פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: ג'נסיס בהדרכה ראשונה על כבישי ישראל

13 ביוני 2021 ב 20:43 1 תגובות 7355 צפיות profile imageOgash Ofer
הצוות המקצועי של יבואן Genesis - מותג רכב חדש שהגיע רק השנה לישראל, יצא ליום למידה וגיבוש על כבישי ישראל (וקצת על השביל) כדי ליהנות מהיכולות הדינאמית של דגמי הג'נסיס השונים
לכתבה - ג'נסיס בהדרכה ראשונה על כבישי ישראל
הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 28 באפריל 2022 ב 07:06

    ג'נסיס זכתה בארבעה פרסים בתחרות iF Design Award המפורסמת לשנת 2022, שלושה עבור עיצוב המוצר ואחד עבור עיצוב הפנים.

    התחרות היוקרתית מאורגנת על ידי ה-International Forum Design GmbH, שבסיסה בהאנובר, גרמניה, מכירה במצוינות בעיצוב במגוון רחב של תחומים. חבר מושבעים של מומחי עיצוב בינלאומיים משתמש בקריטריונים אובייקטיביים כדי לבחור את הזוכים.

    בקטגוריית כלי רכב, ג'נסיס זכתה בשלושה פרסים, כולל ה-GV60, עם מערכת הטעינה האלחוטית ומערכת השמע לרכב של Bang & Olufsen.

    ה- Genesis GV60, דגם המגלם את המסע של המותג לעבר חשמול, זכה להכרה בעיצוב ה-CUV הקופה והאתלטי שלו, המפרש מחדש את הזהות העיצובית "אלגנטיות אתלטית" של המותג. עיצוב הפנים משקף את האתוס העיצובי של ג'נסיס, המכונה "היופי של החלל הלבן", כדי ליצור חווית נהיגה מרווחת ונוחה.

    מערכת הסאונד של Bang & Olufsen עבור Genesis GV60, הוכרה בנפרד כ"יצירת אמנות אקוסטית". גריל הרמקולים המעודן עשוי מחומרים איכותיים במיוחד עבור Genesis כדי לספק שמע ברזולוציה גבוהה לחוויית סאונד יוקרתית. מערכת הסאונד הותאמה אקוסטית ופיזית ל-GV60, מה שמאפשר לעיצוב שלה להשתלב בהרמוניה חושנית עם הקווים והקימורים הדינמיים של המכונית.

    מערכת הטעינה האלחוטית המיישמת את הזהות העיצובית של ג'נסיס זכתה להכרה בעיצוב תוך בחינה מדוקדקת של נוחות הנהגים. הגובה הכולל של יחידת אספקת החשמל ומיקום המחוון תוכננו כך שהנהגים יוכלו לראות את תהליך הטעינה במכונית.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול