הג'יפון של סוזוקי נפוץ מאוד על כבישי הארץ ובולט במיוחד בשטח.
לאחר שנים שהוא נמכר בהצלחה בישראל לקהל שגם נוסע בשטח החלטנו לרענן את זיכרוננו (ואת ישבננו) ולצאת לנסיעת מבחן במדבר יהודה.
הג'יפון של סוזוקי נפוץ מאוד על כבישי הארץ ובולט במיוחד בשטח.
לאחר שנים שהוא נמכר בהצלחה בישראל לקהל שגם נוסע בשטח החלטנו לרענן את זיכרוננו (ואת ישבננו) ולצאת לנסיעת מבחן במדבר יהודה.
שייך לזולי
הג'ימני האדום שייך לזולי והוא אכן מנצרת עילית התמונות צולמו במסע למזרח ירדן
שאלה לעופר בקשר לכתבה
בחלק של התצפית מעל מצוק העתקים אמרת שהמגבלה של הג'ימיני היא
"קצב ההתקדמות וכל נחל או חציה הוא פשוט נשתל פנימה"
אם תוכל לפרט יותר ומה זה אומר שהוא נשתל פנימה?
תודה
שתילה
אין הכוונה לטו' בשבט אלא לכך שבתעלות או בחציית ערוצי נחל היה ומגיעים מהר מידי (במהירות שאופיינית לדיפנדר לדוג') הג'ימני צולל בעוצמה לתוך המכשול תוך כדי סגירה של כל מהלך המתלה.
אחלה כלי
הג'ימיני זה אחלה כלי ,נוסע בכול מקום, יש לו זוויות מדהימות ואכן עם מעט שיפורים יעבור בכול מקום שבו עובר הדיפנדר הגיבור של עופר חחחחחח
נעילה
איזה נעילה מומלצת שלא תפריע לזריזות בעיר ולא יקרה בצחיר? עד עתה מסתדר גם בעשוש בלי נעילה!
אחלה ג'יפ וחלה כתבה!
אין, אין על הג'ימיני!
יופי של כתבה!
וחלה = אחלה : )
רכב שטח לכל דבר,ובעיקר חסכוני.
ככל שהדלק מתיקר אני מטייל פחות,אולי זה הזמן להחליף לג'ימיני.
לגבי סרנים ונעילות
דבר קטן אך חשוב שלא מוזכר בכתבה - לג'ימני שני סרנים חיים, נתון חשוב למי שמחפש רכב "קשוח". נעילה אחורית זולה ויעילה (מישהו אמר לוקרייט?) ואופציה גם לנעילה קדמית - וה"צעצוע" הזה הופך לטוחן שטחים שלא נופל מגדולים ממנו.
לא לשכוח שמחרמפגש ג'ימני
אני שותף לשבחים
גם אני בין השאר היתחדשתי לאחרונה ולאט לאט ממגן ומגביהה וכשזוגתי מאפשרת לי שנינו נהנים משטח נחמד.
טעות
המזדה היא מזדה 6 ולא 3
עליה נרקמת עלילת הליסינג/שטח
והנהג איננו רשע כלל
לדעתי המשפט לא היה במקום .
הכוונה לנשתל
שבגלל העדר כוח במנוע לוקח לו יותר זמן לחצות נהר/נחל מרכב שהמנוע שלו יותר חזק, בקיצור הוא יחצה כמו גדול אבל בקצת יותר זמן.
מזדה 3 או מזדה 6
הכוונה הייתה לכלל רכבי הליסינג בישראל והשימוש במזדה 3 הוא בגלל היותה רכב הליסינג הנפוץ בישראל.
לגבי המקרה שאתה מתכוון אליו - אני מכיר כמה סיפורים על רכבי ליסינג ובחלקם ''מככבת'' מזדה 3 או 6 אבל אין זה משנה כי אין הכוונה למשהו ספציפי.
אם לך זה מזכיר סיפור אישי - אשריך!
ולגבי הכתבה אני בטוח כי הנהג בסיפור שלך (שמן הסתם הוא איש חביב שעשה טעות עם מזדה 6) היה שמח להתחלף באותו הרגע עם סוזוקי ג'ימני.
ומה ההבדל בין גימני לGV קצר?
רק בסרן קדמי חי לטובת הגימני.
אבל לעומת זאת יש לה מנוע חזק יותר ומרווח פנימי גדול יותר.
הגבהות לגימני
תגידו זה לא קצת מסוכן להגביהה רכב כל כך צר וקטן?
הרי שככל שמרכז הכובד יעלה הסיכון להתהפכות גדל
הכול במידה הנכונה
הגבהה באמצעות קפיצים ובולמים איכותיים מאפשרת לרכב התנהגות טובה יותר בשטח וגם בכביש - כך שהדבר מאזן את הסיכון שבהגבהת מרכז הכובד.
ללא ספק גיפ מהטובים בעולם
ג'מיני מעל כולם
ברשותי ג'מיני משופר [צמיגים, בולמים, קפיצים, נעילת דיפרנציל פנאומטית, כל ההגנות].
אין מעבר שדיפנדר עובר ואני לא.
יש משעולים צרים/טובעניים שהדיפנדר יכול רק לקנא בעוד אני מאושר.
צמיגים
איזה חברהשל צמיגים מומלצים לג'ימיני
רציתי לשאול מהו ה low ברכב? האם זאת נעילה ? זה קדמי ? זה אחורי? שמתי low במצב של הצלבה ולא הצלחתי לעבור גלגל קדמי אחד היה באוויר. מה לא נתן לי ה low פה?
רציתי לשאול מהו ה low ברכב? האם זאת נעילה ? זה קדמי ? זה אחורי? שמתי low במצב של הצלבה ולא הצלחתי לעבור גלגל קדמי אחד היה באוויר. מה לא נתן לי ה low פה?
"