באירוע השקה מושקע ומיוחד עבור עיתונאי הרכב של ישראל הוצג הטנדר החדש של מיצובישי ה-L200 מהדור החמישי.
הטנדר החדש זכה לשם TRITON - טרייטון (או טריטון) והוא המחליף של של האנטר.
צוות אתר השטח יצא לכביש ולשטח להוביל את היום החגיגי של מיצובישי בישראל.
הטרייטון הוא מחליפו של האנטר, ממנו נמכרו ברחבי העולם כ- 1.3 מיליון יחידות והוא ממשיך את השושלת של ה-L200, הטנדר של מיצובישי משנת 1978 שממנו נמכרו כ- 4 מיליון טנדרים.
לטרייטון עיצוב שרירי, נקי ודינמי בשילוב מרחב פנים נדיב, קיבולת מטען בשפע, המאפשר לנהג ולנוסעים יכולת תפעול ברמה גבוהה. הטרייטון החדש מציג רמת בטיחות גבוהה, בזכות אבזור בטיחות עשיר ומתקדם ומרכב RISE המתוכנן לפזר אנרגיה קינטית ביעילות, על מנת להגן על הנוסעים בזמן תאונה. הטרייטון החדש מספק שקט ונוחות נסיעה ברמה של רכבי נוסעים, זאת בזכות מנוע הדיזל החדש שכולו אלומיניום, עיצוב אווירודינאמי וחומרי בידוד וספיגת רעשים סביב המנוע ותא הנוסעים.
לטרייטון עיצוב הגה חדיש, תיבת הילוכים ידנית חדשה בעלת 6 הילוכים ותיבת הילוכים אוטומטית חדישה בעלת 5 הילוכים לשיפור הביצועים, פליטת CO2 נמוכה ותחזוקה מופחתת. טרייטון מצויד במערכת הנעה כפולה מתקדמת מסוג Super Select II (בדגם הדקאר), המאפשרת תנועה בהנעה כפולה גם בכביש (בזכות דיפרנציאל מרכזי-אורכי).
יחידת הכח בטרייטון חדשה ובנויה על מנוע MIVEC 2.4 ליטר דיזל חדש העשוי כולו אלומיניום ומספק 181 כ''ס (בדגם הדקאר) או 154 כ''ס בשאר הדגמים, עם צריכת דלק משולבת העומדת על בין 13.9 ל- 15.9 ק''מ לליטר (תלוי בדגם). נתון זה מהווה חיסכון של 20% ביחס לדגם היוצא (האנטר) והינו החסכוני ביותר בקטגוריה.
הדגם החדש מציע תנוחת ישיבה ונהיגה נוחה יותר, נוחות נסיעה משופרת, בידוד רעשים (NVH) טוב יותר ואבזור רב המשלימים את חווית הנהיגה והופכים אותה לטובה יותר.
לטרייטון רדיוס סיבוב של 5.9 מטר מהנמוכים בקטגוריה, אשר הינו צר במיוחד ומאפשר תמרון בשטחים צפופים.
כלמוביל, יבואן מיצובישי לישראל, מעניקה לטרייטון אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק''מ, או לשלוש שנים ועד- 100 אלף ק''מ.
מערכת ה- Super Select 4WD II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו מאפשרת לנהג לבחור את ההנעה הרצויה המתאימה ביותר באמצעות חוגה נוחה לתפעול, על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה.
ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב. שילוב הילוך כוח LOW מחייב עצירה ומצב N בגיר.
מצבי ההנעה בטרייטון:
2H – הנעה אחורית. לנסיעה בכביש ולהפחתת צריכת דלק.
4H – הנעה כפולה לכביש ליציבות ובטיחות מרביים (2 דיפרנציאלים).
4HLC – הנעה כפולה לנסיעה בשטח (דיפרנציאל מרכזי נעול).
4LLC – הילוך כוח לנסיעה בשטח טכני במהירות נמוכה (דיפרנציאל מרכזי נעול).
נעילת דיפרנציאל אחורי מגיעה כסטנדרט בכל דגמי 4X4
שלדה חדשה עם שיפור הקשיחות לטובת הגברת היציבות.
שיפור בבטיחות הפאסיבית: שלדת RISE משופרת.
מערכת מתלים משודרגת.
התרעה על סטייה מנתיב (בדגם דקאר).
בקרת יציבות גרור.
סיוע בזינוק בעלייה.
פנסי בי-קסנון (בדגם דקאר).
7 כריות אויר כולל כרית אויר להגנה על ברכי הנהג - ייחודי בנוף רכבי העבודה.
מערכות בטיחות ESP, ABS.
תיבה ידנית בהנעה 4X2 וברמת גימור Invite
עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 194,900 ש''ח
תיבה אוטומטית בהנעה 4X2 וברמת גימור Instyle
עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 219,900 ש''ח
תיבה ידנית בהנעה 4X4 וברמת גימור Intense
עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 219,900 ש''ח
תיבה אוטומטית בהנעה 4X4 וברמת גימורDesert
עם מנוע 2.4 בהספק של 154 כ''ס ובמחיר 231,900 ש''ח
תיבה אוטומטית בהנעה 4X4 וברמת גימור Dakar המפוארת
עם מנוע 2.4 בהספק של 181 כ''ס ובמחיר 244,900 ש''ח
מיצובישי טרייטון L200, מחליפו של ההאנטר, מושק בישראל ויציע איכות וביצועים טובים מבעבר. מחיר החל מ-195 אלף שח.
קישור לכתבה של אלירן אברזל באתר CARSFORUM
4 תגובות
1
Ogash Ofer
31 ביולי 2015 ב 13:56
נוסף סרטון מההשקה
צילם: רותם גרוזוביק
2
Ogash Ofer
02 באוגוסט 2015 ב 06:04
נוספו קישורים המסקרים את השקת הטרייטון
3
tsofia4
02 באוגוסט 2015 ב 10:25
אירוע השקה של מיצובישי טרייטון
השקה השקה, אבל למה לעלות על שטח חקלאי שלא לכם/לנו? (קטע הסרטון 040- 1.20).
4
Ogash Ofer
02 באוגוסט 2015 ב 21:33
אירוע השקה של מיצובישי טרייטון
תגובות