כתבה חדשה: מה ההבדל בין מרפאה לחדר מיון של קופת חולים? ההסבר בפוליסה של פספורטכארד
כתבה חדשה: מסלול טיול 4X4 מרמות מנשה ועד להר חורשן
כתבה חדשה: סיכום הדרכת נהיגת שטח לקוחות סוזוקי - יער בן שמן 12/4/24
כתבה חדשה: סאנגיונג עובר מיתוג מחדש ומעדכנת את הרקסטון
כתבה חדשה: פסח שמח, מסלול טיול בארץ ועוד עדכונים מאתר השטח
כתבה חדשה: הדור הבא של סובארו פורסטר הושק בארה"ב
מרכז המסה של הרכב היא נקודה דמיונית ברכב שהמסה (המשקל) של הרכב כאילו מרוכז בה. מרכז הכובד של הרכב מושפע מצורתו הבסיסית (איך שיצא מהמפעל) ומצורת העמסתו (איך שהעמיס אותו בעל הבית). ככול שמרכז הכובד גבוה יותר, זווית גלגול גדולה יותר והאפשרות של הרכב להתהפך בעת שיפוע צד או העברת משקל מצד לצד (בפניות) גדולה יותר. ככול שמרכז הכובד ממוקם אחורה יותר גדלה האפשרות לסחרור הרכב.