מעניין ומסקרן!
זה קטע.
ההילקס הזה,לא קשור,אפילו בבורג אחד.
אפילו לא ב DNA,להיילקס המקורי,או אפילו זה שנמכר עד 1997.
ובכל זאת,כולם נופלים כמו ילדים,בסיפור שמספרים לנו.
להיילקס של היום,אין שום יתרון על טנדרים יפנים אחרים.
יש אפילו יפנים טובים יותר ממנו.
משלמים הרבה מדי כסף,על טנדר שאפשר לקבל בפחות.
תעשה סיבוב על האמרוק של פולקסוואגן ותרגיש איזה כח איזו נוחות ההיילקס "עגלה" לידו
אין על טויוטה, סע על הטנדר 10 שנים, תבין.
אבל, זאת הזדמנות אחרונה, הדורות האחרונים כאן.
הגל החשמלי יגיע לארץ במחירים שפויים עוד 5-7 שנים. תתכוננו! תתכוננו!! תתכוננו!!!
ביצועים של סובארו
204 כוח סוס זה כלום ...........
אחרי 10 שנים עם היילקס, היה אחלה!
אבל ב 3 השנים האחרונות עם הטריטון של מיציבושי וואלה אחלה רכב!
לוקח קצת זמן להתרגל לשינוי אבל בשורה התחתונה המיציבושי מתעלה על הטיוטה בשטח ובכביש בכללל אל מול הטיוטה המיצובישי פי כמה עדיף בנוחות ובאחיזת כביש
בקיצור הטויוטה רכב מצוין אבל האחרים לא פחות ואפילו, לדעתי, שווים יותר בעיקר הטריטון (DAKAR)
Tocoma זה הרכב הטוב ביותר של טיוטה ולא מגיעה לארץ מעניין אותי למה
3.6 270 כוחות סוס
הטנדר הגבוה ביותר בעולם סטנדרט
מערכת סקרול. יוצא לבד בשטח עלידי מחשב ששולט בגלגלים
אבל היבואן הרשמי מסתיר את הטנדר הטוב בעולם מהשוק הישראלי
שיביאו לארץ את הפורד רנג'ר כנראה נשכח מה זה היילקס
כאחד שעבר לא מעט טנדרים מתוקף עיסוקי וכרגע בעל טריטון אומר שהוא בהרבה יותר מפנק ובעל ביצועים מהטיוטה אבל ויש אבל
טויטה זה שם ושם מוכר ולצערי במכירה הטויוטה למרות הכל ישמור על הערך למרות הנחיתות
איו על האמינות ועל שמירת הערך של טויוטה
ועכשיו המנוע 2.8 דיזל הכייפי הזה נכנס גם ללנד קרוזר החדש שיימכר בארץ כמודל 2021:
https://www.4x4.co.il/article/13542
נראה כמו רכב מצוי של דעאש ,הכל פלסטיק כרגיל כמו כל היפניות!לא קונה!
לדעתי ומנסיון הנבארה החדשה עולה עליו בכמה דרגות
ובמיוחד עניין נוחות ומהלך מתלה אחורי
הטנדר היחיד עם קפיצי סליל
וכשזה משודך למנוע 190 כ"ס וגיר מרצדס 7 הילוכים
הרי לכם טנדר עדיף בהרבה
אה ויש את עניין המחיר
אז..צאו מהעדר..
טויוטה היילקס 2.8 ליטר SAHARA
הטנדר של טויוטה יגיע לישראל בשבועות הקרובים בגרסת אבזור משודרגת עם תוספות עיצוב של מגיני כנפיים שחורים, פנסי ערפל LED, תאורת LED ראשית ואחורית וחישוקי סגסוגת קלה שחורים בגודל ''18 לראשונה בהיילקס. האבזור הנוסף כולל גם כניסה והתנעה חכמה, ריפודי עור ומושב נהג מתכוונן חשמלית.
זאת לצד חבילת מערכות הבטיחות האוטונומיות של הToyota Safety Sense 2.0- ומנוע 2.8 ליטר החזק.
מחיר דגם ההילקס סהרה299,000 שקלים
האם להיילקס יש נעילה רחבית אחורית? נעילה נשלטת או אלקטרונית?
האם להיילקס יש נעילה רחבית אחורית? נעילה נשלטת או אלקטרונית?
"מנוע הדיזל לא מתאים לנסיעות קצרות בארץ
זה הורג אותו
לא מבין את כל הטכנאים שנוסעים בגוש דן נסיעות קצרות וכל רגע מכבים ומדליקים את הרכב
אגדה של רכב.
למי הולך מנוע בהיילקס ? כמה שטויות אנשים רושמים.
אחרי 4 שנים הוא נמכר במחיר כפול בשוק מדימקס או טריטון,
אז שכל אחד יעשה את החישוב שלו.
אגדה של רכב.
למי הולך מנוע בהיילקס ? כמה שטויות אנשים רושמים.
אחרי 4 שנים הוא נמכר במחיר כפול בשוק מדימקס או טריטון,
אז שכל אחד יעשה את החישוב שלו.
לעשות מבחן לטנדר בלי להעמיס עליו 200-300 ק"ג בארגז זה עוול. וכשיורדים לשביל עם מהמורות מעבירים ל4*4 ואז בוכים פחות על זנב מקפץ.
לעשות מבחן לטנדר בלי להעמיס עליו 200-300 ק"ג בארגז זה עוול. וכשיורדים לשביל עם מהמורות מעבירים ל4*4 ואז בוכים פחות על זנב מקפץ.
"שמח שאתה עונה מהר.
וטיפ לנוחות, אל תשימו ברכב הזה אף פעם מצב ספורט. בכביש הוא עושה בחילה ובשטח נסיעה לא נעימה . אולי בחולות טובעניים הוא מתאים. זה בסך הכל רגישות של דוושת הדלק. נגיעה במצב ספורט שווה ללחיצה עד הסוף של מצב אקו. לחיצה מלאה בשלושת המצבים נותנת אותה תוצאה.
שמח שאתה עונה מהר.
וטיפ לנוחות, אל תשימו ברכב הזה אף פעם מצב ספורט. בכביש הוא עושה בחילה ובשטח נסיעה לא נעימה . אולי בחולות טובעניים הוא מתאים. זה בסך הכל רגישות של דוושת הדלק. נגיעה במצב ספורט שווה ללחיצה עד הסוף של מצב אקו. לחיצה מלאה בשלושת המצבים נותנת אותה תוצאה.