4X4 - אתר השטח הישראלי
EnglishEnglish | יציאה |  RSS  | הוסיפו למועדפים | הפכו לדף הבית
שלום אורח  להרשמה לאתר logo
הוספת תגובה חדשה ראשי > פורומים > פורום שטח > הודעה
הרשם כדי לעקוב
עזרה בבחירת ג'יפ22.02.2017 15:02 

שלום רב לכל חברי הפורום

ברצוני לרכוש ג'יפ

הג'יפ ישמש ביום יום לנסיעה שלי לעבודה ובסופי שבוע אחת לחודש או שלושה שבועות לטיול שטח עם המשפחה.

לא מדובר בטיולי שטח של עבירות מטורפת, אלא בנסיעה זורמת באופן כללי עם אתגרים קלים עד בינוניים.

היה בתחילה רצון ללכת על דיסקו 2 דיזל אך לאחר קריאה מרובה באינטרנט על ההשתעבדות לרכב, הדבר ירד מהפרק.

בסופו של דבר הגיעו מספר מתמודדים שאבקש לחוות דעתכם לאור השימוש המפורט לעיל בג'יפ לעניין צריכת דלק, עלויות תחזוקה ויכולות שטח - לנד קרוזר פרדו ארוך עד שנת 2001, פג'רו עד שנת 2001-2003 ניסן פתפיינדר 2005.

בנוסף אם אפשר לפרט על ההבדל בין לנד קרוזר פרדו 2001 לעומת פג'רו 2003 האם באמת שווה את המחיר הגבוהה שלו לאור צרכי או עדיף ללכת על הפג'רו או הפתפיינדר.

תודה

צטט והגב   תגובה
נילו
חבר רשום
2 הודעות2 הודעות
נרשם:22.02.17
 
תגובה 2 : עזרה בבחירת ג'יפ22.02.2017 15:34 


מה שאתה צריך זה דייהטסו טריוס. זול בתחזוקה- כמו פרייבט, אמין בצורה יוצאת מהכלל.

מסוגל להרבה יותר ממה שרוב האנשים מכירים. מספיק לטיולים עד רמת עבירות בינוני

אתה יכול להרשות לעצמך שנתון 2011 במחירים של מה שתארת... 

צטט והגב   תגובה
lioralbu
חבר רשום
9 הודעות9 הודעות9 הודעות
נרשם:25.07.13
 
תגובה 3 : עזרה בבחירת ג'יפ23.02.2017 06:53 

ההחלטה הראשונה בעניין צריכה להיות בין ג'יפון - זול יותר לקנייה והחזקה ואף נוח בשימוש יום-יומי. ועם זאת ללא הילוך כוח!

כשהטוב בחבורה הוא הסובארו פורסטר (ראה יומני מסעות של סובארו ומה אפשרי עם  הסובארו).

הייתרון בג'יפון הוא כאמור המחיר והיכולת לקנות רכב חדש יותר.

אם תרצה רכב שטח גדול ועם הילוך כוח אז הפאג'רו הוא האופציה המועדפת בעיני גם בתמורה למחיר (יש כמה וכמה מבחנים השוואתיים באתר - קישור לדוגמא). 

רק שים לב שרכב ישן, בין 15 פלוס מינוס, דורש יחס והשקעה במוסך.

עופר אוגש - אתר השטח הישראלי 4X4
צטט והגב   תגובה
Ogash Ofer
חבר מועדון
5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות
נרשם:-
רכב:לנד רובר
 
תגובה 4 : עזרה בבחירת ג'יפ25.02.2017 17:29 

lioralbu כתב/ה:

מה שאתה צריך זה דייהטסו טריוס. זול בתחזוקה- כמו פרייבט, אמין בצורה יוצאת מהכלל.

מסוגל להרבה יותר ממה שרוב האנשים מכירים. מספיק לטיולים עד רמת עבירות בינוני

אתה יכול להרשות לעצמך שנתון 2011 במחירים של מה שתארת... 


ל4 אנשים עם הנהה מ6טיולי שטח אנושיים )לא מעלות אתגריים ומיותרים) גם אני מנסיון אישי ממליץ כמו ההחבר על טריוס 2011 (מה זה ניסיון אישי ? החזקתי עד לפני כחודש טריוס 2007 שחור שעשיתי איתו את קורס המדריכים ל וינגייט (מדריך הנווט עופר אוגש היקר), מעלות ומדרגות, ובעיקר בעיקר הוא ממש ממש טוב במיים עד גובה מטר ו כי יניקת האוויר שלו מאד גבוהה, הוביל עשרות שיירות של מתנדבים בציפורי, ,,לצערי אחרי שהבערתי אותו טסט ויישור קו להעברה לדור הבא, ניכנס בו אוטובוס מאחור וכיסח לו את הצורה, החודש קניתי לבן טריוס 2011 שכבר מגיע עם בקרות לירידות קשות DAC שהם חשובות למורד מעלה התאנה ועוד , המיגון לא יקר ופחות מ2000 שח ואני מאד ממליץ על צמיגי יוקהמה 50:5-0 אם תשיג במלאי ואם לא אז אפשר לשים מקסיס 980 או 700 שהם מעט מעבר ל 50:50 , את שלי המלצתי : אמינות מאד גבןהה, חלקים לא מאד יקרים ודלק ממוצע 1:10, יש לו פסי אורך בגגון, ולכן אפשר להתקין ב600 שח גגון עריסה מאלומיניום שמסםיק נוח לציוד וערכת חילוץ בסיסית בפחות מ700 שח או פחות באתר השטח עם תיק מסודר או בכל מקום אחר (לניווט מספיק טאבלט קטן של 7-8 אינץ עם סים כמו שרכשו נהגי המוניות של  GET-TAXI , זמינים לשאלות


   

leornevo
צטט והגב   תגובה
leornevo
חבר רשום
277 הודעות277 הודעות277 הודעות277 הודעות
נרשם:06.12.09
רכב:טריוס
 
תגובה 5 : עזרה בבחירת ג'יפ25.02.2017 17:32 

לנד קרוזר פראדו ארוך 2001-2002 הוא חיית שטח אמיתי אבל בן 15 שנה ומנסיון אישי (קניתי לעצמי 2002) המוכרים מבקשים 60-80,000 שח עלות אחזקה בסדרי גודל יותר גבוהה מאשר הטריוס שהמלצתי קודם , תצרוכת דלק 1:8 שזה לפחות 20 % יותר מהטריוס  אבל אתה לא יושן בלילה גם עם נעילות, הגנות ואיתןראן כי כל שבוע מנסים לגנוס 1-2 אחרים (בייחוד במרכז הארץ) 

leornevo
צטט והגב   תגובה
leornevo
חבר רשום
277 הודעות277 הודעות277 הודעות277 הודעות
נרשם:06.12.09
רכב:טריוס
 
תגובה 6 : עזרה בבחירת ג'יפ28.02.2017 20:45 

ה לכל המגיבים,

טריוס זה לא בכיוון שלי. אני רוצה רכב עם 7 מקומות ויותר בטוח בפרייבט.

לכן השאלה נותרה בעינה, האם לקנות פראדו 1999-2001 או לחילופין פג'רו 2003-2004.

אני אסביר מה אני מכיר על שני הרכבים ולאחר מכן מה ההתלבטויות.

1. נסיעה מהירה שבילים זורמים וחולות הפג'רו עדיף.

2. עבירות הפראדו עדיף.

3. אמינות - כולם טוענים הפראדו עדיף השאלה האם הפרש השנים מקזז את האמינות של הרכב שאקנה או לאו. בזמן האחרון כולם הבהילו אותי לעניין הפג'רו ומשאבת הסולר הבעיתית שלו.

4. בכביש - לא ברור לי מי עדיף יש הרבה שטוענים שהפג'רו טוב יותר.

5. צריכת דלק - לא ברור לי מה הצריכה האמיתית של שני היצורים הללו והאם בפרדו 163 כס צורך יותר או פחות ומה ההשוואה מול הפג'רו.

6 סחירות - נראה לי שבכל מקרה הפראדו מנצח בקטגוריה הזו.

בקיצור אשמח לעזרה

צטט והגב   תגובה
נילו
חבר רשום
2 הודעות2 הודעות
נרשם:22.02.17
 
תגובה 7 : עזרה בבחירת ג'יפ28.02.2017 20:56 


אתה צודק כמעט לאורך כל הניתוח שלך.

ובשביל לעזור היכן שלא חתכת - בכביש פאג'רו הוא הכי טוב!

אציא לך לנהוג על כל אחד מהכלים ולהחליט

עופר אוגש - אתר השטח הישראלי 4X4
צטט והגב   תגובה
Ogash Ofer
חבר מועדון
5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות
נרשם:-
רכב:לנד רובר
 
תגובה 8 : עזרה בבחירת ג'יפ28.02.2017 23:37 

Ogash Ofer כתב/ה:

אתה צודק כמעט לאורך כל הניתוח שלך.

ובשביל לעזור היכן שלא חתכת - בכביש פאג'רו הוא הכי טוב!

אציא לך לנהוג על כל אחד מהכלים ולהחליט


חבר יקר - שאלת שאלה ארוכה ואחרי שענינו היכנסת עז שאתה רוצה 7 מקומות ,,,          כלומר אתה רוצה לשים 2 במושב האחורי,,,,, מתאים רק לילדים לא גבוהים (ורגליים קצרות) ,,,   תבדוק באיזה מהדגמים שציינת נוח לינסוע לטיול שטח ארוך במושב האחורי ,,,, וגם התעלמת מהעובדה שכאשר יושבים 7 תישאר בלי מקום לציוד מלבד גגונים גדולים שיעלו את צריכת הדלק,

גם אני מכיר את ההנחות שבכביש פאגירו יותר נוח,, אבל אני נוהג על קרוזר ופראדו וממש ממש נוח לי ,,,, צריכת הדלק תלויה בצורת הנהיגה בכל אופן השבוע היגענו עם פראדו 2001 וקרוזר 2008 ל 1:9  בנסיעת כביש ארוכה אבל !!! דאגנו לא לעבור 2000 סלד ובערך 96 קמש אחרת תיצרוכת הדלק ממריאה (ועשינו זאת עם צמיגי שטח מלא ) , לא יודע כמה יאכל פאגירו 2003 (ולצערי למיטב ידיעתי הוא פחות טוב מדיגמי ה Q קיו שנת 2000)  - בהצ


   

leornevo
צטט והגב   תגובה
leornevo
חבר רשום
277 הודעות277 הודעות277 הודעות277 הודעות
נרשם:06.12.09
רכב:טריוס
 
הוסף תגובה מהירה
שם:  
דואר אלקטרוני:  
כתובת הדואל אינה מופיעה בתגובה
כותרת:  
להרשמה לאתר
הוספת תגובה חדשההוספת תגובה חדשהבחזרה לפורוםבחזרה לפורוםשלח לחברשלח לחברהדפסהדפס
פיתוח TGASoft| עיצוב יעל קציר
פרסם באתר |תקנונים|עזרה|דרושים |צור קשר |כתבו עלינו |מי אנחנו
כל הזכויות שמורות לאתר השטח הישראלי ©

 טיולי ג'יפים בעולם | טורקיה | טיול ג'יפים בטורקיה | מדבר מערביטיול ג'יפים במדבר המערבי | ירדןטיול ג'יפים בירדןמרוקו טיול ג'יפים במרוקו | יוון טיול ג'יפים ביוון | כתבות ניווט | GPS | תוכנות ניווט | מכשירי קשר | ערכת חילוץ | קומפרסור גדול | קומפרסור קטן | רצועת גרירה| מבחן  דרכים - ג'יפים | רכב שטחג'יפ סופה | באגי | ספורט מוטורי | ראלי | WRC | מסלול טיול | טרקטורון | אופנוע | טיול אופנועים  | טיולים בארץ | הדרכת נהיגה |  אינדקס שטח - עסקים    The Israeli Off-Road site  | 4X4 | Offroad | ATV | motorcycles יצרני רכב: אודי, איסוזו, אלפא רומיאו, ב.מ.וו, ביואיק, גאז, ג'יפ, ג'נרל מוטורס, דודג', דייהו, דהייטסו, האמר, הונדה, וולוו, זיל, טאטא, טויוטה, יונדאי, ימהה, לאדה, לנד רובר, לקסוסמאזדה, מיצובישי, מרצדס, ניסאן, סאנגיונג, סובארו, סוזוקי, סופה, סיטרואן, סקודה, פולאריס, פולקסוואגן, פורד, פורשה, פיז'ו, קאמאז, קיה, קרייזלר, רכב נצרת, רנו, שברולט, FDW, KTM