פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: גרסת השטח של פורד פוקוס - אקטיב X

17 ביולי ב 02:10 2 תגובות 1078 צפיות חיימון
אחד מרבי המכר הגדולים ביותר (לשעבר) של שוק הרכב הישראלי, עושה עלייה מחודשת ומציג לא רק את הדור החדש אלא גם גרסת קרוס אובר מעט מאתגרת להגדרה. קבלו את פורד פוקוס אקטיב FORD ACTIVE X.
צילום: חיים זרזר, יצרן
לכתבה - גרסת השטח של פורד פוקוס - אקטיב X
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - אנש 02 באוגוסט ב 01:42

    לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה.
    בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה.

    בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש.

    זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים?
    אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס 2020 בישראל, האפשרות אפילו לא קיימת. אין לנהג יכולת להחליף הילוכים.

    פורד פינטו - התנהגות פורד ודלק מוטורס מעלה סממנים דומים להתנהגות פורד עם הפינטו. מי שלא מכיר את האירוע, שיעשה גוגל. במקרה של הפינטו פורד הסתירו, מסיבה כלכלית, תקלה קטלנית שהרגה לא מעט אנשים. היה להם יותר זול לשלם פיצויים לנפגעים, מאשר לתקן את התקלה. בפוקוס 2020, פורד ודלק מוטורס החליטו, יתכן שגם כאן מסיבות כלכליות, לחתוך את אפשרות השליטה של הנהג בהילוכים. מי שחס וחלילה בחירום ידרש להורדת הילוכים ידנית, פשוט לא יוכל. אין. מבחינתי זה רכב פסול.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - דוד נוח 02 באוגוסט ב 08:36

    מצטער שלא יבנו עלי עם כל הכבוד נשאר עם הגרנד ויטרה

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול