הונדה השיקה בהרצליה את Honda Dream Dealer אולם חדשני לאופנועים
כתבה חדשה: ירדן בטיול ג'יפים, סוכות 2023, מקווים שזה לא האחרון...
כתבה חדשה: סיכום הדרכת נהיגה ללקוחות רקסטון - הר חורשן 08/03/2024
כתבה חדשה: סאנגיונג עובר מיתוג מחדש ומעדכנת את הרקסטון
כתבה חדשה: מסלול טיול 4X4 מרמות מנשה ועד להר חורשן
HONGQI, מותג רכבי הפאר הסיניים, משיק את HONGQI EH7, דגם הסדאן החשמלי המלא הראשון של המותג
יכולת הגלגל לעלות ולרדת או להיפתח ולהיסגר או עד כמה ירד הגלגל החופשי כדי לפגוש את הקרקע (קישור). כל חברה מודדת את המהלך באופן שונה. כל מתלה מאופיין במסלול תנועה ייחודי לשיטה בה הוא עובד. אורך המהלך אינו קובע לבד את יעילות המתלה, אלא בשיתוף אלמנטים כמו פרוגרסיביות, מסלול תנועה של המתלה, שיטת התנועה , מיקום הצירים ואיכות הבולם עצמו.
צורת חיבור גלגלים לשלדה באופן בו כל גלגל עצמאי ואינו קשור לתנועה אנכית של הגלגל השני בציר. מתלה קדמי נפרד הפך לסטנדרט מחייב כמעט ברכבי שטח בשנות ה-90. כיום יותר ויותר כלי רכב עושים שימוש בארבעה מתלים נפרדים (מיצובישי פג'רו, לנד רובר דיסקברי 3, ניסאן פאת'פיינדר).
בצהוב - הבולמים.
באדום - הקפיצים (למעלה קפיצי סליל ולמטה קפיצי עלה).
באפור - החלקים הבלתי מוקפצים (יש להוסיף להם את הגלגלים).
למטה באפור - סרן חי (חסרים בתמונה: גלגל ימין וגלגל שמאל וגל ההינע שמגיע לדיפרנציאל (הביצה במרכז הסרן)).
למעלה באפור - סרן חי ושני מוטות רדיוס - שתפקידם לשמור על מרכוז הסרן - קדימה/אחורה וימינה/שמאלה.