שטח 4X4 > מבחני דרכים > מבחני רכב

CF-מוטו בהשקה ישראלית

צל"צ לכל פועל - עופר-אבניר משיקה מותג טרקטורונים ו-SBS חדש בשטח הישראלי.
סיקור ההשקה בעיניים של אריאל אלסיבוני ממגזין אוטו.


image

אמרתם לחובב שטח ישראלי ''סין'' והוא חושב ישר על שרשרת הבאגים המפוקפקים ששטפו את שבילי ארצנו לפני כמה שנים. רובם כלים בסיסיים ביותר, חלקם עשויים כמעט ברישול, שלא השאירו טעם טוב אצל רב הקונים.

אולם CF-מוטו, כך מבטיחים לנו אנשי אבניר, היא משהו אחר. החברה קיימת כבר שני עשורים, מחזיקה חמישה מרכזי פיתוח בכל רחבי העולם, המעסיקים 200 אנשי פיתוח ומייצרת מעל מיליון מנועים בשנה. 600,000 מהם מוצאים את מקומם בכלי רכב אותם מייצרת החברה עצמה – אופנועים, טרקטורונים ורכבי צד-לצד (או צל''צ, בקיצור).

image

באירוע ההשקה, שנערך בתל-חדיד, חשפה עופר-אבניר את הדגמים אותם היא מייבאת ארצה – שלושה טרקטורונים וכלי צל''צ אחד. תפקידו של המותג החדש בהיררכיית השיווק של עופר-אבניר ברור. הוא מהווה מדרגת ביניים, ועומד בין הכלים הזולים של קימקו לטרקטורוני קאן-אם, שאליה מתייחסת החברה הישראלית כמותג הפרימיום שלה.

''ל-CF-מוטו ניסיון רחב בשווקים המובילים בעולם בתחום הפנאי-שטח והיצע דגמים המתאים בדיוק לצרכי וטעמי הלקוח הישראלי.'' אמר בארוע רם עוזיאל, סמנכ''ל תחום הפנאי בעופר-אבניר ''דגמי CF-מוטו מרחיבים את מניפת המוצרים שלנו, ומאפשרת לנו להציע ללקוחות מגוון רכבי שטח וטרקטורונים ברמה גבוהה שמתאימים לכל תקציב''. כנראה שהדרישה לכלים זולים יותר זולגת מתחום המכוניות גם אל שוק כלי הפנאי.

image

נציג החברה לשוק הצל''צ (הקטגוריה שכוללת את הרייזר, הקומנדר ואחרים) הוא ה-TERRACROSS. כלי בעל מראה ומפרט מודרני, וגם איכות הבניה משאירה רושם טוב. על ההנעה אמון מנוע מוזרק, מקורר נוזל, בנפח של 594 סמ''ק, המפיק 38 כ''ס – חלש יותר מהמקובל בתחום, בעיקר בהשוואה לקומנדר החזק, אך אמור להיות מספיק לטיולי משפחה רגועים, ואפילו קצת יותר.

ההנעה היא כפולה לא-קבועה, עם שילוב חשמלי לגלגלים הקדמיים – כמקובל בתחום. רשימת האבזור המקורי מרשימה למדי, וכוללת כבר בגרסת הבסיס (59,000 שקלים) חישוקי אלומיניום ומיגון גחון. גרסת ה-EX המאובזרת יותר (69,000 שקלים) מוסיפה על אלו כננת, שמשה קדמית, עצמות עצה מורחבות, בולמים מתכווננים ועוד.

image

בגזרת הטרקטורונים ייצגו את CF-מוטו שלושה כלים: הראשון הוא ה-CF500, כלי בסיסי המיועד בעיקר לשוק ההשכרות (594 סמ''ק, 32 כ''ס, 47,000 שקלים). מעליו נמצא ה-TERRALANDER, עם אותו מנוע 594 סמ''ק (38 כ''ס, 54,000 שקלים). גם כאן רשימת האבזור המקורי מכובדת מאוד וכוללת כננת, בולמים מתכווננים, תאורת LED, חישוקי אלומיניום, מיגון אלומיניום לגחון ולמתלים ועוד.

בראש ההיצע המקומי עומד ה-800 TERRALANDER, טרקטורון הפרימיום של החברה, שמקבל מנוע חדש וחזק יותר (שאמור להגיע גם ה-TERRACROSS בעתיד) שמפיק 62 כ''ס. המחיר? 69,000 שקלים. לא מעט בפני עצמו, אבל זול משמעותית מטרקטורונים מקבילים של קאן-אם, למשל.

CF MOTO בירדן

CF MOTO בירדןCF MOTO בירדן

את ההשקה בארץ בחודש נובמבר 2013 סיקר עופר אדר (קישור) ואנו מביאים לכם סיקור נוסף שהופיע במגזין המודפס של עיתון אוטו.

תגובות

0 תגובות