יבורך אתר השטח,וכמובן איתי,על היוזמה והרצון לעזור למיתלבתים בבחירת רכב.בדרך כלל זה הרכב השני בבית.שאו ברכה.
גם ניסן פת'פיינדר עולה על הקיטריונים...
שלום,
מה עם גראנד ויטארה?
ראיתי (סרטון) ביצועים שלה במעלה עשוש.
גם דאסטר עשוי להכנס לרשימה...
שלום,
מה עם גראנד ויטארה?
ראיתי (סרטון) ביצועים שלה במעלה עשוש.
גם דאסטר עשוי להכנס לרשימה...
טעות בכתבה: יחס ההעברה הנמוך (הילוך הכוח) בלנד רובר הוא 3.32 ולא 2.93 כפי שרשום בכתבה.
פראדו 90 ארוך עם נעילה אחורית הטןב ביותר, מי שמצליח למצוא עם מנוע בנזין אז בכלל זוכה בלוטו
איך לא מופיע שם גרנד ויטרה
הכי אמין תחזוקה זולה
איך לא מופיע שם סוזוקי גימיני ?
יאפשר לטייל בקלות בכל הארץ ובתקציב הזה לרכוש גם שנתון הרבה יותר מתקדם
איך לא מופיע דאסטר???4*4 דיזל רכב שטח לכל דבר...הילוך ראשון מחליף הילוך כוח...אז אין לו נעילת דיפרנציאל...אוקיי
אחלה כתבה
תודה
שלום לכולם,
בתחילת הסקירה צוין במפורש כי התייחסתי לחמישה דגמים, כי כך בחרתי. זה לא אומר שג׳ימני או גרנד ויטארה או פאת׳פיינדר לא יעשו את העבודה. בחרתי חמישה.
יתרה מזאת, בחרתי בדגמים המשלבים כושר עבירות גבוה כבר במצבם הבסיסי (ולכן לא נכנסו גרנד ויטארה או דאסטר, עם כל הכבוד) כדי שיתאימו גם לנהגים פחות מיומנים (כן, רכב עתיר יכולות יהיה סלחן יותר לכישורי נהיגה בסיסיים). כמו כן, נבחרו כלי רכב שיהיו גם נוחים לנסיעת כביש משפחתית (ולכן לא ג׳ימני) וכאלו שיש להם מוניטין אמינות מבוסס (ולכן לא פאת׳פיינדר) וכן הלאה.
מקווה שתמצאו את סקירה זו כמועילה.
שלכם,
איתי
שנתונים מאוד ישנים
ואז מגיע רנגלר שצריך לגרור את כולם חחחח
יש לי את האקטיון 2008. זיקית בשטח, אין מקום שלא עברתי.
חסר אינפורמציה על סזוקי סמוראי+גימני ועל הויטרה הישנה. רכבי שטח שהוכיחו שהקטגוריה לא בהכרח שייכת לנוברישים.
מה זאת אומרת ז'ל מיצובישי פאגרו יש באלפים בשטח וגם טרופר
מעניין שהכנסת את הליברטי והסנג יינג ולא אותם
בחירות מעוררות תמיהה, שלא לומר מוזרות. להכניס את האקטיון, שנמכר בכמויות זעירות, ולא את הרקסטון? להגיד שלא הכנסת את הפת'פיינדר בגלל אמינות (והמנועים שם באמת בעייתיים) אבל לטעון שדיסקברי 2 רכב אמין?
כאמור, בחירות תמוהות...
רק גאון יקנה רכב בן 20 שנה יד 8 עם 500 אלף קמ יעשה פעמיים בשנה טסט , במקרה הטוב ירד פעמים למדבר ובשאר הזמן יבלה במוסך . פעם מנוע פעם גיר משבאת מים דרישפט .. ב70 אלף .. חחחח כנראה העולם השתגע .
ניסאן טראנו
כתבה טובה!
כמי שמתגורר במרכז פארק השעשועים הכי גדול בארץ לפעילות כזו מושב באר מילכה בפיתחת ניצנה טבתור מי שהוא בחצי השנה האחרונה בעלים של פולסווגן טוארג יד8 בן 18 שנים. רוב הכלים בשוק הם גמורים ובגישה אני מוכר... אז אני לא אטפל להגיע לכלי משומש שיהיה נקי מתקלות ויספק אותך זה אתגר לא פשוט
פספסת היונדאי טאראקאן מכל הבחינות
לייבא את הניבה 1.9 דיזל ב 100000 שח. אפשר . יילך יופי אצל הרוצים להשתפר מעל חמשת בני ה 20 האלה . עדיף על הדאסטר . בייחוד בשטח .
פאג'רו זכרונו לברכה?
הצחקת אותי.
עדיין בועט ונושם.
חסר מקצועיות שכמותך
ליניב,
לפני שאתה קורא לי "חסר מקצועיות", פאג'רו לא מיוצר מזה ארבע שנים.
תתבייש לך.
סאנג יאנג אקטיון לא מסכים איתך עם על הכבוד ראיתי אחד כזהן המסלול בבקעה שטח לא מצליח להתגבר על מכשולים די פשוטים. המסלול אחרללא זוכר בדיוק איפוא היה בוץ ומים נכנסו מים למנוע . מזל שהיו חברים עם חוש טכני שפירקו המצתים וטיפלו במסנו אויר שהתמלא מים. בקיצור מזל שלא קניתי רכב כזה
אקטיון מעולה! כבר במצב מקורי הוא עז הרים, מערכת בקרת אחיזה מעולה, מכלולים ומבנה קשוח גורמים לכולם לשפשף תעיניים איפה שהוא עובר, דוד לא יודע מה ומי ראית בבקעה, בוא איתי סיבוב ואתה תמחק לבד את מה שכתבת, הגבהה קלה והרכב לא עוצר בשום מכשול!
מה עם הפגרו מודל 2000 דיזל גיר רגיל 2800 סמק? אחד המוצלחים ביותר...הדגם שלפני הקינג
החל מ 2003 הלנד קרוזר מגיע עם נעילת דיפרנציאל מרכזי ומערכת הטרקשן קונטרול שעובדת על 4 הגלגלים שהיא מניסיון יעילה לא פחות מנעילה אחורית ואולי אף עדיפה עליו
פאגרו v6 או 2.8 דיזל עד שנת 2000 עושה בית ספר לכל העגלות פה בשטח.