שטח 4X4 > כתבות > חדשות

רנו מצטרפת ליצרניות הטנדרים

תחשוף בתערוכת הרכב בפרנקפורט את האלסקן, טנדר דו-שימושי בגודל בינוני

סיגמנט הטנדרים הבינוניים (עם מעמס של בערך טון אחד), נשלט במשך שנים בצורה כמעט מוחלטת על ידי היצרניות היפניות: טויוטה, מיצובישי, איסוזו, ניסאן ומאזדה. לפני שנים אחדות השתנתה מעט הזירה עם הופעתו של הפולקסוואגן אמארוק (למבחן דרכים לאמארוק) ועכשיו נכנסת לתחום יצרנית אירופאית נוספת: רנו. אך בעוד שהאמארוק תוכנן כפלטפורמה חדשה לחלוטין, הטנדר של רנו – הנקרא אלסקן (Alaskan) נשען ככל הנראה על המכלולים של הניסאן נבארה החדש, למרות שעובדה זו לא נאמרה עדיין בקל רם.

הטנדר החדש יונע במנוע דיזל עם טורבו כפול, בנפח 1.6 ליטר, הנמצא בשימוש בדגמים המסחריים של רנו, המאסטר והטראפיק.המנוע מייצר 158 כ''ס ומומנט של  38.75 קג''מ והוא מותאם לתקן יורו 6b. עקומת המומנט שטוחה במיוחד, ו-90 אחוז ממנו מתקבלים כבר ב-1500 סל''ד.

כמו כל הטנדרים בסיגמנט הזה, האלסקן מיועד לשמש כרכב עבודה נטו, כרכב פנאי או כשילוב בין שניהם. כרכב פנאי יוצעו בו מגוון של אביזרים להעמסת ציוד ספורט ושטח, מצלמות חיצוניות המותקנות בתוך מראות הצד לצילום מסלול הנסיעה ועוד.    

האלסקן יוצג בשבוע הבא בתערוכת הרכב בפרנקפורט כדגם קונספט, אבל על פי הפרסומים הוא יגיע לשווקים כדגם ייצור כבר במחצית הראשונה של 2016.

תגובות

4 תגובות

1

יחזקאלאילן

17 בספטמבר 2015 ב 13:21

יפה כן! מעניין אם גם חזק?

2

Ogash Ofer

18 בספטמבר 2015 ב 06:21

יפה כן! מעניין אם גם חזק?

יחזקאלאילן כתב/ה:
""
לגבי המנוע יש תשובה בכתבה: '' הטנדר החדש יונע במנוע דיזל עם טורבו כפול, בנפח 1.6 ליטר, הנמצא בשימוש בדגמים המסחריים של רנו, המאסטר והטראפיק.המנוע מייצר 158 כ''ס ומומנט של  38.75 קג''מ והוא מותאם לתקן יורו 6b. עקומת המומנט שטוחה במיוחד, ו-90 אחוז ממנו מתקבלים כבר ב-1500 סל''ד.  '' ולגבי כלל הרכב - נצטרך לבחון זאת לכשיגיע.

3

2Kings

18 בספטמבר 2015 ב 09:47

כתבה חדשה - רנו מצטרפת ליצרניות הטנדרים


158 כח סוס ו 39 קגמ  = לא יכול להיות מנוע של 1600 סמק  דיזל  !

4

עופר אדר

18 במאי 2016 ב 08:54

נתוני המנוע נכונים

הנה הפרטים עליו
https://www.carscoops.com/2014/02/renault-unveils-160ps-twin-turbocharged.html