פורומים

 - שטח 4x4

סוזוקי ג'ימני - עז מודרנית או הג'יפ האמיתי?

28 במאי 2008 ב 18:42 נערך 01 בדצמבר 2019 ב 05:23 22 תגובות 97400 צפיות profile imageחרוזון

הג'יפון של סוזוקי נפוץ מאוד על כבישי הארץ ובולט במיוחד בשטח.
לאחר שנים שהוא נמכר בהצלחה בישראל לקהל שגם נוסע בשטח החלטנו לרענן את זיכרוננו (ואת ישבננו) ולצאת לנסיעת מבחן במדבר יהודה.

לכתבה: סוזוקי ג'ימני

הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 28 במאי 2008 ב 19:23 נערך 01 בדצמבר 2019 ב 05:31

    שייך לזולי

    הג'ימני האדום שייך לזולי והוא אכן מנצרת עילית התמונות צולמו במסע למזרח ירדן

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. yaniv228 28 במאי 2008 ב 20:46

    שאלה לעופר בקשר לכתבה

    בחלק של התצפית מעל מצוק העתקים אמרת שהמגבלה של הג'ימיני היא
    "קצב ההתקדמות וכל נחל או חציה הוא פשוט נשתל פנימה"
    אם תוכל לפרט יותר ומה זה אומר שהוא נשתל פנימה?
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 29 במאי 2008 ב 07:59

    שתילה

    אין הכוונה לטו' בשבט אלא לכך שבתעלות או בחציית ערוצי נחל היה ומגיעים מהר מידי (במהירות שאופיינית לדיפנדר לדוג') הג'ימני צולל בעוצמה לתוך המכשול תוך כדי סגירה של כל מהלך המתלה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 29 במאי 2008 ב 08:56

    אחלה כלי

    הג'ימיני זה אחלה כלי ,נוסע בכול מקום, יש לו זוויות מדהימות ואכן עם מעט שיפורים יעבור בכול מקום שבו עובר הדיפנדר הגיבור של עופר חחחחחח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. adibendor 29 במאי 2008 ב 10:06

    נעילה

    איזה נעילה מומלצת שלא תפריע לזריזות בעיר ולא יקרה בצחיר? עד עתה מסתדר גם בעשוש בלי נעילה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת 29 במאי 2008 ב 10:51

    אחלה ג'יפ וחלה כתבה!

    אין, אין על הג'ימיני!
    יופי של כתבה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת 29 במאי 2008 ב 10:52

    וחלה = אחלה : )

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת 29 במאי 2008 ב 16:16

    רכב שטח לכל דבר,ובעיקר חסכוני.

    ככל שהדלק מתיקר אני מטייל פחות,אולי זה הזמן להחליף לג'ימיני.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת 29 במאי 2008 ב 17:56

    לגבי סרנים ונעילות

    דבר קטן אך חשוב שלא מוזכר בכתבה - לג'ימני שני סרנים חיים, נתון חשוב למי שמחפש רכב "קשוח". נעילה אחורית זולה ויעילה (מישהו אמר לוקרייט?) ואופציה גם לנעילה קדמית - וה"צעצוע" הזה הופך לטוחן שטחים שלא נופל מגדולים ממנו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. profile image חרוזון 29 במאי 2008 ב 19:27

    לא לשכוח שמחרמפגש ג'ימני

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. חןניצן 29 במאי 2008 ב 22:48

    אני שותף לשבחים

    גם אני בין השאר היתחדשתי לאחרונה ולאט לאט ממגן ומגביהה וכשזוגתי מאפשרת לי שנינו נהנים משטח נחמד.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת 30 במאי 2008 ב 13:25

    טעות

    המזדה היא מזדה 6 ולא 3
    עליה נרקמת עלילת הליסינג/שטח
    והנהג איננו רשע כלל

    לדעתי המשפט לא היה במקום .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. profile image eyali0001 31 במאי 2008 ב 00:36

    הכוונה לנשתל

    שבגלל העדר כוח במנוע לוקח לו יותר זמן לחצות נהר/נחל מרכב שהמנוע שלו יותר חזק, בקיצור הוא יחצה כמו גדול אבל בקצת יותר זמן.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. profile image Ogash Ofer 31 במאי 2008 ב 09:41

    מזדה 3 או מזדה 6

    הכוונה הייתה לכלל רכבי הליסינג בישראל והשימוש במזדה 3 הוא בגלל היותה רכב הליסינג הנפוץ בישראל.
    לגבי המקרה שאתה מתכוון אליו - אני מכיר כמה סיפורים על רכבי ליסינג ובחלקם ''מככבת'' מזדה 3 או 6 אבל אין זה משנה כי אין הכוונה למשהו ספציפי.
    אם לך זה מזכיר סיפור אישי - אשריך!
    ולגבי הכתבה אני בטוח כי הנהג בסיפור שלך (שמן הסתם הוא איש חביב שעשה טעות עם מזדה 6) היה שמח להתחלף באותו הרגע עם סוזוקי ג'ימני.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. paul1 31 במאי 2008 ב 12:45

    ומה ההבדל בין גימני לGV קצר?

    רק בסרן קדמי חי לטובת הגימני.
    אבל לעומת זאת יש לה מנוע חזק יותר ומרווח פנימי גדול יותר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. amircohen10 03 ביוני 2008 ב 01:20

    הגבהות לגימני

    תגידו זה לא קצת מסוכן להגביהה רכב כל כך צר וקטן?
    הרי שככל שמרכז הכובד יעלה הסיכון להתהפכות גדל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. profile image Ogash Ofer 19 ביולי 2008 ב 00:08

    הכול במידה הנכונה

    הגבהה באמצעות קפיצים ובולמים איכותיים מאפשרת לרכב התנהגות טובה יותר בשטח וגם בכביש - כך שהדבר מאזן את הסיכון שבהגבהת מרכז הכובד.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת 15 בנובמבר 2008 ב 18:49

    ללא ספק גיפ מהטובים בעולם

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. ביקו 28 באוגוסט 2009 ב 02:55

    ג'מיני מעל כולם

    ברשותי ג'מיני משופר [צמיגים, בולמים, קפיצים, נעילת דיפרנציל פנאומטית, כל ההגנות].
    אין מעבר שדיפנדר עובר ואני לא.
    יש משעולים צרים/טובעניים שהדיפנדר יכול רק לקנא בעוד אני מאושר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. דורון כוכבי 16 בינואר 2010 ב 21:39

    צמיגים

    איזה חברהשל צמיגים מומלצים לג'ימיני

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - שרית 30 בנובמבר 2019 ב 13:23

    רציתי לשאול מהו ה low ברכב? האם זאת נעילה ? זה קדמי ? זה אחורי? שמתי low במצב של הצלבה ולא הצלחתי לעבור גלגל קדמי אחד היה באוויר. מה לא נתן לי ה low פה?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. profile image Ogash Ofer 01 בדצמבר 2019 ב 05:22

    אורח/ת - שרית כתב/ה:
    "

    רציתי לשאול מהו ה low ברכב? האם זאת נעילה ? זה קדמי ? זה אחורי? שמתי low במצב של הצלבה ולא הצלחתי לעבור גלגל קדמי אחד היה באוויר. מה לא נתן לי ה low פה?

    "

    LOW זו מערכת הילוכים נמוכים וחזקים המושגים באמצעות תיבת ההעברה - תיבת הילוכים נוספת הנמצאת ביציאה מתיבת ההילוכים ולפני גל ההניע (בדרך לגלגלים).
    אין קשר בין ה-LOW לדיפרנציאלים שם נמצאות הנעילות.
    מציע בחום להגיע להדרכת נהיגה ולהבין לעומק את נושא מערכת העברת הכוח ברכב שטח:

    https://www.4x4.co.il/journey/156

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול