שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

יומן מסע - מדרום לצפון בירדן - 16 למרץ 2006

כמדריך שהוביל בשנים האחרונות עשרות מסעות מסוגים שונים בממלכה ההאשמית של ירדן, יכול להיווצר הרושם כי מדובר בשגרה: מפגש עם המטיילים במסוף ערבה באילת, חצייה מהירה של הגבול הישראלי, הגבול הירדני, מעבר בעקבה להצטיידות ו..עוד 3 ימים של טיול במדינה עם נופים מקסימים, אנשים טובים ושטח חוויתי לנהיגה.
אבל בדרך הארוכה מתל אביב למסוף הערבה שאותה אני עושה בחשכת הלילה, ובחזרה ממעבר הגבול בבית שאן דרומה לתל אביב הרהרתי בעניין - חברים, המסעות לירדן הם לא דבר שבשגרה! לכל מסע ייחוד משלו, כל מסע טומן בחובו אתגרים חדשים וחוויות אחרות המותירות רושם עז על המטיילים ועלי.
עופר אוגש, אתר השטח הישראלי - מרץ 2006

תגובות

3 תגובות

1

cohen88

25 במרץ 2006 ב 09:39

חוויה נפלאה

היה לי הכבוד והעונג להשתתף במסע. זכיתי לחוויה נהדרת, ולא בפעם הראשונה. עופר ידידי, אתה אלוף אמיתי! גם הכרת השטח, גם בחירת המסלולים, וחשוב מכל, החברה הנהדרים שיוצאים איתך. אז לידעת כולם ''אם טיול שטח רציתם לעופר אוגש פניתם''. מובטחת לכם חוויה נפלאה ומאלפת.

2

YamiT

25 במרץ 2006 ב 10:29

המסע לירדן

קשה להעביר את היקף החוויה למי שלא השתתף.הדרך הכי טובה היא להמליץ לכל ''הרפתקן'' לעשות את זה ומאידך לעשות את זה שוב בעצמך. על עופר, אין מה להוסיף על הנאמר והקבוצה הייתה פשוט נהדרת. תודה שוב לכולם ימי טרסי

3

Ogash Ofer

02 במאי 2006 ב 07:05

תודה רבה, נהניתי מאוד!

תודה לכל המגיבים. נהניתי מאוד בחברתכם ונהניתי מאוד במסע! כייף לראות תמונות ולהיזכר במסעות טובים. להתראות בשטח, עופר אוגש.