פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: סרן פורטלי

28 בינואר ב 02:10 6 תגובות 2124 צפיות profile imageOgash Ofer
סרן שבו הציריות גבוהות ממרכז הגלגל וזאת כדי להגביה את הסרנים ובכך להגדיל את מרווח הגחון של הרכב.
באנגלית: portal axle

לכתבה - סרן פורטלי
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - וובה 28 בינואר ב 13:22

    איפה יש אותם במחיר סביר? עם בכלל...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 28 בינואר ב 15:25

    אורח/ת - וובה כתב/ה:
    "

    איפה יש אותם במחיר סביר? עם בכלל...

    "
    יש סדנאות בעולם שמייצרות ומרכיבות.
    בארץ זה לא חוקי לרכב עם רישוי כביש שכן מדובר בשינוי מבנה.
    אלא אם תקנה G של מרצדס - זה מגיע כך מהמפעל!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - יוסי 28 בינואר ב 15:46

    כתבה מעשירה וכתובה קצר ולעיניין

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - שי 29 בינואר ב 08:44

    תודה על כתבה מעניינת עופר.
    לאדם מהיישוב, לא עדיף פשוט לעלות כמה מידות בגודל הצמיג? זה גם מגביה את הסרנים, הרבה יותר זול וחוסך עוד נקודות כשל בתוספת גלגלי השיניים בפורטלי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image Ogash Ofer 29 בינואר ב 11:29

    אורח/ת - שי כתב/ה:
    "

    תודה על כתבה מעניינת עופר.
    לאדם מהיישוב, לא עדיף פשוט לעלות כמה מידות בגודל הצמיג? זה גם מגביה את הסרנים, הרבה יותר זול וחוסך עוד נקודות כשל בתוספת גלגלי השיניים בפורטלי.

    "
    מי שמתקין את הערכה הזו בדרך כלל גם עולה במידת צמיג - כך שהוא מרוויח גובה מכל הכיוונים.
    בכול אופן שינוי זה (הפורטלי) וגם שינוי מידת צמיג (למעט מה שמופיע באוטו-דאטה) אסור בישראל.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - ניסים 29 בינואר ב 14:43 נערך 09 בפברואר ב 04:16

    צריך אולי להזכיר שבעזרת הסרן הפורטלי כשמקבילים גובה וגם את האפשרות למידה גדולה יותר בצמיג כך שאנחנו מרוויחים המון גובה.
    אך יש עוד יתרון גדול והוא שלא מחלישים את מכניקת הרכב ולא צריך לערוך עוד שינויים.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול