פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: ראב 4 פלאג-אין היברידי חדש בהשקה בארץ RAV4 Plug-in Hybrid

19 באפריל ב 21:38 10 תגובות 3417 צפיות profile imageOgash Ofer
טויוטה השיקו השבוע את ה- RAV4 Plug-in Hybrid החדש שלהם ואנחנו נקראנו להדריך את שלושת ימי ההשקה לסוכנים הרבים מ-32 הסוכנויות המורשות של טויוטה בישראל.
הראב 4 פלאג-אין היברידי החדש הינו קפיצת מדרגה באיכות הנהיגה, ברמת הגימור אך בעיקר מציג יכולת טכנולוגית משופרת של מערכת נסיעה חשמלית 4X4 בשילוב מנוע בנזין היברידי המפיקים יחד 306 כוחות סוס ומקדמים את טויוטה עוד שלב בדרך לחזון המתוכנן להפוך ליצרן מכוניות שלא מזהמות בכלל

לכתבה - ראב 4 פלאג-אין היברידי חדש בהשקה בארץ RAV4 Plug-in Hybrid
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - אאוטלנדר PHEV 20 באפריל ב 23:51

    נוסע על אאוטלנדר PHEV משנת 2014...
    טויוטה לא מחדשים כלום, חוץ ממחיר פסיכי אבטיחים ביום שישי בים בצהריים אחרי כאב ראש בירה-שמש לא הולך ביחד...
    ויש לרכב גיר...
    לאאוטלנדר אין גיר בכלל!
    מנוע חשמלי לציר קדמי ועוד אחד לציר אחורי... מנוע הבנזין מסובב גנרטור שמייצר חשמל - כמו בקטר של רכבת ישראל או כמו בצוללת...
    ברכות לאלו שרק מתחלפים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - Maor Bachar 21 באפריל ב 15:06


    ואיך הרכב???

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 21 באפריל ב 15:08

    אורח/ת - Maor Bachar כתב/ה:
    "


    ואיך הרכב???

    "
    קפיצת מדרגה אמיתית - טויוטה, כפי שהם בשנים האחרונות, כל דגם חדש טוב יותר מהקודם!
    מנוע חזק ומאיץ מהר יותר, מנוע חשמלי נהדר, מערכת היברידית משולב מעולה, נוסע מהר גם בכביש המפותל, חומרים טובים יותר בפנים, בידוד רעשים טוב יותר, תא מטען גדול בזכות סוללה שקועה ברצפה ועוד...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - Pesach Aharon 21 באפריל ב 15:08


    המחיר יקר לא מצדיק .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - Ido Balaish 21 באפריל ב 15:08


    אנשים משלמים היום על אימושיין סקי לא הנעה כפולה 250k עוד 10 אלף לקבל פלאג אין 4 על 4 עם 300 כוח סוס ו 6 שניות מ 0 ל 100 נראה לי תמורה מעולה לכסף
    וגם לחסוך דלק בהגזמה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - Alex Bogo 21 באפריל ב 15:09


    אימושן סקיי עולה 226,000 על הכביש, אתה מתכוון לאקסקלוסיב שעולה 250 ויש לו הנעה כפולה ושלל אבזור שאין לא באימושן סקיי ולא בפלאג-אין.
    כנס לאתר טויוטה ישראל ופתח מפרט רכב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - אריק 22 באפריל ב 08:03

    מגיב 1-
    אתה מזכיר את חובבי הצרפתיות נוסח סיטרואן c5. החברה מוכרת בארץ כמה חתיכות מהדגם הזה, והכמה שקנו אותו בטוחים שעשו את עסקת חייהם. כולם פראיירים, חות מהם שכמובן קנו פנינה טכנולוגית. אבל מה לעשות, המספרים לא משקרים, והאאוטלנדר החשמלי היה כישלון ולא רק בשוק הישראלי, וזה בניגוד לדגמים האחרים שלו שנמכרו כאן כמו לחמניות טריות, ולאחרונה ירדו משמעותית. אנשים כנראה חכמים משאתה חושב, ומבינים שהאיכות של מיצובישי שפעם נחשבה אמת מידה בתחום, היום היא בושה וחרפה. בתור מי שנוסע אך ורק ביפניות אני אומר לך שמיצובישי היום מייצרת את הרכבים הכי גרועים שנסעתי או ישבתי בהם, איכות גימור פשוט איומה, חלקים מתפרקים, אמינות רחוקה שנות אור ממה שידענו מהם בעבר, מחירים לא מוצדקים וירידת ערך פסיכית. כמובן שעל זה תוסיף את המחלה של שאר היפניות- שיעמום יחסי וביצועים פושרים. אז ברכבים כמו מאזדה אני מתפשר על הביצועים הפושרים, אבל מקבלמרכב עם איכות שאם נשווה אותה למיצובישי זה יהיה כמו להשוות פיאט פונטו 1997 לב.מ.וו סדרה 1 2021

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - Rafalovitch Tom 26 באפריל ב 21:54


    ממה שראיתי - הרמת גימור דומה לאימושן אבל יקר בהרבה ממנו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - Yosef Hussien 26 באפריל ב 21:54


    ייקחצלי 70 שנה כדי שישתלם לי המעבר מחשמל נטו,להיברידי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - אייל מושעי 26 באפריל ב 21:55

    אוטו מהיר מאוד ושקט ביותר,
    אחרי שירדתי ממנו הראב 4 ההיברידי הרגיש לי רמה אחת מתחת בכל הפרמטרים

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול