נפגשנו קבוצה גדולה של לקוחות סובארו שהגיעו להכיר את הרכב ואת היכולות שלו בתנאי שטח קיצוניים.
למדנו את החלק התיאורטי, מכלולי הרכב והמערכות האלקטרוניות אשר הופכות את הרכב לרכב שטח בעל יכולות גבוהות.
מקצת מהחומרים שנלמדו ותורגלו בהדרכה
אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
וקצת מבחני דרכים לדגמי סובארו השונים:
מבחן לפורסטר טורבו 2013
3 תגובות
1
אורח/ת
15 באוגוסט 2015 ב 19:46
תודה על ההדרכה ל-XV
להנהלת חברת סובארו ומחלקת ההדרכה, שלום.
תודה לכם, על הזמנתכם, לקורס שטח, ברכב XV . בזאת מבקש אני, להעביר את ברכותיי ותודתי, לכם ולמדריך על כושר ההדרכה המעולה שלו.
על הדבקות במטרה, להסביר ולעודד אותך לשמוע ולשאול. את ההדרכה שלו, הוא עושה במסירות, בחברמניות, במקצועיות ובתשומת לב מרובה, לנהגים. אינו מדלג על כלום ובסך כל, הלימוד והסיור, היו מעניינים ומרגשים.
בברכה, אלי ביטון, כרכור.
2
אורח/ת
15 באוגוסט 2015 ב 19:47
תודה על ההדרכה והחוויה
תודה לדרור, שבסבלנות ומקצועיות הראה לנו מה באמת סובארו יכול לעשות בשטח והפך אותנו מנהגים לג'יפאים
הייתה לנו חוויה אדירה.
תודה על היום הנפלא הזה.
מנחם יניב.
3
אורח/ת
15 באוגוסט 2015 ב 19:58
ההדרכה הייתה טובה
ההדרכה הייתה טובה, ומבחינתי תרמה בעיקר בהמחשה של מגבלות -XV בשטח לעומת הרכב הקודם שלי - דייהטסו טריוס, וגם ברענון של כללי הנהיגה בשטח.
אמיר נחומי, שהעביר את ההדרכה לקבוצה שלי עשה זאת במקצועיות, אם כי נראה לי שבמקרה אחד אתגר יתר על המידה את הרכב (רק שני נהגים התפתו לנסות לבצע את העליה הקשה ורק אחד הצליח).
דרך אגב, ביצעתי בעבר הדרכת שטח על הטריוס בהר חורשים והשתתפתי בכמה וכמה טיולי שטח של "מועדון דיהטסו" (ז"ל), בהדרכת אתר השטח, כך שהיה לי מדד להשוואה.
בברכה,
מיכה
תגובות