פורומים

 - שטח 4x4

מסלול טיול בציר המוסכים הצפוני

15 בספטמבר 2016 ב 06:41 נערך 28 באוגוסט ב 21:25 10 תגובות 36095 צפיות profile imageאתר השטח 4X4

ציר המוסכים על שום מה? או בזכות מה? בעיקר בזכות סלעי הבזלת שמעטרים את השביל ובתוספת מעברי המים שלרוחבו היו דואגים לשלוח את הנוסעים (ואת כלי הרכב) לתיקונים במוסך הקרוב שבקריית שמונה.
כיום השביל הנפרס לאורך של שיפולי רמת הגולן הוא בעבירות קלה עם קטעים ספורים של עבירות בינונית.
קישור:מסלול טיול בציר המוסכים הצפוני

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. eliko4580 18 בספטמבר 2016 ב 22:32

    מסלול טיול בציר המוסכים הצפוני

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 13 באוקטובר 2016 ב 15:52

    קיה סורנטו ללא הגבהה ומיגון

    עופר, קודם כל תודה רבה לך על המסלולים והסברים המדוייקים.
    האם קיה סורנטו (2004) ללא הגבהה וללא מיגון יכולה לעבור את המסלול?
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 13 באוקטובר 2016 ב 16:05

    קיה סורנטו ללא הגבהה ומיגון

    חיובי - יכול. אם אני זוכר נכון לסורנטו 2004 הילוך כוח וזה ייקל על הנהג לאורך המסלול.  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. יצחק בוהק 08 בנובמבר 2016 ב 20:57

    amos.soco@gmail.co

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. moshe21 04 בינואר 2017 ב 22:15

    גימני סטנדרטי לחלוטין אחרי הגשם

    הי עופר,
    ביום שבת ה 7.1.17 מתכנן לצאת לטיול בצפון
    האם גימיני סטנדרטי ללא הגבהות או תוספות רק מיגון טרנספר יכול לעבור את המסלול ?
    בהתחשב בגשמים בימים האחרונים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image Ogash Ofer 05 בינואר 2017 ב 05:56

    גימני סטנדרטי לחלוטין אחרי הגשם

    moshe21 כתב/ה:
    "הי עופר,
    ביום שבת ה 7.1.17 מתכנן לצאת לטיול בצפון
    האם גימיני סטנדרטי ללא הגבהות או תוספות רק מיגון טרנספר יכול לעבור את המסלול ?
    בהתחשב בגשמים בימים האחרונים? "
    התשובה היא כן, אבל יש להתחשב בתנאי הדרך.  הטיול הוא בעבירות בינונית. צולם עם ג'ימני סטנדרטי. ואני לא צופה בעיות עבירות קשות במיוחד. ובכול זאת יש להפעיל שיקול דעת ולא להיכנס לתא שטח שממנו לא תוכל לצאת - היה והשביל נסחף או שלפניך ביצה טובענית גדולה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. Carpe67 21 באפריל 2018 ב 22:30

    המסלול בוצע על ידינו בעצמאות 2018, מסלול יפיפיה שופע מים.
    הרכבים ג'ימני כמו בתמונות, מוגבהים מעט וממוגנים.
    הקושי העיקרי במסלול היה שיחי הפטל הרבים באיזורים הסבוכים, ניכר שמאז החורף לא עברו רכבים רבים ונדרשה עבודת מזמרה רבה למניעת שריטות לרכבים. למי שחושש לצבע של הרכב ומתעצל לשלוח לפני הרכב חבר עם מזמרה עדיף להמנע מהמסלול המקסים הזה.
    כל המעיינות המצוינים במסלול שופעי מים. 5 שעות הם זמן קצר מידי מכדי לכלול טבילה במעיינות בדרך ולכן בימים החמים מומלץ לפנות 7-8 שעות לביצוע המסלול.
    לאורך המסלול אין אתגרי עבירות קשים במיוחד, מידי פעם הורדנו מכוון בכדי לא להשאיר סימנים על הרכב כתוצאה ממפגש עם הבולדרים החדים הרבים הפזורים לאורכו, רכבים גדולים (שיתקשו לעקוף את המכשולים כי המסלול צפוף) ולא גבוהים מספיק כדי לעבור מכל הסלעים הרבים הפזורים לאורך המסלול כנראה שיתקשו.

    המכשול היחיד שנתקלנו בו במסלול היה ביציאה\ירידה מהרמה בין נצ 15 לנצ16, הירידה מחורצת מאוד בסוף החורף וזרועה בולדרים גדולים מאוד. נדרשת בחירת נתיב זהירה ואף נדרשנו לבנייה קלה מאוד במספר נקודות בכדי להמנע מלשפשף את ביצי הדיפרנציאל במקומות בהן לא הצלחנו לעקוף את המכשולים. החלק הזה במסלול בינוני בירידה (בסיפור הדרך מבוצע בירידה) וכנראה אף קשה בעליה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - עמי 28 באוגוסט ב 08:02

    חזרנו עכשיו מהמסלול, ההוראות מדויקות והמסלול מדהים. אני עם דאסטר מוגבה וממוגן. לדעתי לא חובה ההגבהה אבל היא בהחלט עזרה. הילוך כוח (שאין לי) היה עוזר בחלק מהעליות, אבל הדאסטר לא ממש התקשה בשום חלק מהמסלול. ממליץ בחום. כל הכבוד לכם על ההשקעה בפרטי הדרך.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image Ogash Ofer 28 באוגוסט ב 21:24

    אורח/ת - עמי כתב/ה:
    "

    חזרנו עכשיו מהמסלול, ההוראות מדויקות והמסלול מדהים. אני עם דאסטר מוגבה וממוגן. לדעתי לא חובה ההגבהה אבל היא בהחלט עזרה. הילוך כוח (שאין לי) היה עוזר בחלק מהעליות, אבל הדאסטר לא ממש התקשה בשום חלק מהמסלול. ממליץ בחום. כל הכבוד לכם על ההשקעה בפרטי הדרך.

    "
    תענוג. שמח לשמוע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אתר השטח 4X4 27 בספטמבר ב 15:59

    נוסף למסלול הטיולקובץ GPX להורדה של מסלול הטיול למכשירי GPS ולתוכנת Off Road

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול