נוסע על אאוטלנדר PHEV משנת 2014...
טויוטה לא מחדשים כלום, חוץ ממחיר פסיכי אבטיחים ביום שישי בים בצהריים אחרי כאב ראש בירה-שמש לא הולך ביחד...
ויש לרכב גיר...
לאאוטלנדר אין גיר בכלל!
מנוע חשמלי לציר קדמי ועוד אחד לציר אחורי... מנוע הבנזין מסובב גנרטור שמייצר חשמל - כמו בקטר של רכבת ישראל או כמו בצוללת...
ברכות לאלו שרק מתחלפים.
ואיך הרכב???
ואיך הרכב???
המחיר יקר לא מצדיק .
אנשים משלמים היום על אימושיין סקי לא הנעה כפולה 250k עוד 10 אלף לקבל פלאג אין 4 על 4 עם 300 כוח סוס ו 6 שניות מ 0 ל 100 נראה לי תמורה מעולה לכסף
וגם לחסוך דלק בהגזמה
אימושן סקיי עולה 226,000 על הכביש, אתה מתכוון לאקסקלוסיב שעולה 250 ויש לו הנעה כפולה ושלל אבזור שאין לא באימושן סקיי ולא בפלאג-אין.
כנס לאתר טויוטה ישראל ופתח מפרט רכב.
מגיב 1-
אתה מזכיר את חובבי הצרפתיות נוסח סיטרואן c5. החברה מוכרת בארץ כמה חתיכות מהדגם הזה, והכמה שקנו אותו בטוחים שעשו את עסקת חייהם. כולם פראיירים, חות מהם שכמובן קנו פנינה טכנולוגית. אבל מה לעשות, המספרים לא משקרים, והאאוטלנדר החשמלי היה כישלון ולא רק בשוק הישראלי, וזה בניגוד לדגמים האחרים שלו שנמכרו כאן כמו לחמניות טריות, ולאחרונה ירדו משמעותית. אנשים כנראה חכמים משאתה חושב, ומבינים שהאיכות של מיצובישי שפעם נחשבה אמת מידה בתחום, היום היא בושה וחרפה. בתור מי שנוסע אך ורק ביפניות אני אומר לך שמיצובישי היום מייצרת את הרכבים הכי גרועים שנסעתי או ישבתי בהם, איכות גימור פשוט איומה, חלקים מתפרקים, אמינות רחוקה שנות אור ממה שידענו מהם בעבר, מחירים לא מוצדקים וירידת ערך פסיכית. כמובן שעל זה תוסיף את המחלה של שאר היפניות- שיעמום יחסי וביצועים פושרים. אז ברכבים כמו מאזדה אני מתפשר על הביצועים הפושרים, אבל מקבלמרכב עם איכות שאם נשווה אותה למיצובישי זה יהיה כמו להשוות פיאט פונטו 1997 לב.מ.וו סדרה 1 2021
ממה שראיתי - הרמת גימור דומה לאימושן אבל יקר בהרבה ממנו
ייקחצלי 70 שנה כדי שישתלם לי המעבר מחשמל נטו,להיברידי
אוטו מהיר מאוד ושקט ביותר,
אחרי שירדתי ממנו הראב 4 ההיברידי הרגיש לי רמה אחת מתחת בכל הפרמטרים
נהדר!
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מציינת בימים אלו את מסירת הרכב ההיברידי ה- 130,000 בישראל.
הרכב, מסוג טויוטה ראב 4 היברידי-חשמלי נרכש על ידי מיכל מור – קופל, מנכ"לית איגוד הדירקטורים בישראל, נמסר לה בטקס חגיגי שהתקיים בסוכנות מורשית טויוטה רייכמן בבני ברק.
הראב 4, רכב הכביש-שטח הראשון בעולם, הגיע ארצה בגרסה היברידית-חשמלית בשנת 2016.כיום מוכרת טויוטה 11 דגמים היברידים-חשמליים בישראל ובמחצית הראשונה של שנת 2021 מסרה החברה 19,304 רכבים היברידים-חשמליים בהובלת הגרסה ההיברידית-חשמלית של הקורולה - המכונית הפופולרית בישראל, עם מכירות של למעלה מ- 8,100 רכבים.
הדגמים ההיברידים הנוספים הפופולריים הם: ראב4 היברידי-חשמלי עם מעל ל- 4,100 רכבים, טויוטה C-HR עם מעל ל- 3,000 רכבים ויאריס היברידי-חשמלי עם יותר מ- 2,500 רכבים בחציון.
בעוד מספר שבועות תשיק טויוטה דגם היברידי חדש נוסף – היאריס קרוס.
הלקוחה ה-130k - מיכל קופל ודרור קופל, ברגע מסירת הרכב.