19 מנהלי פורומים באתר הרכב CarsForum הוזמנו ללמוד, לנהוג ולחוות את הכביש והשטח בדגמי 4X4 של מיצובישי: אאוטלנדר, PHEV, האנטר ופאג'רו.
מאת: Ofer Ogash
18/12/14
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפוס עלייה
ירידה תלולה
שבילים מהירים
ג'יפונים (ללא הילוך כוח) – נהיגה עם אתגר
5 תגובות
1
מוטי בירן
18 בינואר 2015 ב 02:12
סיכום ההדרכה: חברי קארספורום בשטח עם מיצובישי CarsForum
מי שנסע באאוטלנד 4X4 יש לו רשמים? מה כן ניתן לעשות עם הרכב? לי יש אאוטלנדר 2013 4X4 ואני מועניין לדעת ולקבל כל חוות דעת מיקצועית על הרכב בנוגע לטיולי שטח. תודה מראש.
2
Ogash Ofer
18 בינואר 2015 ב 10:02
סיכום ההדרכה: חברי קארספורום בשטח עם מיצובישי CarsForum
3
מוטי בירן
18 בינואר 2015 ב 12:28
סיכום ההדרכה: חברי קארספורום בשטח עם מיצובישי CarsForum
תודה רבה על התשובה, האם הטיול לפלמחים מתאים לאאוטלנדר? אני כל הזמן רואה את הטיולים בארץ אבל אף פעם לא יודע מה מתאים.
4
Ogash Ofer
18 בינואר 2015 ב 13:04
סיכום ההדרכה: חברי קארספורום בשטח עם מיצובישי CarsForum
שאלה מצויינת אבל התשובה היא לא אחת. אפשר להסתדר עם האאוטלנדר בפלמחים, בטח בתקופה זו של השנה כשהחול מהודק. והייתי נזהר על הפגושים שלו במעבר באמפים ובכניסה וביציאה מהשיפועים. הבעיה היא שבכל כניסה לשטח עם רכב יכולים להיגרם נזקים, בטח ע''י נהג פחות מיומן ו/או לרכב שפחות מוכר לו. מציע לנסות ולהתחיל לאט ובזהירות.
5
מוטי בירן
18 בינואר 2015 ב 13:58
סיכום ההדרכה: חברי קארספורום בשטח עם מיצובישי CarsForum
תודה על התשובה, נראה לי שאני אעשה סיבוב בדיונות באשדוד ככה לראות מה אני והאוטו מסוגלים( כמובן עם רכב גיבוי 4X4) חחח.
תגובות