שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מרצדס R Class בישראל

זה לא בדיוק הרכב שאיתו תכבשו את מעלות הנגב, אבל כמסיע 7 נוסעים עם יכולות שטח מסוימות, ה-R הוא אופציה מעניינת. ויקרה. מאוד

חברת כלמוביל, יבואנית  מרצדס לישראל, מרחיבה את היצע דגמי ה–4x4 שלה והחלה בשיווק ה-R CLASS. זהו מיניוואן מרווח ביותר, היכול לשאת בנוחיות שבעה נוסעים מבוגרים, עם הנעה בכל הגלגלים שמיועדת בעיקר להתמודדות עם תנאי שלג וקרח בחו''ל, אבל תהיה טובה גם לשבילי קק''ל בארץ. ה-R הוצג לראשונה ב-2005 ולקראת שנת המודל 2011 עבר מתיחת פנים משמעותית.
בשלב ראשון, ישווק בישראל ה –350 R Class, המוצע עם מנוע בנזין V6  בנפח 3500 סמ''ק, המספק 272 כ''ס ותאוצה של 8.4 שניות מ-0 ל-100 קמ''ש. הרכב מצויד בתיבת הילוכים TRONIC G בעלת 7 מהירויות והנעה MATIC4. בשלב השני תשווק גם גרסת דיזל עם מנוע V6 בנפח 3000 סמ''ק, המספק 265 כ''ס.

טוב בשלג. מרצדס R

טוב בשלג. מרצדס Rטוב בשלג. מרצדס R

עם אורך כולל של למעלה מחמישה מטר, בסיס גלגלים של 3.2 מטר ומשקל הקרוב ל-2.5 טון, זהו דינוזאור לא קטן. כדי לאפשר כניסה נוחה לנוסעים בשורה השלישית, הדלתות האחוריות של ה-R רחבות במיוחד (כ-50 אחוז יותר מאשר במכונית פרטית גדולה). זה אכן נוח, אך מהווה מכשלה בעת שמנסים לפתוח את הדלת כשמישהו חונה בצמוד...
כיאות לרכב בליגה הזו (המחיר יעמוד על כ-550 אלף שקל), ה-R מאובזר מכף רגל ועד ראש, עם מערכות בטיחותיות מתקדמות כמו ה-Pre Safe שהינה מערכת בטיחות המזהה מראש מצבי תאונה אפשריים ופועלת למניעתם, BAS - מערכת עזר לבלימה, משענות NECK PRO המספקות הגנה פעילה לצוואר ולראש במקרי תאונה, בלמים אדפטיביים ועוד.

מבחן דרכים ל-R של מגזין הרכב MotorWeek

תגובות

1 תגובות

1

טוביה רינדה

31 בינואר 2011 ב 19:31

ONLY G CLASS

הדבר האמיתי.