שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

אירוע השקה של מיצובישי טריטון לעיתונאי הרכב

באירוע השקה מושקע ומיוחד עבור עיתונאי הרכב של ישראל הוצג הטנדר החדש של מיצובישי ה-L200 מהדור החמישי.
הטנדר החדש זכה לשם TRITON - טרייטון (או טריטון) והוא המחליף של של האנטר.
צוות אתר השטח יצא לכביש ולשטח להוביל את היום החגיגי של מיצובישי בישראל.

סרטון מההשקה. צילם: רותם גרוזוביק

L200 חדש למיצובישי - TRITON

הטרייטון הוא מחליפו של האנטר, ממנו נמכרו ברחבי העולם כ- 1.3 מיליון יחידות והוא ממשיך את השושלת של ה-L200, הטנדר של מיצובישי משנת 1978 שממנו נמכרו כ- 4 מיליון טנדרים.

לטרייטון עיצוב שרירי, נקי ודינמי בשילוב מרחב פנים נדיב, קיבולת מטען בשפע, המאפשר לנהג ולנוסעים יכולת תפעול ברמה גבוהה. הטרייטון החדש מציג רמת בטיחות גבוהה, בזכות אבזור בטיחות עשיר ומתקדם ומרכב RISE המתוכנן לפזר אנרגיה קינטית ביעילות, על מנת להגן על הנוסעים בזמן תאונה. הטרייטון החדש מספק שקט ונוחות נסיעה ברמה של רכבי נוסעים, זאת בזכות מנוע הדיזל החדש שכולו אלומיניום, עיצוב אווירודינאמי וחומרי בידוד וספיגת רעשים סביב המנוע ותא הנוסעים.

לטרייטון עיצוב הגה חדיש, תיבת הילוכים ידנית חדשה בעלת 6 הילוכים ותיבת הילוכים אוטומטית חדישה בעלת 5 הילוכים לשיפור הביצועים, פליטת CO2 נמוכה ותחזוקה מופחתת. טרייטון מצויד במערכת הנעה כפולה מתקדמת מסוג Super Select II (בדגם הדקאר), המאפשרת תנועה בהנעה כפולה גם בכביש (בזכות דיפרנציאל מרכזי-אורכי).

מנוע 2.4 ליטר

יחידת הכח בטרייטון חדשה ובנויה על מנוע MIVEC 2.4 ליטר דיזל חדש העשוי כולו אלומיניום ומספק 181 כ''ס (בדגם הדקאר) או 154 כ''ס בשאר הדגמים, עם צריכת דלק משולבת העומדת על בין 13.9 ל- 15.9 ק''מ לליטר (תלוי בדגם). נתון זה מהווה חיסכון של 20% ביחס לדגם היוצא (האנטר) והינו החסכוני ביותר בקטגוריה.

הדגם החדש מציע תנוחת ישיבה ונהיגה נוחה יותר, נוחות נסיעה משופרת, בידוד רעשים (NVH) טוב יותר ואבזור רב המשלימים את חווית הנהיגה והופכים אותה לטובה יותר.

לטרייטון רדיוס סיבוב של 5.9 מטר מהנמוכים בקטגוריה, אשר הינו צר במיוחד ומאפשר תמרון בשטחים צפופים.

כלמוביל, יבואן מיצובישי לישראל, מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק''מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק''מ.

מערכת ההינע:

מערכת ה- Super Select 4WD II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו מאפשרת לנהג לבחור את ההנעה הרצויה המתאימה ביותר באמצעות חוגה נוחה לתפעול, על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה.

ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב. שילוב הילוך כוח LOW מחייב עצירה ומצב N בגיר.

מצבי ההנעה בטרייטון:

2H – הנעה אחורית. לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.

4H – הנעה כפולה לכביש ליציבות ובטיחות מרביים (2 דיפרנציאלים).

4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח (דיפרנציאל מרכזי נעול).

4LLC – הילוך כוח לנסיעה בשטח טכני במהירות נמוכה (דיפרנציאל מרכזי נעול).

נעילת דיפרנציאל אחורי מגיעה כסטנדרט בכל דגמי 4X4

לטרייטון TRITON כושר העמסה של 1,035 ק''ג וכושר גרירה של עד 3.1 טון!

שימו לב: כי בעלי רישיון B (רכב פרטי) מורשים לגרור עד 1.5 טון (לא מספיק בדרך כלל לנגרר של סוסו או קרוואן גדול). ועל מנת לנצל את מלוא יכולת הגרירה של הטרייטון יש צורך ברישיון מינמאלי של C1 (משאית עד 12 טון). (תודה לגלעד בן זקן על ההבהרה).

בטיחות:

שלדה חדשה עם שיפור הקשיחות לטובת הגברת היציבות.

שיפור בבטיחות הפאסיבית: שלדת RISE משופרת.

מערכת מתלים משודרגת.

התרעה על סטייה מנתיב (בדגם דקאר).

בקרת יציבות גרור.

סיוע בזינוק בעלייה.

פנסי בי-קסנון (בדגם דקאר).

7 כריות אויר כולל כרית אויר להגנה על ברכי הנהג - ייחודי בנוף רכבי העבודה.

מערכות בטיחות ESP, ABS.

טרייטון TRITON בכביש:

טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:טרייטון בכביש:

הטרייטון החדש ישווק ב- 5 דגמים TRITON :

תיבה ידנית בהנעה 4X2 וברמת גימור Invite

עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 194,900 ש''ח

תיבה אוטומטית בהנעה 4X2 וברמת גימור Instyle

עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 219,900 ש''ח

תיבה ידנית בהנעה 4X4 וברמת גימור Intense

עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 219,900 ש''ח

תיבה אוטומטית בהנעה 4X4 וברמת גימורDesert

עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 231,900 ש''ח

תיבה אוטומטית בהנעה 4X4 וברמת גימור Dakar המפוארת

עם מנוע 2.4 בהספק של 181 כ''ס ובמחיר 244,900 ש''ח

טרייטון בשטח:

טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:טרייטון בשטח:

טרייטון:

טרייטון:טרייטון:טרייטון:טרייטון:טרייטון:טרייטון:טרייטון:טרייטון:

סרטון שהכין אורן קוזולובסקי - THERIDE

רמי גלבוע באתר: WALLA

בנהיגת ההשקה הקצרה לא טעמנו דיונות אבל עופר אוגש הוביל את שיירתנו בשבילים זורמים, ובכמה מתלולים מאתגרים. הטריטון גיהץ את השבילים בצורה טובה, במונחים של טנדר – עם לחץ אוויר מופחת הוא יהיה נוח יותר, העמסת ה-600 ק''ג לארגז הכניסו אותו ל-Comfort zone מצוין. הטריטון התמודד בקלות עם הצלבות ודרדרות, מפגין נימוסי שטח מצוינים. הנעילה הרוחבית קיזזה את מהלך המתלים המצומצם, הילוך הכוח היה קצר ואפקטיבי. קל לי לראות טריטונים עמוסים למסע, עם מכלי מים וארגזי ציוד בתא מטען. טוב שיש מי ששומר על גחלת השטח! קישור לכתבה של רמי גלבוע באתר וואלה

אופיר דואק באתר: אוקטן גבוה

הטריטון החדש של מיצובישי הושק השבוע בישראל והספקנו להתרשם ממנו בנהיגה קצרה. האם יש לאיסוזו ממה לחשוש? קישור לכתבה של אופיר באתר אוקטן גבוה

ששי כהן באתר: WHEEL

מיצובישי טרייטון, מחליף ההאנטר, ישווק בארץ עם מנועי דיזל 154-181 כס, אבזור בטיחותי מתקדם, ויציע את כושר הגרירה הטוב בקטגוריה. קישור לכתבה של ששי כהן באתר WHEEL

אלירן אברזל באתר: CARSFORUM

מיצובישי טרייטון L200, מחליפו של ההאנטר, מושק בישראל ויציע איכות וביצועים טובים מבעבר. מחיר החל מ-195 אלף שח.

קישור לכתבה של אלירן אברזל באתר CARSFORUM

ניר בן זקן באתר: שטח

מאז ומעולם מיצובישי שילבה חידושים טכנולוגיים בטנדרים שלה ששיפרו את איכות החיים של יום העבודה. המגנום היה הטנדר היפני הראשון עם אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית (ב-1998) בעוד ההאנטר שהחליף אותו ב-2005 היה הראשון עם הנעה כפולה קבועה ומערכת בקרת יציבות. המגנום וההאנטר גם היו מעוצבים, בעיקר בהשוואה למתחריהם, אנטי תזה לתדמית של רכב העבודה לגננים, חקלאים או אינסטלטורים שגרם לרבים להשתמש בהם גם רכב משפחתי בשעות הפנאי. קישור לכתבה של ניר בן זקן באתר שטח

אייל גונן באתר: ג'יפולוג

אז איך זה מרגיש, כל החבילה הזאת? הטריטון, בניגוד לחבריו למותג, אינו פורץ דרך. הוא מעלה מדרגה מההאנטר כמעט בכל סעיף בקטלוג. הוא חזק יותר, חסכוני יותר, נוח יותר, יש שיגידו שהוא יפה יותר (אני אישית מעדיף את ההאנטר הראשון, הקצר. אבל מי שואל אותי...) הוא פשוט חבילה משופרת של אחיו הבוגר. וזהו. אין כאן מהפכה או פריצת דרך, יש כאן האנטר משופר.
קישור לכתבה של איל גונן באתר ג'יפולוג

תגובות

4 תגובות

1

Ogash Ofer

31 ביולי 2015 ב 13:56

נוסף סרטון מההשקה

צילם: רותם גרוזוביק

2

Ogash Ofer

02 באוגוסט 2015 ב 06:04

נוספו קישורים המסקרים את השקת הטרייטון

3

tsofia4

02 באוגוסט 2015 ב 10:25

אירוע השקה של מיצובישי טרייטון

השקה השקה, אבל למה לעלות על שטח חקלאי שלא לכם/לנו? (קטע הסרטון 040- 1.20).

4

Ogash Ofer

02 באוגוסט 2015 ב 21:33

אירוע השקה של מיצובישי טרייטון

tsofia4 כתב/ה:
" השקה השקה, אבל למה לעלות על שטח חקלאי שלא לכם/לנו? (קטע הסרטון 040- 1.20). "
מסכים איתך שזה צורם לעין - אבל השדה הזה קצור, התבואה כבר נאספה ופונתה ממנו ולא נראה שאנו מזיקים לו...