שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סקודה פוזלת גם לשוק הקרוס-אוברים הקטנים

על פי מקורות בחברה, דגם כזה צפוי כבר לקראת שנת 2018

ההשקה המוצלחת של הקודיאק, הקרוס-אובר הגדול מתוצרת סקודה, הביאה את מנהלי החברה למסקנה כי לא יזיק להם להוסיף משהו קטן יותר לליין. על פי מקורות בחברה, ניתן כבר אור ירוק לתכנון של דגם כזה, שיהיה בסדר גודל של הניסאן ג'וק.

עבור סקודה, הפתרון הפשוט ביותר הוא להשתמש בפלטפורמה קיימת של קונצרן האם, חברת פולקסוואגן, ולהתאים אותה לצרכיה – כלומר לייצור מרכב עם סממני העיצוב המייחדים את סקודה ובא לצ'כיה גואל. אבל בחברה לא סגורים על העניין ואחד מאנשי הפיתוח שלה, כריסטיאן סטראב, אמר בראיון למגזין הרכב AutoExpress כי הם בודקים אופציות אחרות, כולל אפשרות לפיתוח עצמאי שלאחר מכן אולי יאומץ על ידי החטיבות האחרות בקונצרן.

צריך לקחת הצהרה זו בערבון מוגבל, שכן התכנון  הוא לצאת לשוק עם הדגם החדש – שעדיין אין לו שם – כבר ב-2018, תאריך יעד קרוב מאוד במושגים של פיתוח דגם חדש. ההצהרה נשמעת עוד יותר תלושה בהתחשב בכך שהקונצרן עומד להציג בקרוב שני דגמי קרוס-אוברים קטנים חדשים: סיאט ארונה וגרסת קרוס-אובר של הפולו. מעניין לראות מה ייפלט מקו הייצור של סקודה בעוד כשנתיים.

בתמונה, הדמייה של הדגם החדש שנוצרה על ידי אמן מוטורי המכנה עצמו THEPHILOSCHIN  שהתבסס ביצירה שלו על הפאביה וקרא לה Fabiaq – שילוב שמות של הפאביה והקודיאק.

תגובות

0 תגובות