4X4 - אתר השטח הישראלי
EnglishEnglish | יציאה |  RSS  | הוסיפו למועדפים | הפכו לדף הבית
שלום אורח  להרשמה לאתר logo
הוספת תגובה חדשה ראשי > פורומים > סובארו > הודעה
הרשם כדי לעקוב
רצועת גרירה לפורסטר?02.09.2016 14:34 

שלום,

יש לי רצועת גרירה שרשום חגורת הרמה שטוחה בצבע צהוב: אורך: 4מ', WLL: 3טון.

לפני שאני פותח אותה (תאריך יצור 2015.04), האם היא מתאימה כרצועת גרירה לפורסטר 2011 2.0L (משקל כולל 2015) מצבים שנתקעים בשטח?

אם לא, איזה אורך ואיזה WLL אני צריך?

בנוסף, האם שאקל 3/4 2טון מספיק?

תודה

סשה

צטט והגב   תגובה
dvas
חבר רשום
8 הודעות8 הודעות8 הודעות
נרשם:26.05.04
 
תגובה 2 : רצועת גרירה לפורסטר?02.09.2016 18:10 


הרצועה והשאקלים בסדר בעוצמה שלהם. 

הרצועה קצרה מידי. כדאי 9 מטרים. 

עופר אוגש - אתר השטח הישראלי 4X4
צטט והגב   תגובה
Ogash Ofer
חבר מועדון
5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות
נרשם:-
רכב:לנד רובר
 
תגובה 3 : רצועת גרירה לפורסטר?02.09.2016 20:58 


תודה. תוכל קשה להסביר לי למה כדי 9מ'? אין לי ניסיון.

צטט והגב   תגובה
dvas
חבר רשום
8 הודעות8 הודעות8 הודעות
נרשם:26.05.04
 
תגובה 4 : רצועת גרירה לפורסטר?02.09.2016 21:11 

dvas כתב/ה:

תודה. תוכל קשה להסביר לי למה כדי 9מ'? אין לי ניסיון.


בדרך כלל משתמשים בשני רצועות , אחת של 2-3 מטר הניקראת רצועת מרכסף או רצועת ריסון ואותה מחברים לשני נקודות ברכב הניגרר מלפנים או מאחור , ואילו הרצועה הארוכה של 9 מטר נניספר סיבות והעיקר שלא תהיה קרוב מידי לאזור הבעייתי והשני כדי שתוכל לתת איזה מטר לתנופה להוצאת הניגרר ממקום התקלה-בעיה,  2 נקודות להבנה, 1 - לעולם לא מחברים לוו הגרירה של הרכב הגורר !! אלא רק עם שאקלים בצורת אומגה (תקניים) ולא ישנים בצורת D  אל נקודות חיבור תקניות התחתית הרכב הגורר

בתמונה - רצועת הריסון - המירכוז באורך 2-3 מטר 


   

leornevo
צטט והגב   תגובה
leornevo
חבר רשום
277 הודעות277 הודעות277 הודעות277 הודעות
נרשם:06.12.09
רכב:טריוס
 
תגובה 5 : רצועת גרירה לפורסטר?07.09.2016 23:39 

leornevo כתב/ה:
dvas כתב/ה:

תודה. תוכל קשה להסביר לי למה כדי 9מ'? אין לי ניסיון.

בדרך כלל משתמשים בשני רצועות , אחת של 2-3 מטר הניקראת רצועת מרכסף או רצועת ריסון ואותה מחברים לשני נקודות ברכב הניגרר מלפנים או מאחור , ואילו הרצועה הארוכה של 9 מטר נניספר סיבות והעיקר שלא תהיה קרוב מידי לאזור הבעייתי והשני כדי שתוכל לתת איזה מטר לתנופה להוצאת הניגרר ממקום התקלה-בעיה,  2 נקודות להבנה, 1 - לעולם לא מחברים לוו הגרירה של הרכב הגורר !! אלא רק עם שאקלים בצורת אומגה (תקניים) ולא ישנים בצורת D  אל נקודות חיבור תקניות התחתית הרכב הגורר

בתמונה - רצועת הריסון - המירכוז באורך 2-3 מטר 


שני רצועות ???


בברכת הנאה קדמית !!
צטט והגב   תגובה
האמר סיור
חבר רשום
58 הודעות58 הודעות58 הודעות58 הודעות
נרשם:16.09.03
רכב:ג'יפ
 
תגובה 6 : רצועת גרירה לפורסטר?08.09.2016 00:16 

האמר סיור כתב/ה:
leornevo כתב/ה:
dvas כתב/ה:

תודה. תוכל קשה להסביר לי למה כדי 9מ'? אין לי ניסיון.

בדרך כלל משתמשים בשני רצועות , אחת של 2-3 מטר הניקראת רצועת מרכסף או רצועת ריסון ואותה מחברים לשני נקודות ברכב הניגרר מלפנים או מאחור , ואילו הרצועה הארוכה של 9 מטר נניספר סיבות והעיקר שלא תהיה קרוב מידי לאזור הבעייתי והשני כדי שתוכל לתת איזה מטר לתנופה להוצאת הניגרר ממקום התקלה-בעיה,  2 נקודות להבנה, 1 - לעולם לא מחברים לוו הגרירה של הרכב הגורר !! אלא רק עם שאקלים בצורת אומגה (תקניים) ולא ישנים בצורת D  אל נקודות חיבור תקניות התחתית הרכב הגורר

בתמונה - רצועת הריסון - המירכוז באורך 2-3 מטר 

שני רצועות ???


גרירה נכונה ביחוד כאשר הרכב לא מאוזן, או צד אחד בחריץ או שניים בבוץ, היא רצועת 2-3 מטר בין שני נקודות החבור הקדמיות ומאמצע הרצועה עם שאקל וכבל ארוך לרכב הגורר באופן שיוכל למתוח, לקחת איזה מטר לאחור ולתת מכת משיכה שתשלוף את השקוע ,,, (הסיבה שלא משתמשים ברצועות הרמה היא כי הן לא בנויות למכת המשיה אלא רק למישקל קבוע) ,, קשה לתת קורס כאן בהתכתבות :-(  יש באתר השטח השתלמויות חילוץ בסיסיות ויש כמה כתבות (אני הלכתי לקורס 8 חודשים בוינגייט שעופר אוגש היה מדריך הניווט וחילץ אותי אחרי שהייתי בלילב, נעול בתא הנהג עם הרצועת בטיחות נעולה לי על הצואר בזווית שחילוץ לא נכון והייתי מתגלגל לואדי) , כך שקשה ללמד ביכתב :-) 


   

leornevo
צטט והגב   תגובה
leornevo
חבר רשום
277 הודעות277 הודעות277 הודעות277 הודעות
נרשם:06.12.09
רכב:טריוס
 
תגובה 7 : רצועת גרירה לפורסטר?08.09.2016 00:25 


אומרים שתי רצועות, לא שני רצועות.

כמו כן, לא ביקשתי שיעור בגרירה, כשאתה עוד היית בשאש....

בברכת הנאה קדמית !!
צטט והגב   תגובה
האמר סיור
חבר רשום
58 הודעות58 הודעות58 הודעות58 הודעות
נרשם:16.09.03
רכב:ג'יפ
 
תגובה 8 : רצועת גרירה לפורסטר?08.09.2016 09:54 

היי לירון,

אפשר ללמוד הרבה מתגובות של אנשי שטח מקצועיים.

אם תוכל בפעם הבאה להוריד קצת את הרמה (קצת הרבה ) כדי שכמותי גם יוכלו להבין, זה יהיה מעולה.

 

לחופש אין מחיר
צטט והגב   תגובה
דורית נשר
חבר רשום
107 הודעות107 הודעות107 הודעות107 הודעות
נרשם:07.02.15
 
תגובה 9 : רצועת גרירה לפורסטר?08.09.2016 10:42 

האמר סיור כתב/ה:

אומרים שתי רצועות, לא שני רצועות.

כמו כן, לא ביקשתי שיעור בגרירה, כשאתה עוד היית בשאש....


חחחח - האמר סיור ,, אני עדיין בשאש  אבל כניראה לא הייתי בשיעור הבנת הניקרא ולכן תגובתך הקודמת לא וכוונתה לא הייתה ברורה,,  לשמחתי כאן זה המדור להחלפת דעות בנושא שטח - ניווט- חילוץ וכו  והעיקר שישתמשו נכון ב 2 הרצועות וישמרו על הבטיחות ,,אני לכן לא מבקר באתר של אבשלום קור  או ב https://www.safa-ivrit.org/spelling/index.php


   

leornevo
צטט והגב   תגובה
leornevo
חבר רשום
277 הודעות277 הודעות277 הודעות277 הודעות
נרשם:06.12.09
רכב:טריוס
 
תגובה 10 : רצועת גרירה לפורסטר?11.09.2016 12:49 

dvas כתב/ה:

תודה. תוכל קשה להסביר לי למה כדי 9מ'? אין לי ניסיון.


9 מ' נוחה ובטיחותית לגרירה כי מאפשרת מרחק ביו הגורר לנגרר (בהשוואה לרצועה של 3 מטרים)


עופר אוגש - אתר השטח הישראלי 4X4
צטט והגב   תגובה
Ogash Ofer
חבר מועדון
5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות
נרשם:-
רכב:לנד רובר
 
תגובה 11 : רצועת גרירה לפורסטר?11.09.2016 12:51 

האמר סיור כתב/ה:

אומרים שתי רצועות, לא שני רצועות.

כמו כן, לא ביקשתי שיעור בגרירה, כשאתה עוד היית בשאש....


וילדים - להירגע בבקשה!

 

האיש שאל שאלה על רצועת גרירה ואתם נכנסתם לשיעורי היסטוריה, בלשנות והריון - לא מכובד! (ואם יש טעות כתיב אפשר לתקן מבלי להעליב).


עופר אוגש - אתר השטח הישראלי 4X4
צטט והגב   תגובה
Ogash Ofer
חבר מועדון
5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות5423 הודעות
נרשם:-
רכב:לנד רובר
 
הוסף תגובה מהירה
שם:  
דואר אלקטרוני:  
כתובת הדואל אינה מופיעה בתגובה
כותרת:  
להרשמה לאתר
הוספת תגובה חדשההוספת תגובה חדשהבחזרה לפורוםבחזרה לפורוםשלח לחברשלח לחברהדפסהדפס
פיתוח TGASoft| עיצוב יעל קציר
פרסם באתר |תקנונים|עזרה|דרושים |צור קשר |כתבו עלינו |מי אנחנו
כל הזכויות שמורות לאתר השטח הישראלי ©

 טיולי ג'יפים בעולם | טורקיה | טיול ג'יפים בטורקיה | מדבר מערביטיול ג'יפים במדבר המערבי | ירדןטיול ג'יפים בירדןמרוקו טיול ג'יפים במרוקו | יוון טיול ג'יפים ביוון | כתבות ניווט | GPS | תוכנות ניווט | מכשירי קשר | ערכת חילוץ | קומפרסור גדול | קומפרסור קטן | רצועת גרירה| מבחן  דרכים - ג'יפים | רכב שטחג'יפ סופה | באגי | ספורט מוטורי | ראלי | WRC | מסלול טיול | טרקטורון | אופנוע | טיול אופנועים  | טיולים בארץ | הדרכת נהיגה |  אינדקס שטח - עסקים    The Israeli Off-Road site  | 4X4 | Offroad | ATV | motorcycles יצרני רכב: אודי, איסוזו, אלפא רומיאו, ב.מ.וו, ביואיק, גאז, ג'יפ, ג'נרל מוטורס, דודג', דייהו, דהייטסו, האמר, הונדה, וולוו, זיל, טאטא, טויוטה, יונדאי, ימהה, לאדה, לנד רובר, לקסוסמאזדה, מיצובישי, מרצדס, ניסאן, סאנגיונג, סובארו, סוזוקי, סופה, סיטרואן, סקודה, פולאריס, פולקסוואגן, פורד, פורשה, פיז'ו, קאמאז, קיה, קרייזלר, רכב נצרת, רנו, שברולט, FDW, KTM