של 5 מצריים בהדרכתם של עופר אוגש, שולי מוסיאף והישאם ניסים חזרו ממסע שטח בנהיגה עצמית בסיני של אתר השטח הישראלי. המסע התחיל על החוף וטיפס בשטח עד לסנטה-קטרינה. לג'בל מוסא טיפסו ברגל כולם יחד לראות את הזריחה. והשאר מסופר ומצולם בתוך הכתבה...


לכניסה ליומן המסע הקליקו כאן

יומן מסע מצולם - מסע השטח בסיני - יולי 2004

מבחן דרכים - ב.מ.וו X5d

אחרי שהוצג בסתיו 99' בדטרויט ופחות או יותר, המציא את ''רכב הפנאי המפואר'' הפך ה-ב.מ.וו X5 לאמת המידה לפיה נמדדים כל האחרים. מתיחת הפנים הקלילה לא מגלה, ולו ברמז, את השינוי הגדול שנעשה מתחת לעור - זריקת מרץ בהזרקה ישירה.


לכניסה לכתבה הקליקו כאן

מבחן דרכים - ב.מ.וו X5d

שיפורים ושינוים במאגר המידע של אתר השטח

לאחר למעלה מ-7 שנים של פעילות עודכן שוב מאגר המידע של אתר השטח הישראלי ונמחקו ממנו כל השמות הכפולים או רשומים ללא כתובת דוא''ל וכרגע רשומים באתר כ- 35,000. מאגר המידע של אתר השטח הישראלי רשום כחוק אצל רשמת מאגרי המידע במשרד המשפטים, ומספרו 521175, וכל המידע שבו שמור. כל אדם הרשום באתר מחוייב למסור כתובת דואר-אלקטרוני - זה גם הסימון המזהה הייחודי לו ודרכו ניתן לשחזר שם משתמש וסיסמה.

 שיפורים ושינוים במאגר המידע של אתר השטח

אם נתקלתם בבעיה בכניסה לאתר - אנא פנו אלינו:

התקשרו חופשי ל- 1700-700-494 או כתבו דוא''ל ל- info@4x4.co.il

תגובות

0 תגובות