כתבה חדשה: מסלול טיול 4X4 מרמות מנשה ועד להר חורשן
כתבה חדשה: סיכום הדרכת נהיגת שטח לקוחות סוזוקי - יער בן שמן 12/4/24
כתבה חדשה: סאנגיונג עובר מיתוג מחדש ומעדכנת את הרקסטון
כתבה חדשה: פסח שמח, מסלול טיול בארץ ועוד עדכונים מאתר השטח
כתבה חדשה: הדור הבא של סובארו פורסטר הושק בארה"ב
כתבה חדשה: משפחת ג'יפ מתרחבת לעולמות ההיברידים - Jeep Avenger e-Hybrid החדש
לראש שלנו אין תחליף והוא גם החלק שהמוסך (זה בית החולים) לא ממש יודע לתקן במיוחד אם מדובר בפגיעה קשה ועמוקה. ולכן הקסדה היא אביזר הבטיחות החשוב ביותר לרוכב או לנהג! קסדה מצילה חיים והיא ההבדל בין ראש שבור (ומוח שנשפך החוצה) לבין זעזוע מוח שעד שמגיעים לבית החולים כבר מרגישים טוב.
חשוב לדעת - על הקסדה להתאים לראש של הרוכב - מעט לחץ על הראש הוא טוב. ושרוכשים קסדה יש לזכור כי היא ''מתרחבת'' עם השימוש כך שעדיף לרכוש קסדה מעט לוחצת מאשר קסדה משוחררת.
חשוב לקנות קסדה שיש לה תקן בינלאומי מוכר! ומומלץ מיצרן / יבואן בעל שם.
קסדה לא רכוסה לא שווה כלום!!! ברגע של תאונה, תעופה מהכלי, התנגשות או כל מצב בו מופעלים כוחות גדולים על הרוכב (והקסדה) תיתנתק הקסדה הלא רכוסה מהראש ותעוף ממנו - ואתם תישארו ללא הגנה! עדיף לרכוב ללא קסדה בכלל מאשר עם קסדה לא רכוסה! (וזו גם עבירת קנס תחת סעיף ''אי רכיסת קסדה'').
ראו מה קורה לרוכב טרקטורון שמנסה לרחף מעל רמפה ולהגיע לקצהו של מצוק - אבל לא מעריך נכון את המרחק ואת מהירות הגישה. שימו לב למכה בראש...
תנו בגז, מצו את הכלי ואת המנוע אבל אל תשכחו לחשוב, לחבוש קסדה, לרכוס אותה היטב, להשתמש במגן צוואר אם צריך ולרכוב בזהירות המתבקשת!