אקספלורר וסנטה פה חדשים, הנטר משופר, פראדו 120 עוד יותר משופר והילד החדש בשכונה - הדצ'יה דאסטר, מצאו עצמם בהדרכת נהיגה משותפת.
מה הקשר בין רכבי השטח האלה? כיצד אפשר לאתגר את כולם, לסקור את המערכות של כל רכב, לעמוד על השונות ביניהם והכל מבלי שכולם ישתעממו, כל אחד בתורו?
באמת שאין לי מושג.
אבל זה מה שהיה לנו. מקווה שלמדתם וגם קצת נהניתם.
תמונות: לאור נבו
מאת: אתר השטח הישראלי
24/05/15
אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
טיפוס עלייה
ירידה תלולה
שבילים מהירים
4 תגובות
1
arni61
24 במאי 2015 ב 17:35
אין שום ספורטאז'.דמיינתם נראה לי....
2
אוהד בן אהרון
24 במאי 2015 ב 18:14
אין שום ספורטאז'.דמיינתם נראה לי....
לא דמיינו, התבלבלנו.
בעיקר אני.
תוקן.
3
Ogash Ofer
24 במאי 2015 ב 18:52
אין שום ספורטאז'.דמיינתם נראה לי....
4
אורח/ת
27 במאי 2015 ב 22:56
רשמים מקורס הדרכת נהיגה בשטח טרשי
אוהד - נצחיל מהסוף להתחלה -
כתבת - מקווה שלמדתם וגם קצת נהניתם.
אז לדעתי הצנועה כולם למדו, כולם השלימו חוסרים וכל אחד השלים נקודות רלונטיות לו
הגעתי יחסית עם נסיון תאורטי ומעשי רב מהממוצע אבל עם חורים ובעיקר פחדים שרציתי להשלים, התרשמתי בהתחלה על כוס הקפה מהתאור החוויתי בו השתמשת בהדרכה בעזרת "הידיים" , יש המדגימים עם גיר על לוח, ויש המשתמשים בציורי מקל על החול
אתה השתמשת להפליא בתנועות הידיים והיה יפה ליראות בהמשך את חקוי התנועות ע"י החברים, אני באתי בעיקר לנסות להתגבר על שני תחומים שלא עשיתי מספיק בקורסים אחרים, הנהיגה בשיפוע צד הלוך וחזור הייתה בדיוק בזמן !! והירידה בשיפוע החד תוך הסתמכות על ה DAC ובלי לגעת בברקס, הגדילו לי את הבטחון העצמי וגם ראינו איך כל אחד עותר בגבול שלו וזה בעיני תהליך נכון וקריטי בנהיגת השטח, לדעת לעצור ולא להכנס למיכשול לא הכרחי אם אתה לא חייב ,,, תודה וניתראה באתגרים הבאים,,,
תגובות